Извън територията на жалбите и намеренията да се пращат такива: в Левски се използваше ужасният сив цвят като в салона на 2715, слагаха се ужасни изкривени, деформирани и извадени от немайкъде предни капаци, боядисват се лайсните под прозорците, което няма никакво практическо предназначение, използваха се евтините, разпадащи се, гниещи и незадържащи никаква боя шперплати като на 2604, 2115, 2712, 2922 и 2702, откакто започнаха да ремонтират и тролеи със стари и здрави дупнишки плоскости има някаква илюзия, че се справят по-добре, но 2704 се разпадна, а в 2711 миришеше на изгоряло масло от компресора, има размъкнати и нуждаещи се от претапициране седалки, един от страничните капаци е сменян с най-обикновена ламарина, заварена за пантите и мотаеща се наляво, надясно заради липсата на райбери, добавяме още и подвижните щори тип мрежа, както са в 2057, 2712, 2711 и още други, цвета на 2711 е под всякаква критика, далеч по-лош от всички техни ремонти преди, добавяме още черния покрив на 2715, който не беше такъв от началото, а е правен в гаража, което означава, че изобщо не е направен както трябва, слагаме в сметките и доста дългия период в който стягаха 2623, многократните проби за щяло и нещяло на 2909 и какво ли още не. Хубавото е, че има тролеи като 2605 и шофьори като тези от 2704, това са най-добрите тролеи с ремонт в Левски в настоящия момент, предполагам, че и 2909 не е зле понеже също имаше стар дупнишки салон, но като цяло левскарските ремонти са най-нискокачествените от всички, правя си труд да виждам възможно най-положителното в тях, като например цвета на 2922 и уникалната фотогеничност на 2605, липсата на крайно ужасните предни капаци при 2702, 2715 и 2712, не малкото претапицирани седалки в 2605, но по една или друга причина немарливостта е доминираща при всички ремонти в Левски малко или много и никой не може да го скрие по никакъв начин, а да не се споменава, че всичките по-стари левскарски ремонти вече са за преповтаряне, 2908, 2057, 2113 преди последния си ремонт, 2054...