Честно казано, и на мен да ми дрънчат софии, и аз няма да ги искам.
E точно гледам картата и трасетата по "Иван Асен" и през паметника на Васил Левски са точно толокова изток, колкото и "Ботевградско шосе". Ама хайде сравни удобството на ТМ 20 за връзка с района на Орлов мост.
ТМ трасе по основния рингов булевард между СУ и Дондуков създаваше големи тапи още при нивото на автомобилизация през 80-те.
Автомобилизацията е проекция на културата и манталитета на една нация, а това са неща, които се възпитават. Не бива да забравяме, че в края на 90-те - време с може би два пъти по-ниска автомобилизация - центърът приличаше на джунгла от паркирани по всевъзможни тротоари и градинки коли. Въобще, проблемън с трафика тук е резултат от нерешаването на натрупалите се през години проблеми. Сега всеки смята, че придвижването с автомобил е изконно право и трябва да бъде обезпечено с булеварди и паркинги, а това не е така. Докато е по-лесно да минеш през жълтите павета, за да пресечеш София, трафик ще има.