Author Topic: Ikarus 280T  (Read 1168004 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2520 on: 20.12.2011, 20:38:01 »
Дано шофьорите си имат чувство когато гумата е пред спукване, веднъж на 2715 преди години му се спука задната гума от страната на вратите и то точно на тръгване от спирка, докато го вдигаха на крика издаваше такива зловещи звуци, че страх да те хване, после ремаркето така се разкриви, че едвам тръгна, беше отвратителна гледка.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline rotation

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2521 on: 20.12.2011, 23:49:57 »
Как се разбира дали гумата е пред спускване?

Между другото тези стъпенки представляват гумени тампони, така ли? За какво служат отстрани?

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2522 on: 21.12.2011, 00:07:19 »
По принцип гумите трябва да се сменят при грайфер, по-плитък от 2 мм. Аз съм виждал коли на градския транспорт почти със сликове..
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2523 on: 21.12.2011, 00:07:38 »
За качване на покрива. И не са никакви тампони, чисто желязо са.
А гума не се усеща, вижда се. Като се износят, гумите изтъняват и трябва да се сменят, защото при жега и голяма скорост гърмят.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2524 on: 24.12.2011, 17:46:05 »
На 2711 са му се откъснали от пода предпоследните двойни седалки. Аферим, Левски, машалла'!
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2525 on: 27.12.2011, 13:35:17 »
Безспорен факт е, че тролеите останали по-дълго в Левски се представят по-добре, 2922 и 2605 стояха повече от 3 месеца, 2712 стоя по-малко, но по някакъв късмет е сред най-добрите. От тази тенденция(по-дълго ремонтираните да са по-добри) се отделят само 2704 и 2715, които даже ги бях забравил, че изобщо ги има докато бяха на ремонт, но изобщо не са добри, специално 2704.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2526 on: 27.12.2011, 13:59:29 »
Те изключенията са повече от правилото ти...  :help:  :neznam:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2527 on: 27.12.2011, 14:04:09 »
Май така излиза, интересно ми е какво ще направят с плоскостите на 2123, те бяха като на 2918 и предполагам, че са в толкова лошо състояние, че биха се разпаднали когато някой се опита да сменя лайсни или плафони. А дано поне той да излезе добър което не ми се вярва, а 2909 нещо много се застоя, време е да се връща вече.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2528 on: 29.12.2011, 01:32:07 »
2715. :angry: Днес се нозих в него по 7. Страничните плоскости отдолу са подпряни с ръждясали парчета ламарина. Според мен е доста шумен, а мазаното със сиво оставям без коментар. 2922 пък е доста ръждясал около прозорците. От 2901 съм доволен, с изключение мазаното със сиво. 2054 е хубав тролей. Има нисоподова платформа с прозорче и запазена Oблегалка и освен това плоскостите не са много раздути. Е, вратите са ръждясали, както и около прозорците, но ще го преживея. Крайното ми мнение за ремонтите в Левски е, че всеки следващ става все по-лош. Крайно време е да се закрие базичката Левски. :angry: :angry: :angry:
« Last Edit: 29.12.2011, 02:42:41 by difian »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2529 on: 29.12.2011, 09:10:12 »
Така и не разбрах какво толкова го боготворите 2054, страничните лайсни над оранжевата ивица са без гума, от тях тече ръжда сасипваща всичко под лайсните, калниците имат вежди от ръжда изгнили са, мигачите му също са за смяна, има някакви гадни петна по предния капак които не се мият, титулярите му са възрастни и изглежда тролеят им е последна грижа. Какво, като е от по-старите ремонти и има по-добри плоскости? Вживявате се да критикувате салоните, а външното състояние никой не го оценява като хората, 2054 си е за основен ремонт и сред новите ремонти има много по-добри от него, а и пропуснах, има два различни предни фара. И също смениха му огънатата задна броня и оставиха черно петно от флекс до единия стоп.
« Last Edit: 29.12.2011, 09:12:05 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2530 on: 29.12.2011, 13:39:55 »
Харесвам го, защото има изцяло запазена ниска платформа с облегалка, жълт балатум и прозорче. Иначе наистина отвън е изгнил, но това сигурно може да стане и със смяна на ламарините. А 2603 къде мина ремонт преди модернизацията, защото много ясно си спомням, че страничните плоскости бяха подпряни с дебели парчета дунапрен и пак си се клатеха.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2531 on: 29.12.2011, 15:03:06 »
2054 наскоро го огледах на ТБ1 и останах с доста лошо впечатление. Това е на вид определено един от най-прогнилите тролеи в София. Вратите, ламарините, под прозорците има много ръжда. Лайстните и боята също са съсипани а на места балатумът в салона се беше разлепил. Ама след ремонт в Левски, толкова! Вчера видях на Сточна гара 2711, 2901 и 2704 и честно казано ми допаднаха. И самият аз се учудвам, но тъмната боя и сивият салон започнаха доста да ми допадат. Ако имаше поне минимално качество на извършваните ремонти и нямаше такива мърлячески изпълнения и гадна светла боя, ремонтите в Левски хич нямаше да са лоши.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2532 on: 29.12.2011, 15:07:01 »
На мене ми е интересно дали на 2711 са оправили седалките, които се търкаляха по пода навръх Бъдни вечер. И дали са потърсили сметка на базичката в Левски за това.
« Last Edit: 29.12.2011, 15:25:24 by difian »
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2533 on: 29.12.2011, 15:19:02 »
Щом е бил на линия, значи набързо са спретнали някаква калпава заварка. Главата си залагам, че никой нищо не е казал. То щом след 2704, който се разпадна след ремонта, няма последствия, то кой ти ще се занимава с някакви си седалки.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2534 on: 29.12.2011, 15:29:36 »
Ако изкарат 2909 или 2123 такива боклуци може да се получи нещо. Та като говорим за 2054 се сещам, че 2910 беше ремонтиран около година след това май и толкова нямаше, но при него се представиха малко по-добре. Много добре са се справили с пода, плоскостите горе долу, но отвън си има много забележки, като например връща се от ремонта с неправилно поставени макари от ДАК, които са сменени почти веднага: http://mi6t0.homeip.net:8080/spirka/?action=gallery_file&file_id=14604 , под макарите и около стоповете оранжевата ивица е прозрачна, задната броня не е сменяна и други подобни, но в такива обстоятелства изпъкват двамата му титуляри които сериозно се стараят за да бъде 2910 в добро състояние, но надали щеше да е така, ако го бяха направили като 2054. По някаква случайност калниците му не са изгнили, а сигурно и лайсните също са си случайност, предния му панел с образцовия си преден капак и уникално правилните по форма броня и престилка също май е случайност, а, пък за бронза по джантите не ми се говори.
« Last Edit: 29.12.2011, 15:32:58 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline TD4

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2535 on: 29.12.2011, 23:56:45 »
1404 изглежда доста свежо отвътре, пък и отвън, макар и малко мръсничък. Салонът изглежда много хубав с бялата боя и плоскостите имитация на дърво. Да се надяваме, че покривът няма да протече скоро и да наблюдаваме ефектът нагърчване ала "юфка" по плоскостите. Отвън също изглежда по-добре от ремонтираните в Дупница.
А салонът му е по-хубав от този на който и да е сив Икарцедес!
« Last Edit: 30.12.2011, 00:30:27 by TD4 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2536 on: 30.12.2011, 14:30:21 »
Наскоро пътувах с 2915 и видях, че "стената" разделяща кабината от салона, не е поставена директно зад седалката на шофьора(до ръба на стъпалото на което е седалката), а е изместена по-назад и се отваря много добро местенце зад седалката на шофьора където при 2915 стои пожарогасителя. Наистина много добре измислено е това нещо и много ми допадна.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2537 on: 31.12.2011, 00:53:07 »
какво велико откритие  :fan: :fan: на всички тролейбуси, на които вратата на кабината им е "обръщана" се измества назад задния панел на кабината, за да може да има разстояние вратата да се захване за него, и да се затваря, като свърже останалата част от кабината  :)
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2538 on: 31.12.2011, 08:47:26 »
На 2622 също е "обръщана" вратата, но задния панел на кабината опира в седалката на шофьора, може и тя да е по-назад изместена, но зад нея няма никакво разстояние. То може и от седалката да зависи.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2539 on: 31.12.2011, 10:00:30 »
На 2622 също е "обръщана" вратата, но задния панел на кабината опира в седалката на шофьора, може и тя да е по-назад изместена, но зад нея няма никакво разстояние. То може и от седалката да зависи.
Седалката на 2622 е много по различна от тези на другите икаруси.