Author Topic: Самоделните промени по возилата  (Read 204323 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #20 on: 24.05.2006, 01:07:15 »

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #21 on: 25.05.2006, 15:29:08 »

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #22 on: 25.05.2006, 15:35:00 »
Много ме подразни Конекто 1949- някакви огромни лепенки на плоскостта под предното стъкло (там, където пише Mercedes Benz), може и на други места да е имало, не видях. Няма ли някаква забрана за подобни изгъзици поне за новите автобуси? За Дружба разбирам (0345-ците), но в Земляне не очаквах подобна простотия.
« Last Edit: 25.05.2006, 15:35:52 by conecto »

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #23 on: 26.05.2006, 01:09:05 »
В много страни водачите на автобуси прекарват на работното си място по цял ден, но не смятам че това е някакво оправдание за лепенето на лепенки, плакати, дрънкулки, летвички и всякакви други прегради и украшения.Ела в Германия да видиш как е. Дали ще видиш автобус с лепенки и кънтяща чалга от кабината.Крайно време е водачите да разберат, че това не е техният личен автомобил, и че не могат да правят каквото си поискат с повереното им превозно средство.
« Last Edit: 26.05.2006, 21:59:26 by Repcho »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #24 on: 26.05.2006, 12:37:44 »
Quote from: burtan
В много страни водачите на автобуси прекарват на работното си място по цял ден, но не смятам че това е някакво оправдание за лепенето на лепенки, плакати, дрънкулки, летвички и всякакви други прегради и украшения.Ела в Германия да видиш как е. Дали ще видиш автобус с лепенки и кънтяща чалга от кабината.Крайно време е водачите да разберат, че това не е техният личен автомобил, и че не могат да правят каквото си поискат с повереното им превозно средство.
знам как е в Германия, но се съгласи че там се кара Цитаро по хубави пътища, без дупки, при липса на задръствания със нормален брой пътници, без да висят от вратите, чупят и т.н. Освен това в Германия едва ли взимат 360 лв. Не ме разбирайте погрешно, аз също не обичам кабината да е цирк
« Last Edit: 26.05.2006, 22:04:06 by Repcho »

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #25 on: 26.05.2006, 12:55:55 »
Не разбирам връзката между дупките по пътищата/заплатата и кича в кабините. Причината е по-скоро в това, че немците не са ориенталци и имат малко повече вкус. 0345Г ги споменах като пример за нови автобуси с лош "тунинг", не са най-накичени, но от по-новите возила май държат първото място.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #26 on: 26.05.2006, 14:06:17 »
Quote from: conecto
Не разбирам връзката между дупките по пътищата/заплатата и кича в кабините. Причината е по-скоро в това, че немците не са ориенталци и имат малко повече вкус. 0345Г ги споменах като пример за нови автобуси с лош "тунинг", не са най-накичени, но от по-новите возила май държат първото място.
идеята беше че в Германия условията на труд не са сравними с родните. А иначе че германците са по дисциплинирани и ние сме по ориент-няма спор, ама кво може да се направи. А за това че О345Г са най зле-погледни МАН-овете на АТ2 и БМЦ-тата на АТ1
« Last Edit: 26.05.2006, 22:00:39 by Repcho »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #27 on: 26.05.2006, 21:17:38 »
Че какво им е на мановете и конектата на АТ-2? На Мановете единствено кабините малко дразнят но това е защото никой от началниците не излезе с генерално решение как да се реши тоя проблем и по този начин на шофьорите не им остана друго освен да се ограждат с каквото има в техническия парк.
От О345 на ПАТ-3 най-ми харесва кабината на 3582.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #28 on: 26.05.2006, 22:04:02 »
От Електротранспорт се стегнаха и поръчаха прегради за кабините на Дювагите от Трмкар. Ако трябва обаче да споделя личното си мнение относно трамкарските изделия, то малашевските шофьори са се справили далеч по естестично със задачата макар и използвайки подръчни материали-останки от бракувани автобуси, търкалящи се из предприятието им.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #29 on: 26.05.2006, 22:04:12 »
Мен пък ме кефи 3585!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #30 on: 26.05.2006, 22:09:01 »
Според мен всичко е относително-от всички модели има малко по украсени екземпляри, както и не толкова. Всяко МПС си е различно само по себе си и не може да се прави коментар за цялата партида

Quote from: ozzy
Мен пък ме кефи 3585!
много е добър

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #31 on: 26.05.2006, 22:28:15 »
Quote from: CKD
От Електротранспорт се стегнаха и поръчаха прегради за кабините на Дювагите от Трмкар. Ако трябва обаче да споделя личното си мнение относно трамкарските изделия, то малашевските шофьори са се справили далеч по естестично със задачата макар и използвайки подръчни материали-останки от бракувани автобуси, търкалящи се из предприятието им.


Еееее, само при четириосните и шестосните са се изявявали от Трамкар Недей, че така някой ще се обърка и ще помисли, че хубавите кабини на осемосните са дело на Трамкар и...
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #32 on: 27.05.2006, 00:20:06 »
Ооо приятелю, не се притеснявай - почеркът на майсторите в Трамкар е добре познат и на децата в предучилища възраст.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #33 on: 29.05.2006, 18:27:23 »
Quote from: Kaiser Kar
Еееее, само при четириосните и шестосните са се изявявали от Трамкар Недей, че така някой ще се обърка и ще помисли, че хубавите кабини на осемосните са дело на Трамкар и...
B) Колко му е да ги потрамкарчим

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #34 on: 30.05.2006, 23:09:39 »
Quote from: tiristor
B) Колко му е да ги потрамкарчим

Е 'па  нищо работа си е...

А някой знае ли О345Г в "Дружба" да има, който да е с нормално префрадена кабина - в смисъл, тръбите да не са диагонално разположени към гърба на кабината.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #35 on: 31.05.2006, 12:43:10 »
Аз усещам как в най-скоро време ще видим български преграждения на БМЦ-тата, там наистина проблема е сериозен. Факт е, че шофьора няма никаква видимост надясно и трябва да се помисли в тази насока, преди всеки водач да хване тръбите и ламарините и да започне да "твори" в новите возила.
Забелязали ли сте на малките Конекто от Земляне едно синьо-лилаво фолио, залепено на горния ъгъл на предното стъкло откъм шофьора, така че да не му свети слънцето в очите? Много от въпросните автобуси имат такива приспособления (в което няма лошо, след като сенника не покрива ъгъла на прозореца), които изглеждат еднакви по форма и въпросът ми е дали шофьорите сами са си ги изрязвали и лепили, или от гаража са се хванали и са ги поръчали специално.

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #36 on: 31.05.2006, 14:34:50 »
Quote from: conecto
Аз усещам как в най-скоро време ще видим български преграждения на БМЦ-тата, там наистина проблема е сериозен. Факт е, че шофьора няма никаква видимост надясно и трябва да се помисли в тази насока, преди всеки водач да хване тръбите и ламарините и да започне да "твори" в новите возила.
Забелязали ли сте на малките Конекто от Земляне едно синьо-лилаво фолио, залепено на горния ъгъл на предното стъкло откъм шофьора, така че да не му свети слънцето в очите? Много от въпросните автобуси имат такива приспособления (в което няма лошо, след като сенника не покрива ъгъла на прозореца), които изглеждат еднакви по форма и въпросът ми е дали шофьорите сами са си ги изрязвали и лепили, или от гаража са се хванали и са ги поръчали специално.
За ВМС-тата специално не се ли преправяха кабините.Даже май бяха дошли работници от Анадолата?На един от 0345G има черна лента само при шофьора,която стои доста грозно отвън и разваля цялата линия.Иначе за Конектотата-щом са еднакви и ако са поставени естетически 100% е някакво колективно дело-я на ръководството на гараж Земляне,я на колектива.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #37 on: 31.05.2006, 14:40:02 »
Какво са им преправяли на БМЦ- тата?
Иначе за Конекто-тата на Земляне- не всички имат такова фолио, по-скоро е шофьорска инициатива.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #38 on: 31.05.2006, 15:11:33 »
Наистина не всички го имат, дори мисля че малко го имат. Шофьорите са си ги сагали вероятно.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #39 on: 31.05.2006, 22:24:41 »
Да само преграждане за БМЦ-тата трябват.И без друго няма място, та да го съкратим още.
 А от Турция идваха, защото нещо кирилицата в "Дружба" нещо не работеше.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я