Интересна статистика от BKV за надеждността на различните модели тролейбуси в автопарка им. Представителите на модела 280 дават по-малко откази от средното за предприятието. Въпреки преклонната си възраст от 33-35 години, при тях има по-малко от 3 отказа на 1000 км, в сравнение с 1,2-1,8 за чисто новите Солариси. От друга страна, Соларисите второ поколение дават над 6, а най-ненадеждни с голяма преднина са МАНовете с над 8 отказа на 1000 км. Нищо чудно, че последните от тях бяха бракувани тази година. Това ми напомня и на опита с нашите МАНове.
От друга страна, при Тролино III и IV са открити пукнатини в гредите над осите, което е наложило подсилване. На Тролино III това е извършено в завода в Полша, а на IV се прави на място в Будапеща.
В този ред на мисли, Сегед са взели под наем 6 Икаруса 280 от Будапеща. С тях ще закрепят положението, тъй като изпитвали сериозни затруднения да поддържат в движение Шкодите 15Тр и няколко от тях ще бъдат бракувани с изтичането на техническите им прегледи.