108 никога не е бил спиран, особено пък през 92ра. Точно по това време ми се налагаше да ходя по частни уроци в Люлин, и все или с него, или с 83. Но пък беше много нередовен! Моста го откриха на 17ти септември 93та. Преди това и 83, и 108 минаваха през прелеза, бариерата практически вечно беше спусната - почти нямаше рейс, който да не го хване. И се чакаше някои пъти по много, обикновено минаваше по повече от един влак и с малки изключения, всички спираха. И се случваше да се съберат по два-три рейса от едната линия. Същата цигания беше и на Обеля относно 51. Не вярвайте много на картите, там информацията невинаги се актуализираше навреме. Заради тази Бакърена, баща ми, докато работеше в Инжстрой, при хубаво време ходеше на работа само със 126 до станция Връбница, оттам пеша през Надежда - 1, осма поликлиника, 101во даскало, пресичаше Хан Кубрат, линиите на вагонното депо, след което по една пътечка с мост много бързо се стигаше до Кукуш и входа на Инжето/Ворошилов.