Author Topic: Ikarus 280T  (Read 1167891 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #300 on: 07.03.2007, 12:00:39 »
Да бе да ще го бракуват ама друг път.Толкова добър тролейбус и да го бракуват заради плоскости? Емо излагаш се
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #301 on: 07.03.2007, 12:01:46 »
Аз викам че е с бели.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #302 on: 07.03.2007, 12:03:45 »
Оригинални са и отгоре и отстрани, но затова пък тролея си е супер и за съм готов да легна на пътя за него 1515,1510 и още няколко ако тръгнат да ги развалят гадните ръчички на някои механици
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #303 on: 07.03.2007, 12:45:41 »
1510 e зле. Скоро ще ходи на ремонт. А в 1408 наистина не помня кога съм се качвал за последно.
А на мен много ми харесва 1421.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #304 on: 07.03.2007, 13:35:33 »
Quote from: CKD
1510 e зле. Скоро ще ходи на ремонт. А в 1408 наистина не помня кога съм се качвал за последно.
А на мен много ми харесва 1421.

Оф, абе един наш общ познат ми дрънка, че с 2703 1408 са с най-хубавите салони. нали се сещаш как реагирах.
Добре де, ремонт за 1408 да му махат плоскостите или да ги омажат с латекс, както правят в Левски.

Остават 1220, 1404, 1408, 1426, 1506, 1509 и 1514. Само седем с оригинални плоскости.

1407 ще го бракуват или чака ремонт?

И кажете какво става с 2911? И къде е 1521?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #305 on: 07.03.2007, 17:41:12 »
1407 чака ремонт.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #306 on: 07.03.2007, 22:05:45 »
Quote from: CKD
1510 e зле. Скоро ще ходи на ремонт. А в 1408 наистина не помня кога съм се качвал за последно.
А на мен много ми харесва 1421.

 Да и 1421 също е готин.Иначе Емо да бяха плоскостите проблема на Електротранспорта.
 И малко страничен върпос.Ники колко според теб в нашите условия може да вдигне един тролей Икарус, защото като закъсняват понякога ги пържат много здраво по Цариградското, а не мога точно да определя скоростта, но поне 70 км/ч мисля, че достигат?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #307 on: 07.03.2007, 22:20:44 »
Quote from: borosport
Да и 1421 също е готин.Иначе Емо да бяха плоскостите проблема на Електротранспорта.
 И малко страничен върпос.Ники колко според теб в нашите условия може да вдигне един тролей Икарус, защото като закъсняват понякога ги пържат много здраво по Цариградското, а не мога точно да определя скоростта, но поне 70 км/ч мисля, че достигат?
Днес 1408 беше по 11 и се повозих.Според мен не е нищо по-особено, а и си имаше леки шумове.

Пак вечерта се возих на 2919.За мен няма друг като неговия шофьор- на средна възраст и с къса брада.Той натиска педала до край, дори когато трябва да приближи кола на два метра пред него.Слава Богу, че не работи по Цариградско шосе!    

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #308 on: 07.03.2007, 22:38:16 »
Всички вибрации идват от предавателния механизъм - кардан-диференциал. Тъй като тб-диференциалите са с преводно число за 65 км/ч това позволява много резки спирания и потегляния, които от своя страна водят до разбиването на самия диференциал, когато не са добре обрани луфтовете в него.
Максималната скорост зависи от напрежението в КМ, от натовареността на тб и от състоянието на двигателя му, диференциала и електрониката. Нормалната максимална скорост е в порядъка на 60-70 км/ч за тб с оригинален диференциал и 80-90 за тб с автобусов тип диференциал. С такива диференциали са 1205, 1213, 1301, 1421, 1424, 1431. За 1509 и 1514 не съм сигурен но до скоро и те бяха така. При тях няма никакви вибрации и ручене, но са по-тромави при потегляне.

С автобусови диференциали бяха също 1217 и 1218. При ОР на 1217 диференциалът се изпрати на ремонт в дупница но от там върнаха стандартен а 1218 е брак.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #309 on: 08.03.2007, 11:34:34 »
1302 е с оригинални плоскости...

А 1520 с какви е?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #310 on: 08.03.2007, 11:39:44 »
Трудно е да се опише нещо между бяло, сиво, кафяво и мръсно.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #311 on: 08.03.2007, 13:28:41 »
Quote from: CKD
Трудно е да се опише нещо между бяло, сиво, кафяво и мръсно.

По описанието е идеално. нали не са оригинални...
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #312 on: 14.03.2007, 17:48:11 »
тб. 1217 е в Трамкар след претърпян пожар.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #313 on: 14.03.2007, 18:57:06 »
1310 днес беше на линия след ОР в Дупница и е идеален на външен вид. Дано да си остане така а не като 1303

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #314 on: 14.03.2007, 22:23:10 »
Quote from: CKD
тб. 1217 е в Трамкар след претърпян пожар.
Да не би някой да е решил да измие основно тролея?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #315 on: 14.03.2007, 22:32:51 »
Не. Запалил се е шкафа с контакторите за реостатната спирачка.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #316 on: 14.03.2007, 22:47:05 »
Той не е толкова изгорял. Просто се е запалил шкафа.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #317 on: 16.03.2007, 23:16:04 »
Днес успях на живо да видя как точно се побутва тролей посредством лост.
 Значи 1402(или 1420 с реклама на водка Путинка мисля или някаква друга жълта) беше закъсал на стрелката преди спирката на Орлов мост(изолатор предполагам).Зад него беше 1516, а аз бях в 1215(хубав тролейбус между другото) най-отзад.шофьора от 1215 отиде да държи лоста и 1516 бутна леко предния тролей.Щях да снимам, но бяха доста бързи иначе беше интересна гледка.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #318 on: 16.03.2007, 23:37:20 »
Подобна ситуация беше на ул.Опълченска между К.Методи и Пиртоска, където 1506 остана на СИ и 2115 го бутна. Интересно обаче защо 1402 не е пуснал по инерция и е щял да излезе от изолатора.
Неотдавна имаше случай когато тб.1212 остана на изолатор. Тъй като водачът беше все още неопитен се образува колосална задръжка. Накрая се събраха 40 човека да бутат тролея но той така и не помръдна. Оказа се че човека го оставил на ръчна спирачка и всички усилия отдиха на вятъра.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #319 on: 20.03.2007, 01:20:02 »
Quote from: CKD
Toва отзад е Греф&Щифт и от него нищо не става. Ползват го за склад. За 1804 се чакат платки а и никой не желае да работи с него.

Явно съм се заблудил от една ламарина със емблемата на шкода която стои до него.



Иначе е видно че нищо не става от него:




Тея въпросните тролеи не бяха ли на седма линия в Надежда? Какво прави тоя в Искър?