Чудесно е, че ще имаме европейско тролейбусно депо, което ще замести близо 40 Икаруса с 25 нови Skoda 27 Tr по свой магически начин. Опорните точки са хубаво нещо, още по-хубаво обаче е да се мисли преди да се говори - аз друго хубаво в изчезването на всички стари тролейбуси от Искър освен инфантилната радост от това, че ще имаме "депо само с нови тролеи" - с изключение на Греф унд Щифт-овете, които между другото са същия набор, който са и повечето Икарус, и не са в по-цветущо състояние от тях, не виждам. Не виждам как ще се засилва занапред ролята на екологичния тролейбусен транспорт посредством очевидно намаляване на общия брой на подвижния състав на тролейбусите в столичния ГТ, но вероятно невиждането ми по този въпрос се дължи на дълбоката ми непросветеност, а не на някакви обективни фактори. Но ако правилно разбирам критериите за европейско тролейбусно депо, то взимаме едно депо със 100 стари тролея, бракуваме ги, купуваме на тяхно място примерно 60 нови - и готово, имаме си ново-новеничко европейско депо - хем ново, хем европейско, радост вкъщи!