Мда, сега виждам, че и М32 е дала фира. Мислех, че е временно до пускането на ПВ Красно село, но явно не е временно.
Учуди ме спирането на М22 - тя си беше връзка на Владая директно с центъра и гарата (на София).
Колкото до М5 - няма А280 до гарата, но има А413 и метро също. И за мен е странно, че линията все още е рентабилна. Все пак нито един договор не е прекратен от общината, а изключително - от превозвачите.
М27 я крепи НБУ, като тръгне Метролиния 3, и тя ще сдаде багажа.
Според мен М11 си беше популярна и преди Метролиния 2 - използваха я за връзка с линиите от Сточна гара-Сливница. А преди години правеше връзка между трите "най-елитни" места на София - битаците на Малашевци, Илиенци и Централна гара.