Author Topic: Ikarus 280T  (Read 546016 times)

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4740 on: 06.12.2018, 21:21:03 »
С риск да се отклоня от темата, но ако тази снимка е горе-долу цветово правилна, синьото оригинално е било много по-добър нюанс. Много по-стилно седи, отколкото сегашния "пастел" (да речем).

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9891
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4741 on: 06.12.2018, 21:45:47 »
Опитват се да имитират синьото на Шкодите и прекаляват, когато се опитват да се доближат много. На Икарусите не им отива толкова светло синьо, но и оригиналното синьо има известни недостатъци за днешно време. Много е тъмно. Днес се ползват по-ярки цветове, които в тъмното греят като неон. Не знам как би изглеждал на други снимки, но на тези 2703 ми изглежда идеално. Този път им се е получило.
« Last Edit: 06.12.2018, 21:47:19 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3900
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4742 on: 06.12.2018, 22:18:44 »
На мен пък заводското светлосиньо на Икарусите доста ми допада. Преди предпочитах оригиналното тъмносиньо, но постепенно светлосиньото ми стана фаворит.
« Last Edit: 06.12.2018, 22:20:53 by Sofia »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17770
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4743 on: 07.12.2018, 10:05:53 »
Мисля, че заводското светлосиньо, каквото беше на икарусите 13хх беше по-светло. Имаше и още няколко в този нюанс.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6862
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4744 on: 07.12.2018, 23:06:18 »
2901, 2902 и 2911 ако не се лъжа бяха светло сини.
А 1322 с легените не беше ли с ОР в Трамкар?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9891
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4745 on: 07.12.2018, 23:09:57 »
Дупница е, имал си е всички характерни белези:
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4506
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4746 on: 08.12.2018, 14:04:40 »
Той обаче друга подова настилка.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4747 on: 08.12.2018, 19:18:44 »
2901, 2902 и 2911 ако не се лъжа бяха светло сини.
А 1322 с легените не беше ли с ОР в Трамкар?
Светло сините освен Искърските от 1301 до 1312,Надежденски бяха 2901;2902 и 2910 - общо 15 броя.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12325
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4748 on: 08.12.2018, 20:54:34 »
Този с пластмасовите седлки работеше все на 8-цата и го караше един шофьор дето все караше много бързо и професионално си спомням. Ремонтът беше тотално различен от на останалите, вътре беше със сив гладък под, подобен на този в новите МАН-ове със жълти ивици до стъпалата. Май по подобен начин ги правеха някъде в Драгоман, или в АРЗ-то на гара Искър които пък бяха специализирани в ремонт на Газ-ки.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7857
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4749 on: 09.12.2018, 01:54:30 »
Аз пък съм останал с впечатление че 1322 беше най-често на 4.

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 907
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4750 on: 09.12.2018, 17:44:43 »
1322 беше закован на 4-ка, а иначе е ремонтиран в АРЗ-то 2 пъти.