Наистина и в Искър има кочини, но надежденките като цяло въобще са в много лошо по-състояние! Като поддръжка и като шофьори разликата е голяма в ползва на Искър. Обаче да попитам Емо, да не би да има лични наблюдения, че слага 1427 например в "по-трагични тролеи от Надежда"?! 1427 е едно от най-успешните изделия на базичката и все още е в много добро състояние, абсолютно несравнимо с екземпляри като 2908, 2054... От всичките, които е изброил бих се съгласил единствено с 1521, 1203 и 1405, които обаче в никакъв случай не бих нарекъл "трагични". Не знам защо обаче никой не се сети за 1506. Няколко пъти наскоро пътувах с него и си е достойна конкуренция на 2908 - уникални вибрации, много лош салон, а за кабината (ако може да се нарече така) направо ми е беден речникът. 1508 също е зле като салон, но пък върви много добре.
Не мога обаче да си обясня, как 1429 отърва флекса отново. Радвам се, но откакто докараха Шкодите е "с единия крак в гроба". А къде е ремонтиран, в Левски? И защо са го прехвърлили в Надежда, при положение, че някои от спрените надежденски са в по-добро състояние, там толкова ли недостиг на тролеи имат, това е вече 14-и?