Author Topic: Градски и жп транспорт в Хърватия  (Read 205849 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Първата половина на месец септември българска четиричленна делегация представена от  Иво Василев, бившия началник експлоатация Красна Поляна Велко Кехайов, заедно с началник сервиз Красна Поляна и един от най-добрите техници на Красна Поляна са посетили Загреб с цел взимане на трамвай, който да бъде пуснат на проби в София. Трамваят изглежда перфектно, тук със сигурност са давани снимки, така, че ще се радвам да бъдат публикувани отново. Доколкото може да се вярва на иво Василев трамваят ще пристигне в София края на октомври или началото на ноември и ще се движи по линия 10 - хареса ли са нея. На мен ми се струва странно, предвид факта, че можеше да се избере 1 или 7. 5 не ставала, т.к. колелото на Княжево било много тясно.

Трвамваят е с 3 талиги, състои се от 5 секции и е дълъг 32 метра! Цената е много по-приемлива от тази, която рпедлага Инекон - а именно 1 800 000 евро за един брой чисто нов трамвай. Произведени са в завода в Кончар, който опит в модернизация на локомотиви. Към м омента на огледа са правили такава на локомотив за Белград.
В Загреб вече се движат 70 такива трамвая.

Ако експериментът се окажа успешеш, София ще пожелае закупуването на 40 такива трамвая.

Личното ми мнение, че този трамвай е твърде нисък и дълъг и не знам дали ще се намери място в София, където да се движи нормално.

В момента Иво василев е на транспортен панаир в Берлин, където ще се оглеждат още трамваи.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Нещо си объркал бройката на талигите.

По моята теория една талига се състои от 4 колела.
2023 има две талиги - нали така?
Хайде намерете снимки и ги пуснете да видим трамвая.

Пак ви казвам,че преди време съм чел тук във форума за този трамвай.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Произведени са в завода в Кончар, който опит в модернизация на локомотиви.
Всеки ден им сърбаме опита!
 :angry: :akuma: :annoyed:
Дано поне трамваите им не са толкова скапани като локомотивите.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Ето малко на пулта и салона.
The Grand Tour

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile

Трвамваят е с 3 талиги, състои се от 5 секции и е дълъг 32 метра! Цената е много по-приемлива от тази, която рпедлага Инекон - а именно 1 800 000 евро за един брой чисто нов трамвай.
Ако експериментът се окажа успешеш, София ще пожелае закупуването на 40 такива трамвая.


Цената звучи много добра, за подобно нещо. Обаче май 40 трамвая няма да стигнат за София. Иначе мисля, че всички трмвай трябва да са с по 5 вагона, какъвто е този, за да може да има достатъчно места за сядане, добре е да няма правостоящи.
Ето една снимка: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Crotram2244.jpg

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Даже дисплея е абсолютно същия като на скапаните им локомотиви. Защо не натисна бутон Д3 да видим колко екрана с неизправности е изписал...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Произведени са в завода в Кончар, който опит в модернизация на локомотиви.
Всеки ден им сърбаме опита!
 :angry: :akuma: :annoyed:
Дано поне трамваите им не са толкова скапани като локомотивите.

хахахаха. Очаквах подобна реакция.

За всеобща радост - трамваите имат климатик и нямат уредба за съобщаване на спирките - направо ми иде заради тия параграфи да ги отхвърля, ама то 2401 като я има тая уредба само Сашо Джигалов я зарежда.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Произведени са в завода в Кончар, който опит в модернизация на локомотиви.
Всеки ден им сърбаме опита!
 :angry: :akuma: :annoyed:
Дано поне трамваите им не са толкова скапани като локомотивите.

хахахаха. Очаквах подобна реакция.

За всеобща радост - трамваите имат климатик и нямат уредба за съобщаване на спирките - направо ми иде заради тия параграфи да ги отхвърля, ама то 2401 като я има тая уредба само Сашо Джигалов я зарежда.

Трамваят изглежда точно като снимката от Златин. Е кажете ми не е ли с 3 талиги.
Аз гледах само снимки от телефона на Велко.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Не мисля че трамваят е кой знае колко дълъг, просто скециите му са късички и затова са много. Иначе радиусът му на вписване от 16,5 метра ми се струва доста приличен.
UPP@UIC

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Въпросният трамвай е бил на проби в Хелзинки, като една от причините да не го вземат е, че не се е справял добре с наклоните (според уики). Другите им доводи (че е шумен и че няма достатъчно място за краката, може да ги пренебрегнем :) ). Част от хидравликата и талигите са немски (пак уики).

ПП И трите талиги са двигателни.

Едит: Трамваят е с мощност 6*65кВ (=390кВ). За сравнение Цитадис е с мощност 4*129кВ (=516кВ) при същата дължина.
« Last Edit: 29.09.2008, 18:31:28 by Muslon »

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Щом имат климатици - взимаме ги!!! ;)

А относно наклоните - на тестовете ще си проличи
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
За 7 не става- не и докато не оправят поне България, а като се сещам и от гарата до нанежда какво е.. направо ще му се ... ......
Ами по стамболийски? Ами по Баучър? Ами по графа? :angry:
За него може би единствено 11 би бил подходящ, и то ако пренебрегнем отсечката около Триъгълника и 8 март :angry: Но пък ще го тестваме доколко е здрав.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Ако опитът е успешен, тези трамваи са идеални за 1, 5 и 7 с оглед големината им.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Салонът не е много натруфен и ми се струва, че 2401 е малко по-луксозен като салон ;) Значи няма страшно. Тези трамваи са наистина за 1, 5 и 7 линии. Ако наистина е успешна пробата и се вземат 40, покриват 1 и 7 без проблеми, а 9хх отиват по 8 и 11, за 5 ще има 24хх :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
9xx не са удачни за 8 - пътникопотока е твърде малък, има трудни криви с малък радиус в Люлин и на кръстовището Вардар-Стамболийски и доста сериозен наклон(30/1000) в Люлин.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Кривите не са проблем. Все пак за това е съчленен,от няколко секции а не една цяла, за да може да се вписва в криви с малък радиус. Нито пък наклона е кой знае колко голям за трамваи.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
можеше да се избере 1 или 7.
То нов трамвай не вярвам да има, но ако случайно се появи, всичко ново и модернизирано ли трябва да ходи на 1, 5 и 7? В тоя град други линии няма ли?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
То нов трамвай не вярвам да има, но ако случайно се появи, всичко ново и модернизирано ли трябва да ходи на 1, 5 и 7? В тоя град други линии няма ли?
Като за подобни трамваи, ако не си прочел, няма.Гарантирам ти, досега мненията преди твоето, са компетентни и нямат общо с шовенизма, които пробваш да прокараш !
« Last Edit: 10.10.2008, 19:01:40 by difian »

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
можеше да се избере 1 или 7.
То нов трамвай не вярвам да има, но ако случайно се появи, всичко ново и модернизирано ли трябва да ходи на 1, 5 и 7? В тоя град други линии няма ли?
Aми ти по 15 ли искаш да ги пуснат,или по 2?!
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6