По т.1 - с премахването на трамвайното трасе срещу Клементинска болница, стигането от и до Надежда стана по-бавно.
Със строителството на метростанция при Хемус 94 се бави страшно много, за разлика от маршрутките.
Студентски град(колкото и да не го обичам) има само автобуси 94 и 280. А посредством маршрутки се осъществява директна връзка на Студ.град с Гарата - сещате се какъв е пътникопотокът натам, а също така и8 с Люлин, Надежда, Свобода, Слатина и др.
Ето и примерът:
Имам приятел, който живее в Студ. град, а работи до нас, в близост до пл. Македония. Всеки ден пътува с машрутка, въпреки че е студент. Аз му го питам защо. Защо не ползва 94 до Хемус и оттам тм 6 или 94 до НДК и после пеша. И ще пътува с карта за 10 лв. на месец, а не да дава по 3 лв. на ден за маршрутка.
Отговорът му.
"ООО, с маршрутка е много по-бързо. 94 го хваща задръстването още от Гара Пионер посока центъра. марпрутките минават в насрещното платно и излизат на светофара най-отпред, после навлизат първи и на светофара на Семинарията, вместо да се бавят по Св. Наум, където е задръстването завиват наляво по Баучер. После по Захари Зограф стигат Св. Наум и се набутват малко преди светофара. Ако не успеят карат в насрещното платно и излизат малко преди светофара. После карат в най-празната лента до НДК и винаги излизат пред колоните чакащи коли, дори ако трябва завиват от най-дясна лента наляво. След това вече е лесно да стигнат Македония. И в най-големите задръствания пътуването ми трае 20-25 мин. За толкова време и с кола не може да се стигне, защото едва ли някой ше даде предимство на колата като се бута, а на маршрутките се дава."