Не мисля, че на някой пътник изобщо му пука дали автобусът ще е двуетажен, триетажен, съчленен или зелен. Факт е, че 84/184 са на 15 мин през целия ден (т.е. на 30 мин. е всяка от двете линии поотделно), освен това имаме 384 (на 30 мин), който ходи точно до никъде, има метро (което е удобно единствено и само ако се пътува до Т2 на летището), а сега и още една линия, като и тя ще е на 30 мин. Редовността на 84/184 е толкова скандална, че макар летището да е близко до града, служителите на всички офисни сгради и логистични бази около него са с коли. Паркингите никнат като гъби и са препълнени не от пътуващи за Париж, Мадрид и Брюксел, а от "коммютъри" от Подуене, Младост и Белите брези. И нищо от това няма да бъде решено ако ще линията има пред номера си едно Х. Просто 84/184 трябва да са на максимум 8 минути през целия ден, а новоизникналата офисно-индустриална зона да бъде свързана с още редовни автобусни линии поне към Подуене и Младост.
Иначе кой ще е толкова откачен, че редовно да чака 30 мин автобус, за да стигне било то и за 25 мин до гарата?