Други видове транспорт > Маршрутни таксита

Нужни ли са маршрутките в София?

(1/39) > >>

assen55:
Здравейте! Сега се регистрирах само за да напиша тази тема.
Не намерих подобна тема в този раздел и затова реших да пусна ...
Аз мисля че тея скапани маршрутки са напълно излишни, поради следните причини:
-затрудняват трафика
-печелят ужасно много на гърба на СКГТ
-правят ужасни недопустими нарушения на ЗДП
-пълнят се докато има място в тях с което застрашават живота на 40 пътника който возят.

Тези неща и сами ги знаете. Аз съм ЗА вднага да бъдат премахнати.
Хорато който използват тези ДУШЕГУБКИ са си самоубиици, както и повечето шофьори в БГ.
Никъде по света няма такава глупост като маршрутките.
Може да са удобни за накои хора, това са уникално мързеливи и претенциозни хора-"...не ми е на нивото да се возя в ГТ(и БДЖ, но това е друга тема)..."

Ivo:
Напълно подкрепям-маршрутките са напълно излишни и трябва веднага да бъдат премахнати!
СКГТ могат да купят 20-тина дизел-електрически автобуса Мерцедес Сито и с тях да обслужват експресни автобусни линии от единият край на града до другият, като например билета е 2 лв. или 2.50лв, да спират само на няколко възлови места, да се возят само седящи, и винаги да работи климатика или отоплението. Това е решението според мен, моментално закриване на всички маршрутки и пускането на експресни атобусни линии.
Може да се направи и нещо като абонамент-мисля че на други места има подобни-например ако рейса е с 15 седящи места, 15 човека си правят абонамент срещу съответното заплащане къде да им спира в квартала и оттам си продължава маршрута към центъра или друг квартал. Само не излизайте с "това е глупава идея" или нещо от тоя род. Един дизел-електрически автобус спокойно може за 10-тина мин.да обиколи квартала и да събере хората с абонамент, и после директно към центъра.
Това са двата варианта. И двата могат да съществуват, като допълнение на останалите линии.

ozzy:
Аз съм ЗА маршрутките, но не в този им вид. Не е препоръчително да са на СКГТ, защото СКГТ не е добър стопанин.
1. Колите трябва да са по-широки и удобни.
2. Да имат определени спирки по маршрута си, а не да спират на кой където му падне.
3. Да се засили контрола върху шофьорите им по отношение на продаването на билети, шофирането и т.н.

Ако искаме да няма маршрутки, трябва да се засили градският транспорт, да има повече коли по определени линии, да се стимулира прекачването на 2,3,4+ превозни средства и да се подобри диспечерския контрол, за да не се получава пакетно придвижване.

x3m:
Кратко и ясно - ДА ГИ ЗАБРАНЯТ, а до сега обслужвалите ги оператори да бъдат СЪДЕНИ за мародерство, изтезателстов, системни административни нарушения, финансови измами от особено големи размери и подведени под криминална отговорност заради технически неизправните и общественоопасни експоатационни превозни средства.

assen55:

--- Quote from: ozzy on 28.10.2008, 13:35:11 --- защото СКГТ не е добър стопанин.

--- End quote ---
A маршруткаджииските фирми добри стопани ли са с тези бракми дето след 2 месеца стават за скрап от юркане по улици и тротоари, и с тези идиоти шофьори,? A oт парите дето ги прибират отива ли нещо за инфра, не?
Че не е добър сопанин така, е но това е само от манталитета на българина, държавното е за да се троши и расипва докрай.....
Има естествено много да се оправи в СКГТ, просто всички от управата трябва да се махнат. Да заработи като частно предприятие, трошиш ли, крадеш ли, не работиш ли - отиваш си. Да се направят билетите на реалната им себестойност, адски контрол с полиция и гратизчиите директно в арестта и така. Много е лесно да се говорят нещата като горните, но трябва да бъдат казани дори и от лайци в тази тема.
Махане веднага на тея ДУШЕГУБКИ.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version