Така е наистина, като се пишат поръчки и технически спесификации, се пишат едно към гьоторе, от бюраджийски "специалисти", които нямат грам техничиска грамотност, а да не говорим колко пъти през живота си са карали или ремонтирали рейс. Веднага Стефан и някои ще кажат: "Ама в Германия е така, в Швеция е така, шофьорите трябвало да свикват." Ама какво значение има как е в Германия или в Швеция, още повече, че от години Германия стана пълен патреш и въобще не е тази Германия от 80те. В България просто трябват кабини като Икарусовите от едно време, с възможност да се затварят плътно и едно прозорче за питане и за продаване на билети. Ако не и по съветски образец половинката предна врата да е само за шофьора. Няма логика защо в метрото и в трамваите може затворени кабини, а в тролеите и автобусите не могло...Това с качването само от първата врата и шофьорът да проверява билетите го приемам за пълна простотия, дори в Германия е крайно време да доставят автобусите единичен с три, не с две врати, съответно съчленен с четири. Както и с кабини.