Моя грешка Стой4о, не видях, че се пише, за тези, които ще бъдат спрени. Да 2723 си е в движение. Знаете ли кога ще спират 2101, 2902 и 2909?
Ако се кара на принципа най-стар ремонт би следвало при третата доставка да се спрат 2909, 2908 и 2617.
И Икарцедеси с ел. табели ли ще бракуват?!
Е те електронните табели най-вероятно ще се вземат за ЧКД Т6А2, така че те не са проблем. Аз вече споменах, тези модернизации можеха и трябваше да се направят за 20 години с предвидена необходимост от един междинен основен ремонт, но...
То не е проблемът, че в тези тролеи няма още ресурс и аз като запознат веднага ще отсека, че 2104, 2105, 2106, 2107, 2108, 2902 и 2903 не са за бракуване, проблемът е че екстра инвестицията в новите предни и задни панели не може да се оправдае сама по себе си, защото реално достъпни модернизации за пътниците като нископодова платформа, подобрена шумоизолация, уплътняване на вратите и прозорците, липсват. Специално за втората вълна така наречени модернизации, споменах и за тях, това са най-противните ремонти на Икарус, които си спомням. Оставете, че няма електронни табели и гласово оповестяване, проблемът е че цялостното качество на изпълнение там е толкова ниско, че подмяната на предния и задния панел граничи с престъпно пропиляване на обществени средства, защото когато се прави такава голяма инвестиция трябва да се мисли за осигуряване на удължена дълголетност. Не може да дадеш повече пари за предния и задния панел, но накрая това да се окаже само един скъпоструващ фасон, трябва да добавиш и още нещо. По-обстоен ремонт на каросерията, по-качествени материали, по-качествена сглобка, модернизации от пряка неоспорима полза за обикновения пътник.