Author Topic: Ikarus 280T  (Read 1167946 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2580 on: 21.03.2012, 22:20:53 »
Така е може би вече цяла година. Не знам защо толкова време не го пипат.

2902 е започнал да издава доста несвойствени звуци, най-вече наподобяващи удряне с чук по парче метал.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2581 on: 29.03.2012, 22:48:54 »
2909 е бил тролеят от снимката на ЧКД. Днес се возих - на външен вид изглежда добре, цветовата схема е ок, но вътре .... Омазано със сиво навсякъде, като добавим идиотско-синята подова настилка + мазаните с черно дръжки и става трагедия, изключително потискащ салон. Редно е и да се отбележи, че на тоя тролей стъклата му не са мити основно от години.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2582 on: 29.03.2012, 22:52:25 »
Да, днес беше на 9. Отвън е добре, но съдейки по 2623 си представям какво е вътре.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2583 on: 29.03.2012, 23:43:55 »
2909 е бил тролеят от снимката на ЧКД. Днес се возих - на външен вид изглежда добре, цветовата схема е ок, но вътре .... Омазано със сиво навсякъде, като добавим идиотско-синята подова настилка + мазаните с черно дръжки и става трагедия, изключително потискащ салон. Редно е и да се отбележи, че на тоя тролей стъклата му не са мити основно от години.

ти го разби от всякаде , а това за стъклата ме разсмя супер  :D :D :D : :rofl:
и от мен да добавя бронята отзад стои на криво
« Last Edit: 29.03.2012, 23:48:03 by georgi64 »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2584 on: 30.03.2012, 09:04:52 »
2909 е бил тролеят от снимката на ЧКД. Днес се возих - на външен вид изглежда добре, цветовата схема е ок, но вътре .... Омазано със сиво навсякъде, като добавим идиотско-синята подова настилка + мазаните с черно дръжки и става трагедия, изключително потискащ салон. Редно е и да се отбележи, че на тоя тролей стъклата му не са мити основно от години.

Значи е същият като 2623. Само да добавя, че кухненският балатум е много хлъзгав като е мокър. Явно в електрото са пласирали такъв, защото и 2023 и мисля, че и 2029 са с такава подова настилка.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2585 on: 02.04.2012, 14:49:14 »
2711 ще замества 2723 в продължение на минимум 3 месеца, възползвах се от шанса, отидох да го снимам отвътре и този път останах особено разочарован, ето резултатите:

Надявам се, че ще бъда полезен, предварително благодаря ако съм, http://s1162.photobucket.com/albums/q524/kipersville3000/2711/ тук можете да видите и още от 2711.
« Last Edit: 02.04.2012, 15:17:17 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2586 on: 20.04.2012, 19:16:22 »
2054 на основен ремонт.Крайно време беше!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2587 on: 20.04.2012, 19:18:49 »
Останаха 2057 и 2908 от левскарските, 2910 надали, пък и той е от по-добрите, мисля, че 2607 и 2709 са за ОР.
Едит: функцията заместник на 2723, беше иззета от 2711 и сега 2621 е с шофьорите от 2723. 2909 имаше здрав дупнишки салон и при всички случаи е по-добър от 2623, но мина проби цели 3 пъти и май, поне за момента, не е особено надежден.
« Last Edit: 20.04.2012, 19:32:21 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2588 on: 21.04.2012, 14:57:28 »
2607 пребоядисан.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2589 on: 23.04.2012, 18:11:32 »
2913 днес ме ужаси и втрещи, нито веднъж не съм използвал такива думи и надали ще се случи втори път; в началото на март сменя диференциал заради идиотското шофирана на малката, сега отново диференциала му звучи отвратително и пак е за смяна  :angry: :angry:. Малката шофьорка е известна с ужасяващата си некадърност, а откакто остана без ортак техническото състояние на 2913 се срина тотално. Макар и от първите омуртажки, хич не е добър, странично под жълтата ивица отвсякъде е кърпен на точки и чертички поради олюпени и ръждиви шевове, шева под задното стъкло също се е олюпил, но никой не се е сетил да го замаже с боя навреме и е почнал да ръждясва. Преди време остана без черната лайсна на капака, след това смени преден и страничен мигач, сега пак трябва да оправя диференциал и да кърпи шевове, жал ми е за хубавата машина.
« Last Edit: 23.04.2012, 21:09:51 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline rotation

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2590 on: 23.04.2012, 19:04:10 »
2913 днес ме ужаси и втрещи, нито веднъж не съм използвал такива думи и надали ще се случи втори път; в началото на март сменя диференциал заради идиотското шофирана на малката, сега отново диференциала му звучи отвратително и пак е за смяна  :angry: :angry:. Малката шофьорка е известна с ужасяващата си некадърност, а откакто остана без уртак техническото състояние на 2913 се срина тотално. Макар и от първите омуртажки, хич не е добър, странично под жълтата ивица отвсякъде е кърпен на точки и чертички поради олюпени и ръждиви шевове, шева под задното стъкло също се е олюпил, но никой не се е сетил да го замаже с боя навреме и е почнал да ръждясва. Преди време остана без черната лайсна на капака, след това смени преден и страничен мигач, сега пак трябва да оправя диференциал и да кърпи шевове, жал ми е за хубавата машина.
Какво общо има начина на каране на тролея при положение, че явно е боклук отвсякъде, щом чак са му сменили диференциала? То ако настоящите тролейбуси са цъфнали, та развързали, София нямаше да пуска поръчка за нови електрически превозни средства.

Между другото тази водачка да не е тази жена, която слуша силно поп- фолк музика?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2591 on: 23.04.2012, 19:24:55 »
За музиката нямам представа и това не е тема за това, а за диференциала, известно е, че като се кара газ/спирачка както кара тази жена той се разваля, познавам се с много шофьори, включително и с бившия ортак на жената работещ с 2915, а също от това си свое познанство с шофьори особено с жената от 2622, разбирам, че за да се оказва задоволителна поддръжка в гаража трябва много настоятелно тя да бъде поискана от шофьорите, а малката я знаят и хич не я уважават, и хич не и обръщат особено внимание, казано иначе без добри шофьори нищо не става. Това за олюпените и ръждиви шевове беше вметка, допълнително повлияла на впечатлението ми, но за диференциала, работещ на 2913 от един месец и вече развалящ се, няма кого друг да обвиниш освен шофьора. ;) Това, че тролея бил боклук не съм го казал никъде, изразих разочарование, но не и такова мнение.
ПС: това не е за недобросъвестните шофьори защото не става въпрос за някаква конкретна проява на лошо каране от страна на жената. ;)
« Last Edit: 23.04.2012, 21:09:23 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2592 on: 23.04.2012, 21:08:10 »
При 1426 е същото положение. От вкъщи го чувам как се набира по моста Чавдар. Тоя младия го съсипа.
А 2118 е такъв пъргав тролей. Срамота е да го дават на такава флегма, каквато е сегашният му шофьор. Вътре обаче е започнало да влиза влага и срещу втора врата таванът е на юфка.
Между другото - пише се Ортак.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2593 on: 23.04.2012, 23:12:57 »
Много кофти за 1426, най-запазеният Икарус в София. Преди много се радвах, когато въпросното циганче го настъпваше здраво, защото беше (а и сега все още е) много пъргав. Вози също осезателно по-меко от останалите. С тоя начин на каране обаче няма да изкара дълго. Другият му шофьор иначе нормално си кара, дори понякога флегматично.

2106 3 дни поред го виждам на линия, издаващ много силни ръмжащи звуци - като при 1204, предполагам и при него диференциалът е за смяна. 2109 пък има проблеми със спирането, при окончателно спиране се получава нещо като провлачване.


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2594 on: 24.04.2012, 06:57:05 »
Чух го вчера 2106, но 2603 е много зле с диференциала, от зимата го влачи с някакви ненормални звуци и още си стои така.
Вчера 2621 беше с шофьорите от 2054, ако ги сложат за постоянно на 2621, докато 2054 го няма ще, е егати и излагацията, защото шофьорите от 2723, които уж щяха да са 3 месеца с 2711 и сега са с 2621, ще трябва да се местят втори път на още един тролей. 2123 се очаква скоро, дано да са се представили поне както в 2605 откъм салона. Самият 2605, пък има салон като на Икарцедесите, с тази особеност, че са му пребоядисали тръбите за които се държат пътниците, но на фона на предишите техни измишльотини с гадните плоскости и сивата боя, той е страхотен тролей и аз много го уважавам.
ЕДИТ: преди малко пътувах с 2605, има същия безшумен диференциал, както 2915, автобусен и салона му е толкова тих, че игла да падне ще се чуе, а новобранеца за късмет се оказа свестен и кара добре, окачването е меко, няма друсане, ако той не е един от тролеите с най-добра ходова част незнам, изключителен е.
« Last Edit: 24.04.2012, 11:15:27 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2595 on: 26.04.2012, 15:56:24 »
Днес забелязах, че жалбата ми относно ремонтите в базичката Левски е получила отговор, и то доста отдавна:

Отговор: СТОЛИЧЕН ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ ЕАД Изх.№ 01 - 454 - /1/ 10.04.2012 Уважаеми господин Пелов, Във връзка с подадена от Вас жалба № 6536 Ви уведомяваме следното: Оценката , която давате за дейността на ремонтната база "Левски" не отговаря на истината. Никога ремонтите в АРЗ "Дупница" не са били по-обемни и качествени от тези , извършвани към настоящия момент в дружеството ни. Информацията , която изнасяте в писмото си е неточна и непроверена. За да не бъдем голословни , Ви предлагаме на място в удобно за Вас време да се проследите целия ремонтен цикъл на тролейбус(след подробен оглед на машината при постъпването й и предварителната подготовка за работа по нея). След запознаване с целия обем операции по възстановяване на тролейбусите , които се извършват в ремонтна база "Левски" , искрено се надяваме да промените мнението си за качеството на извършване на ремонтните дейности. Оставаме в очакване на Вашия отговор. ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР:....../п/.......... /инж.Евгений Ганчев/


Очаквах нещо подобно, но не и чак готовност от тяхна страна външен човек да проследи ремонтния процес. Интересно обаче физически как това е възможно, при положение, че един ремонт не трае ден-два. И въпреки че на човек му става общо-взето ясно как протича ремонтния процес и без да го наблюдава, предложението все пак не е лошо.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2596 on: 26.04.2012, 16:03:45 »
Ако имаш време - отиди. 100% отговорът е писан от Павлов.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2597 on: 26.04.2012, 16:04:43 »
Ами възползвай се! Отиди там като приемат машина за ремонт, направи снимки, уговори кога ще са готови с обезкостяването - втори фоторепортаж, после трети, четвърти... Така ще можеш да им кажеш в очите какви забележки имаш/ме към отвратителното боядисване върху ръжда и тотално скапани повърхности. Пък току виж направили едно показно и специално заради теб да си свършат качествено работата поне веднъж  ;)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #2598 on: 26.04.2012, 16:10:17 »
Защо не? Още сега мисля да им отговоря. В такъв случай, всеки, който има интерес би могъл да наблюдава лично ремонтния процес. Много ми е интересно обаче дали в крайна сметка ще си изпълнят уговорката, или това е прах в очите, както и какво ще е отношението на персонала към някой, писал жалби срещу тях, още повече при положение, че съм някакъв си хлапак. Интересно защо нищо не беше казано по повод нископодовата платформа на 1405. Защо е допусната такава конструктивна грешка, щом качеството в Левски не било по-лошо от АРЗ и защо тролейбусът беше на линия толкова години, преди платформата да се премахне?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #2599 on: 26.04.2012, 20:16:02 »
Извън територията на жалбите и намеренията да се пращат такива: в Левски се използваше ужасният сив цвят като в салона на 2715, слагаха се ужасни изкривени, деформирани и извадени от немайкъде предни капаци, боядисват се лайсните под прозорците, което няма никакво практическо предназначение, използваха се евтините, разпадащи се, гниещи и незадържащи никаква боя шперплати като на 2604, 2115, 2712, 2922 и 2702, откакто започнаха да ремонтират и тролеи със стари и здрави дупнишки плоскости има някаква илюзия, че се справят по-добре, но 2704 се разпадна, а в 2711 миришеше на изгоряло масло от компресора, има размъкнати и нуждаещи се от претапициране седалки, един от страничните капаци е сменян с най-обикновена ламарина, заварена за пантите и мотаеща се наляво, надясно заради липсата на райбери, добавяме още и подвижните щори тип мрежа, както са в 2057, 2712, 2711 и още други, цвета на 2711 е под всякаква критика, далеч по-лош от всички техни ремонти преди, добавяме още черния покрив на 2715, който не беше такъв от началото, а е правен в гаража, което означава, че изобщо не е направен както трябва, слагаме в сметките и доста дългия период в който стягаха 2623, многократните проби за щяло и нещяло на 2909 и какво ли още не. Хубавото е, че има тролеи като 2605 и шофьори като тези от 2704, това са най-добрите тролеи с ремонт в Левски в настоящия момент, предполагам, че и 2909 не е зле понеже също имаше стар дупнишки салон, но като цяло левскарските ремонти са най-нискокачествените от всички, правя си труд да виждам възможно най-положителното в тях, като например цвета на 2922 и уникалната фотогеничност на 2605, липсата на крайно ужасните предни капаци при 2702, 2715 и 2712, не малкото претапицирани седалки в 2605, но по една или друга причина немарливостта е доминираща при всички ремонти в Левски малко или много и никой не може да го скрие по никакъв начин, а да не се споменава, че всичките по-стари левскарски ремонти вече са за преповтаряне, 2908, 2057, 2113 преди последния си ремонт, 2054...

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!