Author Topic: Новини и публикации относно маршрутните таксита  (Read 64722 times)

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Ай стига. А маршрутките от гара Север?
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Всички автобуси за Костинброд май тръгват от гара Север и минават през Бели дунав и Ломско шосе. Това лято работех в Костинброд и често ми се налагаше да ги ползвам и 40 ми беше удобна, защото беше на 15-20 минути през целия ден и на цена 1 лв, но от средата или края на юли не съм засичал нито един микробус по линията. Тук http://marshrutki.com/ пише, че маршрутът и е съкратен до завода на Санитекс, но реално я няма.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Видях маршрутно такси 20 да се движи. Някой?
------------------------

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Списък на допълни градски автобусни линии от транспортната схема на Столична община

Ужким линия 20 отново ще тръгне от първи април, по ново, удължено трасе. 15 също е закрита, вероятно окончателно.

« Last Edit: 06.01.2016, 17:33:06 by RADOCVET »
По рейс и по жена не се тича!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
http://sofia.bg/pressecentre/transport/dopalnitelni-gradski-avtobusni-linii_19042016.pdf

Така като гледам, новата линия 20 я тръгне, я не, междувременно 18 и 22 също са закрити. Явно, слава Богу, наближава краят на този прсевдотранспорт.
По рейс и по жена не се тича!

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
20 работи от два месеца и е със стари ситроени. Мисля че до Лъвов мост стига.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Обещаната маршрутна линия, която щеше да обслужва Слатина, не можа да тръгне.
------------------------

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Значи по последна информация от сайта на общината, в момента работят само линии 5, 11, 16, 27, 35 и 37. С удължаването на рейс 21/22 до Лъвов мост, което неминуемо ще повлече дотам и другите орландовски селски рейсове, е ясна съдбата и на 11-ката. А относно линия 5 съм сигурен, че връзките на превозвача в общината са причината обсъжданото много преди няколко години удължаване на автобус 280 до гарата да не се случи. Но като гледам въпрос на време е да сложим катинара на тази тема с този псевдотранспорт.
По рейс и по жена не се тича!

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
С удължаването на рейс 21/22 до Лъвов мост...
А това защо?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Защото трамвайният транспорт отдавна се счита за умряла работа и ако дадена линия няма директна връзка с метро, то пътниците се считат за дискриминирани.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Мда, сега виждам, че и М32 е дала фира. Мислех, че е временно до пускането на ПВ Красно село, но явно не е временно.
Учуди ме спирането на М22 - тя си беше връзка на Владая директно с центъра и гарата (на София).
Колкото до М5 - няма А280 до гарата, но има А413 и метро също. И за мен е странно, че линията все още е рентабилна. Все пак нито един договор не е прекратен от общината, а изключително - от превозвачите.
М27 я крепи НБУ, като тръгне Метролиния 3, и тя ще сдаде багажа.
Според мен М11 си беше популярна и преди Метролиния 2 - използваха я за връзка с линиите от Сточна гара-Сливница. А преди години правеше връзка между трите "най-елитни" места на София - битаците на Малашевци, Илиенци и Централна гара.
« Last Edit: 02.11.2017, 10:58:32 by blagun »

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Защото трамвайният транспорт отдавна се счита за умряла работа и ако дадена линия няма директна връзка с метро, то пътниците се считат за дискриминирани.
Е то ако вкараме всички крайградски линии в центъра, никога няма да се облекчи трафика... Още повече, че в този случай Лъвов мост няма адекватно място за почивка на водачите.
Не знам кой счита трамвая за умряла работа, но със сигурност бутането на всички в метрото не води до нищо добро. Още сега станциите и влаковете се препълват в час пик.
Идеята да се обособят автостанции е била много добра, а сега поетапно всичко се връща обратно. Ако толкова някой иска връзка с метрото, то това трябва да се случи на по-крайна станция, която е максимално далече от центъра, а не в централните такива.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
 А едно време, с "Латвиите" бяха всчко на всичко 9 линии, които не се движиха събота и неделя. 10-тката я пуснаха малко преди промените между гарата и битака, тя пък беше само събота и неделя, по нея също тръгнаха първите частни микробусчета. А първата изцяло частна линия беше точно гарата - студентски град, с ирански микробусчета Мерцедес, бракувани от Балкантурист. В "най-хубавите" им години бяха линии от 1 до 49 без дупка, плюс божурската....
По рейс и по жена не се тича!

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Освен 32, спрени са линии 29 и 46. Да живее автомобилния трафик с коли втора употреба, оле!
------------------------

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Би ли пояснил какво имаш предвид.
Никой не закрива зорлем маршрутки. Всички се закриват сами поради липса на пътници.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Удължаването на селските линии до Лъвов Мост прави маршрутка 46 абсолютно ненужна - почти 100% се дублира с няколко автобусни линии.  :rolleyes: 32 има голям дублаж с МД1 и също не е необходима. 29 има голям дублаж с няколко редовни линии като 11, 83, 280, ТБ5, ТМ11, ТМ22, дублира по Стамболийски частично ТМ8 и ТМ10 и аналогично на предните две е ненужна. :rolleyes:

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Никой не закрива зорлем маршрутки. Всички се закриват сами поради липса на пътници.
Това не е вярно! Закриват се постепенно всички линии, без значение от натоварването.
11 и 46 бяха на цена 1лв., мислите ли че са били празни?
Разредиха пълната 37, скоро и нея ще закрият, както направиха с 18 и 22 например.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
При удължаване на селските автобуси до Лъвов Мост е логично да се закрият 11, 20 и 46 - дублират се с автобусите почти напълно. :rolleyes: Цена 1лв е откровен дъмпинг и не бива да се допуска.  :help: 37 има сериозен дублаж с 26, 27 и 213 и също е уместно закриването и в бъдеще. :rolleyes:

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Защо да не се допуска, ако може да покрие разходите и да осигури печалба? А изкуствено висока цена от всички превозвачи не е ли картел?
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Защото няма как при толкова ниска цена да се осигури безопасен превоз в качествено поддържани превозни средства, надали се спазва работното време на водачите и т.н.   :rolleyes: Маршрутки дублиращи почти 100% автобуси каквито ще станат 11, 20 и 46 трябва да се закрият за да не се допусне нелоялна конкуренция и да се гарантира безопасността на пътниците както и да се намалят задръстванията и инцидентите. :rolleyes: