Author Topic: Ikarus 280T  (Read 1167888 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3400 on: 12.04.2014, 13:25:50 »
Добре бе, тия в "Левски" пияни ли работят?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3401 on: 12.04.2014, 13:41:58 »
Беше писано, че нископодовата платформа на 1405 е била премахната по същата причина - нестабилен заден панел. А междувременно във фейсбук страницата "Автобус 120" се подвизава снимка на 2623 със счупена предна дясна ос на шенкела ала инцидента с 2702 от началото на март. Въпросът ти има резон. Защо подобни неща ще се случат с тролеи преминали основен ремонт в "Левски", а не с такива минали ремонт в "Кента" например?

А Стойчо, ако гледаш досието на 1503 в руския сайт не му вярвай, защото не е точно. Петко го беше поправил вчера, когато следобед 1503 си беше по 2 и никой никъде не е казвал, че 1503 ще ходи в "Надежда" все още.
« Last Edit: 12.04.2014, 14:12:34 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3402 on: 12.04.2014, 22:09:59 »
Защо подобни неща ще се случат с тролеи преминали основен ремонт в "Левски", а не с такива минали ремонт в "Кента" например?
Защото това си е чисто съвпадение! По ходовата част не се пипа нищо нито в Омуртаг, нито в Дупница, нито в Левски ;) Основен ремонт и в трите предприятия се изчерпва с евентуално поизкърпване на шасито, нова боя отвън и мазане с четката/сменяне на плоскости вътре. Това е ;)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3403 on: 14.04.2014, 13:59:20 »
Има ли вече някакво еднозначно и категорично решение дали в Искър ще останат Икаруси след доставката на всички 27Tr или все още не?
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3404 on: 14.04.2014, 14:24:00 »
Има от доста време вече

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3405 on: 14.04.2014, 16:36:53 »
Благодаря за изчерпателния отговор.  :)

Публикуваните тук информации варират от "ще останат колкото останат, но още не се знае колко", през "ще останат 5", до "няма да остане нито един"...
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3406 on: 14.04.2014, 17:05:47 »
1407, 1209, 1212, 1513, 1422 и 1525 днес са свободни тролеи по наряда. Не знам колко от тях ще излязат отново налиния.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3407 on: 14.04.2014, 17:40:55 »
1407 в събота беше последно на линия, днес може би са го закарали в Левски. В утрешния наряд 1209 е ТО-1, 1212 е втора смяна 9-та кола на 2, 1513 е първа смяна 9-та кола на 2, 1422 е първа смяна 6-та кола на 2, 1525 е втора смяна 6-та кола на 2. 1511 първа смяна 12-та кола пак на 2.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3408 on: 14.04.2014, 18:04:55 »
Този следобед 1407 не беше в "Левски". Няма и следа от него там, което доста ме учуди. 1301 така и не се е появил на плаца в "Надежда", но 1204 е там, още с този си номер.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3409 on: 14.04.2014, 18:19:39 »
1407 ще го запомня като един от тролеите с най-дълго задържала се реклама - над две години изкара с тази на Sanitex :)
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3410 on: 14.04.2014, 19:35:11 »
Благодаря за изчерпателния отговор.  :)

Изчерпателен е защото само аз съм го казвал няколко пъти, отделно и други потребители бяха писали - Икаруси в Искър няма да има!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3411 on: 14.04.2014, 19:41:28 »
Чудничко. Най-голямото депо в София ще седи празно с 63 тролея, а в "Надежда" пак ще паркират един върху друг.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3412 on: 14.04.2014, 19:45:35 »
Не че има значение, но стига с тоя негативизъм, аз виждам, че ще имаме европейско депо с изцяло съвременен парк ;)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3413 on: 14.04.2014, 21:52:14 »
Този следобед 1407 не беше в "Левски". Няма и следа от него там, което доста ме учуди. 1301 така и не се е появил на плаца в "Надежда", но 1204 е там, още с този си номер.
Значи все още е в Искър, в неделя беше паркиран до мивката зад един от новодоставените. 1301 е вътре, интересно кога ли ще го изкарат и дали няма да излезе направо 2625. А 1407 беше с реклама още от 2005-та когато беше 2507 чак май до ремонта му през юни 2007-ма, след което веднага му сложиха на Ролпласт. Санитекс беше плътна и отвътре не се виждаше през нея.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3414 on: 14.04.2014, 22:19:01 »
1407 може още да е в Искър.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3415 on: 14.04.2014, 22:28:21 »
Чудесно е, че ще имаме европейско тролейбусно депо, което ще замести близо 40 Икаруса с 25 нови Skoda 27 Tr по свой магически начин. Опорните точки са хубаво нещо, още по-хубаво обаче е да се мисли преди да се говори - аз друго хубаво в изчезването на всички стари тролейбуси от Искър освен инфантилната радост от това, че ще имаме "депо само с нови  тролеи" - с изключение на Греф унд Щифт-овете, които между другото са същия набор, който са и повечето Икарус, и не са в по-цветущо състояние от тях, не виждам. Не виждам как ще се засилва занапред ролята на екологичния тролейбусен транспорт посредством очевидно намаляване на общия брой на подвижния състав на тролейбусите в столичния ГТ, но вероятно невиждането ми по този въпрос се дължи на дълбоката ми непросветеност, а не на някакви обективни фактори. Но ако правилно разбирам критериите за европейско тролейбусно депо, то взимаме едно депо със 100 стари тролея, бракуваме ги, купуваме на тяхно място примерно 60 нови - и готово, имаме си ново-новеничко европейско депо - хем ново, хем европейско, радост вкъщи!
« Last Edit: 14.04.2014, 22:36:35 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3416 on: 14.04.2014, 22:44:37 »
 :D Че е радост- радост е, ако ще има повече радост при киснещи в депото тролеи- така да бъде.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3417 on: 14.04.2014, 22:50:06 »
:D Че е радост- радост е, ако ще има повече радост при киснещи в депото тролеи- така да бъде.
Ами за мен когато се возя на тролей повече радост има когато тролеят ми е примерно на 7 минути, а не на 15, без значение дали е 3 или 23-годишен (стига да е изправен), а не когато е на 15, но пък е задължително е до 3-годишен, а както споделя скромният ми опит с пътуването ми в някъде между 15 и 20 европейски прилично големи града, така разсъждават и в "белите" държави, но, както вече споменах, аз вероятно не разбирам от материята, за която пиша, поради което пиша някакви полусвързани странности и не разбирам от европейско обслужване.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3418 on: 14.04.2014, 23:06:38 »
Логиката на ЦГМ е с всяка изминала година да намалява пробега - това се случва с така нареченото преброяване - то се прави в часовете от 9.30 до 12 и от 14 до 16ч. Данните явно се представят за данни от час ПИК и след това - няма пътници , съкращаваме .
В сравнително малкият град Русе тролеите са на 10 минути , делник .
Интересно след като транспорта в София е затънал и задлъжнял , от къде , аджеба , има пари за новите линейни автомобили , като предишните бяха закупени преди около 3 -4 години?
« Last Edit: 14.04.2014, 23:08:59 by София 70 »

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3419 on: 14.04.2014, 23:21:12 »
Като цяло е странно как родните разбирания за европейски транспорт се разминават някъде на около 85 процента с разбиранията на самите европейци за техния собствен такъв. Пари за чиновници, техни съветници, консултанти и т.н. разходи винаги има, за самия транспорт - ако остане, ако пък не остане - здраве. Според мен изкуственото подмладяване на средната възраст на подвижния състав не води до нищо повече от простото изкуствено подмладяване на средната възраст на подвижния състав, но сигурно аз като сравнително прост мозък изпускам нещо от глобалната картина и мнението ми де факто е крайно излишно...
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...