Author Topic: Ikarus 280T  (Read 1167894 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #280 on: 22.02.2007, 10:47:19 »
Защо пък точно на 1515? С какво тоя е залужил това?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #281 on: 22.02.2007, 18:27:56 »
Quote from: emo
В Искър останаха само 9 тролея с оригинални плоскости.
В Надежда не знам колко са: 2112, 2115, 2924, 2703, но има и още...
[/size] 2901 в предната част по тавана също е с оригинални плоскости, какар и след ремонт.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #282 on: 22.02.2007, 21:59:42 »
Ники като добра или лоша да приемаме новината за новостите по най-добрия, а именно 1515?
 Иначе днес по 11 на 1425 след яко газ малко преди детелината на Яворов както си се движехме на шофьора изведнъж започна да му звъни званеца(вместо сигнализацията) за преминаване през изолатор(май така се казваше) и шофьора спря рязко.След това слезе и нещо нагласяше точно по токоснемателите май.иначе прътовете не бяха паднали.
 Иначе Емо май са повече от 9 с оригинални плоскости.
« Last Edit: 22.02.2007, 22:01:05 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #283 on: 23.02.2007, 09:03:00 »
Ми 1515 винаги е бил добър тб. Просто има късмет с шофьорите за разлика от 1210 примерно. А като си бил в 1425 вероятно е бил изключил ТИС-а. Точно в сектора Орлов-Алея Яворов напрежението е много ниско и като се наредят няколко тб един след друг напрежението изключва.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #284 on: 23.02.2007, 10:50:24 »
В Искър останаха само 9 тролея с оригинални плоскости - гледам само отстрани, а не и таванаът.
« Last Edit: 23.02.2007, 15:15:43 by CKD »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #285 on: 23.02.2007, 16:48:59 »
Quote from: CKD
Ми 1515 винаги е бил добър тб.
Според мен той е един от най-добрите Икаруси. Преди бях забелязал, че единствено на него му работеше тахометърът.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #286 on: 23.02.2007, 17:06:51 »
Да - докато не замина на частичен ремонт в Дупница през април 2004 г.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #287 on: 23.02.2007, 20:09:49 »
тб. 1217 е от ОР в Трамкар. В ужасно лошо състояние е - хидравликата, диференциала и електрониката са невъобразимо съсипани. Всичко се тресе и ручи. Електрическата спирачка изчезва когато си поиска. 4-та врата не се затваря. Тук таме има останки от лепенки Помбер. Въобще - егати ремонта....
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #288 on: 23.02.2007, 23:24:31 »
Точно така,днеска се возих на 1217 и се убедих.А пък на тавана са смесено оригинални и нови плоскости,под прозорците е шперплат,на едното стъкло в ремаркето си седи рекламата,вратите не уплътняват добре.
Ама да видите 1517 няма и месец след ОР а вътре плоскостите под прозорците са се раздули и от тях се люпи боята. Изглежда в депо Левски и Трамкар правят много слаби ремонти.В Дупница добре се справят.
« Last Edit: 23.02.2007, 23:25:45 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #289 on: 24.02.2007, 19:27:01 »
Днеска имах късмета да се повозя на 1422 след ОР,интересно че вместо по ТБ 2 където работи беше по ТБ 8.Замалко да се запали ремаркето,едната задна печка нещо се беше повредила и всичко миришеше на изгоряло и беше страшно задимено.Аз отидох да кажа на шофьора,той погледна какво става и спря парното,обаче още дълго си остана задимено вътре.
Иначе за ремонта-още мирише на боя вътре изглежда доста по-добре от 1217 и 1517,отвътре под прозорците е със сиви пластмасови плоскости,има нископодова платформа,с малко прозорче,лампите са някакъв нов тип като в 1517,на тавана плоскостите са бели,като цяло доста добре изглежда.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #290 on: 25.02.2007, 00:24:49 »
Тези сиви плоскости трябва да ги забранят, после на Conecto им били грозни  

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #291 on: 25.02.2007, 00:26:45 »
Quote from: conecto
Тези сиви плоскости трябва да ги забранят, после на Conecto им били грозни  
Поне държат на влага, иначе не са особено красиви.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #292 on: 26.02.2007, 12:09:02 »
Quote from: conecto
Тези сиви плоскости трябва да ги забранят, после на Conecto им били грозни  


Защо? Сивите са най-доброто, което се прави. Дървеният фурнир в Омуртаг е по-красив, ама не е ясно колко време издържа без да почне да се подува.

А в Конекто са си много хубави плоскостите, поне за мен.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #293 on: 26.02.2007, 20:52:04 »
За мое съжаление друг любим мой тролей 1510 като че ли вече не е това което беше, а може и от шофьора да е било.
 А въпросния шофьор ми направи и добро и лошо впечатление.Първо браво, че спираше плътно до бордюра и изчакваше, но караше с не повече от 20-30 км/ч през цялото време, освен това спираше всеки път много рязко.По-точно спираше леко и накрая набиваше яко спирачки.
 Иначе около 50 годишен с брада на катинарче и къса коса, прошарена.Мисля, че съм го засичал на друг тролей и пак така рязко спираше.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #294 on: 06.03.2007, 20:31:15 »
След прегазения пенсионер в Люлин на тб са монтирани допълнителни огледала.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #295 on: 06.03.2007, 20:43:15 »
Quote from: CKD
След прегазения пенсионер в Люлин на тб са монтирани допълнителни огледала.
къде са

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #296 on: 06.03.2007, 21:19:16 »
На стойката на дясното огледало.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #297 on: 06.03.2007, 21:31:19 »
Ники имаш ли впечатления от 1408?Много ме изкефи този тролейбус като цяло.Тихо возене, нямаше вибрации, салона не беше разбит въобще много ме изкефи.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #298 on: 07.03.2007, 00:23:55 »
В него не съм се качвал откак се помня.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #299 on: 07.03.2007, 11:43:37 »
Quote from: borosport
Ники имаш ли впечатления от 1408?Много ме изкефи този тролейбус като цяло.Тихо возене, нямаше вибрации, салона не беше разбит въобще много ме изкефи.


Тоя е с оригинални плоскости! Или да се кара спешно на ремонт или да се бракува!

хайде давайте инфо за 2911 - къде е ремонтиран?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/