Author Topic: Самоделните промени по возилата  (Read 204333 times)

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #80 on: 05.06.2006, 16:29:24 »
Quote from: Kaiser Kar
Знам, кое, какво означава, но мисълта ми е , че навремето се купуваха автобуси отвсякъде и затова стана шарения. Интересно, защо ли при Конекто е на bulgarski, а при О345Г на английски?
Извинявай не съм искал да те обиждам :P Все пак някой може и да не е полиглот като нас двамата и да не разбира всичките езици  
  Но имах и нещо друго в предвид.Разликата в значенията на различните надписи.Някой предупреждават за спирка(активират се от шофьора или при спирачка),а на други идеята е да се предупреди,че има слизащи.А тези при Дюваг си служат за отваряне на врататите.Доколкото знам,част от мотрисите са се използвали за крайградски(мрежите на пенделите,че са пендели,липсата на врата при средната секция).

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #81 on: 05.06.2006, 16:46:27 »
Quote from: difian
Извинявай не съм искал да те обиждам :P Все пак някой може и да не е полиглот като нас двамата и да не разбира всичките езици  
  Но имах и нещо друго в предвид.Разликата в значенията на различните надписи.Някой предупреждават за спирка(активират се от шофьора или при спирачка),а на други идеята е да се предупреди,че има слизащи.А тези при Дюваг си служат за отваряне на врататите.Доколкото знам,част от мотрисите са се използвали за крайградски(мрежите на пенделите,че са пендели,липсата на врата при средната секция).


Извинявай, аз пък не изках да прозвучи укоряващо. Просто ми е се искаше от суета да подчертая, че и аз ги знам, но не можах по-меки думи да намеря.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #82 on: 05.06.2006, 17:40:00 »
Аз пък до колкот знам всички са предназначени да сигнализират че е натиснат бутон СТОП. Просто нашите шофьори си ги връзват към спирачките или каквото си искат и не се изпозлват за функцията за която са правени.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #83 on: 06.06.2006, 08:26:52 »
В началото, когато пуснаха Дювагите пътниците сами отваряха вратите. Когато ватмана ги освободеше въпросните надписи над копчето светваха и тогава можеше да се оторят вратите- и отвътре, и отвън (там също има светещ бутон).

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #84 on: 06.06.2006, 13:13:13 »
Като питахте за местата в БМЦ.Значи веднъж бях седнал на най-задните седалки около 8 ч. сутринта и си направих труда да преброя хората в напълно претъпкания автобус.Както бях споменал на друго място правостоящите в най-добрия случай са 45-46 и в никакъв начин не могат да са 66.За да са 66 или хората трябва да са един върху друг или да се возят само деца до 4-5 клас.
« Last Edit: 06.06.2006, 13:13:53 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #85 on: 06.06.2006, 13:46:35 »
Има някои БМЦ-та, които имат 3 седалки най-отзад.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #86 on: 06.06.2006, 13:53:56 »
Quote from: conecto
В началото, когато пуснаха Дювагите пътниците сами отваряха вратите. Когато ватмана ги освободеше въпросните надписи над копчето светваха и тогава можеше да се оторят вратите- и отвътре, и отвън (там също има светещ бутон).
Аз не си спомням,но май имаше и Мерцедес/Хюлиез с работещи бутони за вратите.На 2504 си стоят и лепенките,но той си е нов.В някой градове има практика дори само пътниците да отварят вратите.
    И да питам за бутоните за инвалиди при ВМС-тата.Ние ли сме си ги добавяли?И май само на 2711 и 2922 отзад има бутон.Аз на Дружбенските не съм забелязал.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #87 on: 06.06.2006, 14:07:46 »
Quote from: Kaiser Kar
Има някои БМЦ-та, които имат 3 седалки най-отзад.

 На някои са преместили едната от ниските седалки от пред за инвалиди и ги слагат най-отзад.Причината не се знае каква е.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #88 on: 06.06.2006, 14:38:41 »
Quote from: borosport
На някои са преместили едната от ниските седалки от пред за инвалиди и ги слагат най-отзад.Причината не се знае каква е.
А като се сетим,че има държави със силно гражданско общество,с зачитане на общата собственост,където питат население и на отделния малък район...А ние видяхме автобусите,чак когато ги пуснаха,правят си промени,а как ние удобно на нас-тези който сме ги купили и си плащаме за возията...

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #89 on: 06.06.2006, 14:52:25 »
Интересува ме дали на зелените БМЦ на Ивкони (74, 150) им е махана първата външна двойна седалка зад първата врата, или там си е единична. Струва ми се, че на същия модел, но на Международна Транспортна Компания (90) имат.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #90 on: 06.06.2006, 20:03:45 »
ЗА това не мога да ти отговоря,но специално си направих труда да погледна на страницата на БМЦ-България и там никъд не видях конфигурация от 34 седящи и 66 правостоящи.За модела 220 SLF, който се движи по улиците из София пише само 43sitting+3 tip up+ 1 driver, а за модела 260 SLF, който го няма в София е 33+1 седящи +1 шофьор.

EDIT: Сега погледнах на официалния сайта на БМЦ - www.bmc.com.tr и там пише, че БМЦ побират 33 седящи+1 шофьор+ 67 правостоящи.Все различно, а аз ви казваш, че съм преброил хората и повече от 45-46 души не се сабират прави.Пробвайте и вие и вижте, че не могат да поберат толкова хора.
« Last Edit: 06.06.2006, 20:18:20 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #91 on: 07.06.2006, 00:21:50 »
Аз ще подам най-смислената си жалба. Писали са 66 правостоящи а са осигурили суджуци (висящи дръжки) само за 64 от тях. Ако се качат 66 двама от тях няма да има за какво да се хванат.

Не мислите ли че тия автобуси са някаква конструктивна грешка?
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #92 on: 07.06.2006, 09:35:47 »
Quote from: CKD
Аз ще подам най-смислената си жалба. Писали са 66 правостоящи а са осигурили суджуци (висящи дръжки) само за 64 от тях. Ако се качат 66 двама от тях няма да има за какво да се хванат.

Не мислите ли че тия автобуси са някаква конструктивна грешка?
то да беше само конструктивна - те целите ми се струват 1 голяма грешка ама...  особено пък като се пусне 1 компресор при 3та врата и става много приятно вибриране на този компресор, смесен с дрънчащите перфоратори и скърцащите плоскости по тавана - чуднотия

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #93 on: 07.06.2006, 14:08:36 »
Да от там е този скапан тракащ звук.
 А между другото външния дизайн е на  Пинифарина
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #94 on: 07.06.2006, 14:53:59 »
Quote from: borosport
Да от там е този скапан тракащ звук.
 А между другото външния дизайн е на  Пинифарина
Никой не е застрахован от провали,а и Пинифарина са си лепнали именцето и на една отвратителна кола-Matrix,сега не мога да си спомня Хюндай,Киа ли беше ....

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #95 on: 07.06.2006, 15:18:33 »
Quote
Никой не е застрахован от провали,а и Пинифарина са си лепнали именцето и на една отвратителна кола-Matrix,сега не мога да си спомня Хюндай,Киа ли беше ....



TOYOTA MATRIX
« Last Edit: 07.06.2006, 15:19:47 by conecto »

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #96 on: 07.06.2006, 16:04:40 »
Quote from: conecto
TOYOTA MATRIX
Неее,не че това е по-хубаво!
  Ето,оказа се Хюндай:Хюндай Матрикс(Ван)

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #97 on: 07.06.2006, 20:17:30 »
Quote from: difian
Неее,не че това е по-хубаво!
  Ето,оказа се Хюндай:Хюндай Матрикс(Ван)

Е това наистина е грозно, ама да спрем с офтопика, че Веско ще се разяри

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #98 on: 08.06.2006, 13:46:30 »
За последно за Пинифарина.Дизайна на разновидност на Пежо 506 също е техен(но много сполучлив модел с две врати)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самоделните промени по возилата
« Reply #99 on: 08.06.2006, 14:08:26 »
Quote from: borosport
За последно за Пинифарина.Дизайна на разновидност на Пежо 506 също е техен(но много сполучлив модел с две врати)
Само дето е купе версията на 406.Бил си толкова залисан в красотата на колата и си се объркал :lol: ,макар че без тези грозотии по нея е още по добра.А какъв дизайн пак на Пинифарина има за Горение,или Митсубиши Паджеро Пинин....но наистина да спрем до тук.