Author Topic: Ikarus 280T  (Read 537974 times)

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4420 on: 29.03.2017, 22:41:20 »
Снимка на 2607 от 2001г. с лошо качество. Източник:  http://www.architectureweek.com/2001/0124/design_1-1.html
"Никога нищо не изчезва! Животът е кръг. Всичко се повтаря и от всичко има нужда, когато му е време. "

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4495
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4421 on: 29.03.2017, 23:29:05 »
Преди беше доста по-зелено там.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 896
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4422 on: 02.04.2017, 17:53:39 »
Започнало е масово пребоядисване на джантите на Икарусите в Надежда, като се маца директно върху маслото, калта и прахоляка. На някои Икаруси им се боядисват и решетките заедно с предната броня.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4495
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4423 on: 02.04.2017, 22:54:52 »
Такава "акция" имаше и 2011г. След един месец по нищо не личеше, че джантите са боядисвани.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 896
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4424 on: 03.04.2017, 00:42:58 »
Такава "акция" имаше и 2011г. След един месец по нищо не личеше, че джантите са боядисвани.
И по-рано е имало такива "освежавания". Дори в Искър, некадърния им бояджия боядисваше и 2/4 от гумите в бяло.  :angry:. Сега причината  за пребоядисването на джантите и броните/решетките е,че наближавали празници. :D

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Ikarus 280T
« Reply #4425 on: 03.04.2017, 21:59:54 »
Пак от фб групата:

1209 - разкомплектован и днес закаран в Левски.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4426 on: 03.04.2017, 23:25:13 »
Пак от фб групата:

1209 - разкомплектован и днес закаран в Левски.
Те така като са я подкарали ще отидат всичките под оксижена.Колко останаха вече май малко са вече?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9687
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4427 on: 04.04.2017, 07:46:48 »
1208, 1212, 1310, 1407, 1426, 1503, 1507, 1516, 1055, 2115, 2606, 2611, 2612, 2613, 2614, 2615, 2620, 2621, 2622, 2707, 2709, 2905, 2907, 2916 или общо 24. Тези, които още са цели имам предвид.
« Last Edit: 04.04.2017, 07:53:52 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 896
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4428 on: 04.04.2017, 09:10:44 »
1507,2611 и 2621 са разкостени също. За 1516 не съм сигурен.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4429 on: 04.04.2017, 14:25:08 »
А 2051 още ли е горе на Горубляне за обучение? И там ли ще си остане завинаги?

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 405
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4430 on: 04.04.2017, 15:38:49 »
А 2051 още ли е горе на Горубляне за обучение? И там ли ще си остане завинаги?
2051 не е в Горубляне а в Панчарево и да защото се използва за обучение по гражданска защита

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 896
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4431 on: 04.04.2017, 17:01:48 »
В досието на 2105, в transphoto.ru, пише,че e минавал основен ремонт в Трамкар през 1998г., а всъщност е минавал в Дупница. Ремонтът му беше 1:1 с този на 2107, с белите плоскости и подът под седалките беше с балатум.  :D

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3015
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4432 on: 06.04.2017, 18:20:30 »
Айде разбирачите да разпознават скрапта, че в стил Земляне са правили преномерации :)
























« Last Edit: 06.04.2017, 18:25:10 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7640
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4433 on: 06.04.2017, 19:36:13 »
1308, 1516, 1502 и 1507 са приготвен за нарязване съответно с номера 1310, 1208, 1503 и 1407.

Старите 1310, 1208, 1503 и 1407 седят цели съответно с номера 1308, 1516, 1502 и 1507.

От 1308 с помощта на един от работниците в базата съм взел сувенири под формата на табелки от кабината и релефна емблема от предният капак. За евентуална бъдеща реставрация.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3862
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4434 on: 06.04.2017, 19:49:14 »
Явно забраната за достъп на външни лица до Левски важи само в останалите 364 дни от годината.

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2807
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4435 on: 06.04.2017, 20:03:37 »
Разрешението беше свързано с докарването на ДАК-а от Перник.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7640
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4436 on: 06.04.2017, 20:22:54 »
Ето го 1308 отдолу. + още две общи:

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2998
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4437 on: 06.04.2017, 20:55:21 »
Във всеки случай - няма такава държава. Може да се спре от движение и да се нареже здрав тролей, а да се остави разпадащ се на линия, няма проблем. Даже е добре, който трябва ще лапа парички от псевдоремонти. Може да няма с какво да се замести - няма страшно. Ще храним Лукойл. Може София да е европейската столица с най-мръсен въздух - оправяйте се. Здравето си е наше. Може да сме най-слабо развита от към екологичен транспорт държава в ЕС. Ама пък сме готини, това компенсира. Обаче за да мине по чиновническия ред всичко както подобава по процедурата с бракуването и нарязването, е крайно наложително да се сменят инвентарни номера на ръждясващи купчини желязо. Щото сме педанти и обичаме всичко да е "по конец". Повръща ми се...  :bag:
« Last Edit: 06.04.2017, 20:59:27 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2475
  • Solaris Urbino 12 IV
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4438 on: 06.04.2017, 21:03:47 »
А какъв е смисъла на тая рокада с номерата? В крайна сметка нали са бракувани.
В 2313 ВТ :devil:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2998
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4439 on: 06.04.2017, 21:06:01 »
А какъв е смисъла на тая рокада с номерата? В крайна сметка нали са бракувани.

В мозъците на хората в предприятие, което може да вземе няколко десетки хиляди лева за ремонта на 1801, който пристига за ремонт в движение и се връща теглен от аварийна, за да не тръгне никога повече, и което ремонтира едни и същи разпадащи се Икаруси през 3-4 години, докато други здрави биват оставени на произвола на съдбата, положително има смисъл, вероятно дълбок даже.
« Last Edit: 06.04.2017, 21:09:49 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.