Author Topic: Въпроси и отговори  (Read 112798 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4589
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #660 on: 03.08.2017, 09:30:02 »
Вероятно грешка - миналата събота видях Шкода с табела 7 на Опълченска.  :rolleyes: Завоят от Левски към Патриарха е невъзможен за съчленен тролейбус заради стесненията съответно ТБ7 няма как да се обслужва до Одеон, по-нататъшното удължаване е нецелесъобразно поради тежките задръствания. :rolleyes:

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 344
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #661 on: 03.08.2017, 16:39:24 »
Да, а още по-невъзможно го прави и, че самият триъгълник пред киното е заграден с ламарини. :devil:

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15669
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #662 on: 04.08.2017, 11:12:31 »
Направи ми впечатление днес, че един Икарус с табели 7 се беше забил на Скобелев при Прага, където е разкопано и тролеите трябва да минат на дизел, за да преминат 5-те кьошета. Съответно стигна до там и спря на аварийни. Това планирано ли е било, или е станала някаква грешка, не знам как са се развили нещата после?
Нали Надежда обслужва двойката с Икаруси! Да не е спрял да чака авариен камион, който да го изтегли до Гешов!? ;)

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 901
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #663 on: 04.08.2017, 20:36:46 »
Нали за двойката минават през Цар Борис 3-ти? А този беше в задръстването на Скобелев пред 5-те кьошета. Прага е затворена, от къде да минат за Гешов? Там и място за авариен камион нямаше до оградите на Прага.

Online The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3012
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #664 on: 13.09.2018, 14:14:26 »
Имам един технически въпрос към запознатите.
Skoda 26 Tr/27 Tr имат бутон, с който се активира функция за подгряване на контактната мрежа при обледявания. Има ли нещо вярно в това, че използването на тази функция, когато един тролейбус е в непосредствена близост до друг, води до силни колебания на напрежението в мрежата и съответно създава проблеми с електрониката на намиращия се в близост тролейбус - и ако е вярно, в техническите предписания за управление на тролейбусите от този тип това упоменато ли е, за да бъдат запознати водачите кога да използват безопасно функцията и кога това може да създаде опасност?
« Last Edit: 13.09.2018, 22:28:21 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 760
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #665 on: 13.09.2018, 22:44:43 »
Това откъде си го чул ,  Но ще пробвам защото ми се случва по някога  като има тролейбус зад мен да придърпва все едно си сгазил изолатор. Но може това да е от натоварването. Иначе излиза че някои знаят и нарочно натискат този бутон.По скоро е първото. :neznam: