Author Topic: Нужни ли са маршрутките в София?  (Read 56815 times)

Online mitakis

  • Vintage vehicles
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3186
  • 2660
    • View Profile
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #180 on: 22.07.2018, 21:36:19 »
Аз съм се возил на тях по 18 от Кътина до Герена за мачове (тогава стигаше само до АС Изток) и по 44 от Курило до Зоопарка - това беше ужасен час и нещо пътуване :D.
18 преди това беше със стари малки транзити, след газелите мина на френските изстребители Джъмпер. 44 не си спомням със сигурност, но май я закриха и 42 пое частта от Курило до Гниляне. Тя беше със ситроени.

Пък такова Рено от снимките си спомням само по 8ца и май по 32.
« Last Edit: 22.07.2018, 21:38:55 by mitakis »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1668
    • View Profile
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #181 on: 22.07.2018, 22:09:35 »
Жълтите Рена бяха по 36. По 7 и 8 бяха сини Форд Транзит. На газелите гаража не им ли беше на Рожен и Илиенско шосе?
« Last Edit: 22.07.2018, 22:13:17 by Metan »

Online mitakis

  • Vintage vehicles
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3186
  • 2660
    • View Profile
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #182 on: 22.07.2018, 22:21:19 »
Някаква част от бусовете беше там, да.  Дори може все още да има един. Но по-скоро беше сервиз на вносителя - ГАЗекс. Гаражът май беше някъде около кв. Левски, Ботевградско или циганската махала, където и сега има маршрутки.
Жълтите рена явно след 36 са отишли на 8, ясно си ги спомням по Рожен.
« Last Edit: 22.07.2018, 22:23:50 by mitakis »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1668
    • View Profile
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #183 on: 23.07.2018, 10:13:08 »
36 от Надлеза не минаваше ли по Рожен и после по Жеков към Мизерно предградие?

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1665
    • View Profile
    • Email
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #184 on: 19.08.2018, 12:01:14 »
Част от маршрутите и интервалите на движение на маршрутните таксита от №24 до №48 към 04. 2003г., публ. във в. “24 часа”, бр. 73, 14.04.2003г. За съжаление нямам предишният брой на вестника.
"Никога нищо не изчезва! Животът е кръг. Всичко се повтаря и от всичко има нужда, когато му е време. "

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2275
    • View Profile
    • Email
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #185 on: 19.08.2018, 20:22:59 »
По това време бях студент. Колегите ми постоянно ги обожествяваха и постоянно пееха как бързо и изключително удобно било придвижването с маршрутка..Сега добре, че им се вижда края.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 892
    • View Profile
    • Email
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #186 on: 19.08.2018, 20:42:43 »
Ами действително беше така, спомням си макар и да бях малък. От Казичене до Люлин стигахме за час, което си беше направо постижение. Сега с автобус и метро час и половина не мърда,  а тогава нито автобусите бяха автобуси, а метрото беше мнооого далече от нас.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12331
    • View Profile
    • Email
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #187 on: 19.08.2018, 21:21:41 »
Страшни бракми бяха, единствените хубави като че ли бяха Рената като от снимката на предишната страница. Те бяха като автобус вътре, с удобни седалки и достатъчно място. Иначе и аз и повечето ми познати ги ползваха само когато бързаш за някъде, например така веднъж за една среща стигнах от Младост до центъра с маршрутка една вечер буквално за по-малко от 10 минути. Иначе бяха безсмислени, при наличието на редовен ГТ особено с тогавашните интервали. Така и повечето бяха на тоя принцип"абе ползвам ги само когато бързам за някъде"

Сега чувам познати много мрънкат че изчезнаха, щото вече нямало такъв бърз и достъпен обществен транспорт както преди.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2275
    • View Profile
    • Email
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #188 on: 19.08.2018, 22:00:55 »
Изчезнаха точно защото не се ползват - превозвачите сами си прекратяват договора, понеже нямат пътници. Няма маршрутка, закрита от общината.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12331
    • View Profile
    • Email
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #189 on: 19.08.2018, 22:13:15 »
Точно така, аз отдавна бях писал някъде из темите че са безсмислени и да ги махат, а те се самозакриха. Цяло чудо е че толкова хора мрънкат за тях. От общината ако са хитри могат да им вземат съвсем бизнеса, като закупят 20-тина такива автобусчета, правени от бус и да пуснат няколко експресни линии със спирки само по желание, с натегнато разписание по-бързо от метрото и да можеш да прекосяваш града без прекачвания.
« Last Edit: 19.08.2018, 22:15:13 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2275
    • View Profile
    • Email
Re: Нужни ли са маршрутките в София?
« Reply #190 on: 19.08.2018, 22:20:27 »
Глупости. По-лесно е да се оправят разписанията и интервалите, да се абсолютно приоритизира МГТ по отношение на светофари и предимства и да се въведе билет за време, който дава право на прекачвания.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.