Всички вибрации идват от предавателния механизъм - кардан-диференциал. Тъй като тб-диференциалите са с преводно число за 65 км/ч това позволява много резки спирания и потегляния, които от своя страна водят до разбиването на самия диференциал, когато не са добре обрани луфтовете в него.
Максималната скорост зависи от напрежението в КМ, от натовареността на тб и от състоянието на двигателя му, диференциала и електрониката. Нормалната максимална скорост е в порядъка на 60-70 км/ч за тб с оригинален диференциал и 80-90 за тб с автобусов тип диференциал. С такива диференциали са 1205, 1213, 1301, 1421, 1424, 1431. За 1509 и 1514 не съм сигурен но до скоро и те бяха така. При тях няма никакви вибрации и ручене, но са по-тромави при потегляне.
С автобусови диференциали бяха също 1217 и 1218. При ОР на 1217 диференциалът се изпрати на ремонт в дупница но от там върнаха стандартен а 1218 е брак.