Това не е цялата информация. Трамваят, след ул.Филип Аврамов, където навремето бяха стоварили панелите, е трябвало да завива по ул. Александър Паскалев, по обособено трасе в средата, неслучайно тази улица има голяма зелена разделителна ивица, покрай Фантастико и да излиза на новото трасе на Малинов, с последна спирка метростанцията. Имало е планове да продължава и още, към олимпиското село, зад школата на МВР, ако София беше спечелила домакинството на олимпийските игри 92ра, което за малко щеше да стане...Сега това трасе също не е невъзможно. Горното, разбира се, не изключва и отклонение към ул. Самара. Колкото до почването на нормалното междурелсие - тогава друг вариант нямаше за увеличаване на капацитета. Защото още не бяхме и сънували пет-шест, че и деветсекционни модулни трамваи с колкото искаш дължина, като в Будапеща. Тогава и чехи, и унгарци, и немци, и швейцарци, белгийци, финландци, шведи, норвежци, че и американци, не произвеждаха по-дълги от тройни трамваи максимум до 25-26 метра, като София-70 или България. Даже техните бяха малко по-къси.