Author Topic: Ikarus 280T  (Read 1167945 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2160 on: 20.05.2011, 20:09:21 »
1217 с нова боя. Странно явление в 1513 - воланът е наобратно :blink:

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2161 on: 20.05.2011, 23:44:12 »
• тролейбус 8 - закрива се. Автобус 76 покрива по-голямата част от маршрута му, като той в момента обслужва и още райони в ж.к. Младост, необслужвани от тролея - Хермес Парк, спирките ХМС и 43-ти блок, МВР Академия, ул. 406;
Това мнение ме уби  :angry: То ако някой ти слуша предложенията до 20 години София остава без тролейбусен транспорт. Аз предлагам след пуска на МД1 до Б.П.С. отпадане на А76, тъй като се дублира с метрото и тролея!

Извинявам се, че затвърждавам оффтопика, но при подобно късогледство съм длъжен да опонирам.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 590
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2162 on: 25.05.2011, 20:24:00 »
• тролейбус 8 - закрива се. Автобус 76 покрива по-голямата част от маршрута му, като той в момента обслужва и още райони в ж.к. Младост, необслужвани от тролея - Хермес Парк, спирките ХМС и 43-ти блок, МВР Академия, ул. 406;
Това мнение ме уби :angry: То ако някой ти слуша предложенията до 20 години София остава без тролейбусен транспорт. Аз предлагам след пуска на МД1 до Б.П.С. отпадане на А76, тъй като се дублира с метрото и тролея!

Извинявам се, че затвърждавам оффтопика, но при подобно късогледство съм длъжен да опонирам.
Аз просто си казах мнението и според мен този тролей е ненужен - дублира маршрута на 76, както и на тролей 5, който също обслужва ж.к. Младост, но има в пъти по-полезен маршрут.

Скоро май познатите ни стари тролеи "Икарус" в София ще останат в историята от следващата година:

Quote
Бракуват икарусите догодина

Тролеите марка „Икарус” в столицата ще бъдат бракувани догодина. Тогава по линиите ще тръгнат 50 нови возила, които ще са нископодови и ще имат климатик. Тролейбусите ще бъдат закупени с 33 млн. евро, за които Столичната община кандидатства по оперативна програма „Регионално развитие”. Очаква се финансирането да бъде отпуснато наесен.

Апликационната форма вече е подадена, съобщи вчера зам.-кметът по транспорта на Столичната община Любомир Христов. Кметството кандидатства с проект за интегриран градски транспорт на обща стойност 61,4 млн. евро. С останалата част от средствата ще бъдат

поставени информационни табла на 600 спирки

и ще бъдат ремонтирани две трамвайни трасета.

Новите тролейбуси ще бъдат пуснати по линии 1, 2, 5 и 9, по които в момента возят икаруси. С тях автопаркът ще бъде подменен почти на 100 процента.

30 от общо 90-те тролейбуси в столицата бяха подменени през миналата година. Новите коли се движат по линии 4 и 11, които стигат до квартал „Дружба”, припомниха от „Московска” 33. Оттам мотивираха избора си да заложат на купуването на тролеи с факта, че броят на пътниците в този вид транспорт е останал константен през последните 10 години.

С останалата част от парите ще бъдат

изградени скоростни трамвайни трасета по бул. „България”

и от Семинарията до Студентския град. Както „Монитор” вече писа, с подмяната на релсите по първия булевард ще се съкрати времето за пътуване с 10-12 минути.

В 750 коли на градския транспорт пък ще бъдат поставени специални датчици, които да помагат за отчитането на наближаването на возилата до 20 ключови кръстовища. Там ще бъде изградена система, която да осигурява зелена вълна и бързо преминаване на автобусите.

24.05.2011 г., вестник "Монитор"

Може би новите тролеи ще бъдат пак "Шкода Соларис" като тези, обслужващи сега линии 4, 11 и частично линия 5.
« Last Edit: 04.12.2012, 00:17:29 by Unicode »

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2163 on: 25.05.2011, 20:42:20 »
Но е абсурдно да бракуват всички Икаруси,с каквото впечатление остава човек когато прочете заглавието.

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1530
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2164 on: 25.05.2011, 21:12:29 »
Обсъждали сме, че ако бракуват всички Икаруси , дори и с новите 50 тролея няма да стигнат за деветте линии ( освен ако не се очаква закриване на линии и коли  :( ). А новите ще бъдат съчленни. Можем само да гадаем за марката :rolleyes: .
R.I.P  Ikarus 280

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2165 on: 25.05.2011, 22:46:19 »
Спокойно, ТБ 6 и 7 ще се обслужват от икаруси докато новите шкоди грохнат.. O0 Демек ще има достатъчно от новите за всички останали линии. Също ми е интересно как новите тролеи ще се справят с теснотията по маршрута на ТБ9.. произвеждат ли се толкова маневрени съчленени тролеи в момента, колкото икарусите?
« Last Edit: 25.05.2011, 22:48:45 by kernel32 »

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2166 on: 25.05.2011, 23:28:34 »
Ще ги бракуват... Както от 5 години бракуват автобусите икаруси ;)
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2167 on: 26.05.2011, 10:43:22 »
Да и трасето до Студ. град ще е готово...
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2168 on: 26.05.2011, 12:08:55 »
Нека да пускат повече шкоди по 5 - нископодови са, тихи и с климатик.  :)

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2169 on: 02.06.2011, 00:28:17 »
2605- БРАК  :( :( :( :( :( :(
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline omsi_fan

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 158
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2170 on: 02.06.2011, 00:40:40 »
Най-накрая 1 тунингована кочина по малко  :fan: :fan: :fan:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2171 on: 02.06.2011, 09:53:35 »
Жалко за 2605, все пак имаше ниска платформа, ама то което мине през Левски, доняколко години или е брак, или изгаря.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2172 on: 02.06.2011, 10:12:09 »
Все пак може да има шанс да ходи на ремонт. Още не съм видял къде фигурира в нарядите, но обикновено спряните са в "Текущ ремонт".

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2173 on: 02.06.2011, 11:40:27 »
В кое училище, в час по трудово, е боядисан 1509?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2174 on: 02.06.2011, 16:08:22 »
Някой забелязал ли е, че на новите тролейбуси "Шкода Соларис" жълтата боя на дръжките като че ли се захабява твърде бързо? ...
Боята по-скоро е оранжева. Масово явление е, за съжаление.

2117 на линия.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2175 on: 02.06.2011, 20:06:54 »
По повод поста на Кайзер Кар - ами вижте как е оклепан 1506. Оранжевото е отвратително, готините черни лайстни са аут, въобще този тролей започва да мяза на кочината на кочините, нищо общо с това, което беше преди година и половина.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2176 on: 02.06.2011, 20:15:58 »
По повод поста на Кайзер Кар - ами вижте как е оклепан 1506. Оранжевото е отвратително, готините черни лайстни са аут, въобще този тролей започва да мяза на кочината на кочините, нищо общо с това, което беше преди година и половина.

Ясно е, че бояджията в Искър е малоумен. Ама това на нищо не прилича вече, а лошото е, че тези тролеи стават все по масово явление - 1506, 1509 и т.н... А помните ли 1220 как изглеждаше...
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 590
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2177 on: 02.06.2011, 20:17:01 »
Някой забелязал ли е, че на новите тролейбуси "Шкода Соларис" жълтата боя на дръжките като че ли се захабява твърде бързо? ...
Боята по-скоро е оранжева. Масово явление е, за съжаление.
(...)
Опа, относно цвета на дръжките си прав. Моя грешка.

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2178 on: 02.06.2011, 20:56:31 »
Искам да ви обърна внимание и да запитам - забелязвал ли е някой как ъгъла с последната врата на ремаркето на 1405 е провиснал и се КЛАТИ като желе, с пълната готовност всеки момент да се разпадне? При всяко по-сериозно друсване отклонението спрямо ръба на вратата и шината, в която тя се плъзга, е 5-6 сантиметра, като това е много явно видимо, а при по-малки вибрации е налице силно клатене и жестоко скърцане. Вътре положението е много страшно, тавана е пропаднал, покрива явно тече, защото всички плоскости около ъгъла са изметнати, а последната лампа при всяко друсване угасва, явно дава някъде накъсо. Отвън гледката е не по-малко ужасна - частта, която се клати, е практически отделена от останалото ремарке и заплашва да се сгъне като консерва, или поне да се разпори и горе да зейне дупка... Имам чувството, че само вратата я държи да не го направи. Как може тролей в такова състояние да е на линия и да вози пътници?! Такова нещо, но не в чак такава степен, съм виждал единствено в трамваите от серия София 100, и то при скорости, явно непостижими за този древен икарус.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2179 on: 02.06.2011, 21:00:12 »
Искам да ви обърна внимание и да запитам - забелязвал ли е някой как ъгъла с последната врата на ремаркето на 1405 е провиснал и се КЛАТИ като желе, с пълната готовност всеки момент да се разпадне? При всяко по-сериозно друсване отклонението спрямо ръба на вратата и шината, в която тя се плъзга, е 5-6 сантиметра, като това е много явно видимо, а при по-малки вибрации е налице силно клатене и жестоко скърцане. Вътре положението е много страшно, тавана е пропаднал, покрива явно тече, защото всички плоскости около ъгъла са изметнати, а последната лампа при всяко друсване угасва, явно дава някъде накъсо. Отвън гледката е не по-малко ужасна - частта, която се клати, е практически отделена от останалото ремарке и заплашва да се сгъне като консерва, или поне да се разпори и горе да зейне дупка... Имам чувството, че само вратата я държи да не го направи. Как може тролей в такова състояние да е на линия и да вози пътници?! Такова нещо, но не в чак такава степен, съм виждал единствено в трамваите от серия София 100, и то при скорости, явно непостижими за този древен икарус.
повече от година е така...аз като се кача никога не седя в ремаркето...