Author Topic: Отоплението на возилата  (Read 82026 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11159
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Отоплението на возилата
« on: 03.12.2008, 16:18:21 »
Трябва да има и такава тема.

Вчера се возих в 3556 и 3282, като и в двата парното работеше, при това в 3282 ми стана даже жега, имаше отворени прозорци  :fan: :fan: :fan:
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11980
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #1 on: 03.12.2008, 17:10:28 »
Сега е топло и няма нужда от парно, но преди 1 седмица измръзнах в 3664, шофьорът също беше с яке и шапка. В повечето Икаруси също е клинч (говоря за Дружба).
Миналия петък пък се возих на 2401, в предната част беше приятно и топло, а в задната част парното не работеше и замръзнах...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6168
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #2 on: 03.12.2008, 19:26:02 »
В неделя или в събота (не помня) имаше сравнително хубаво парно в 722. Много са шумни калориферите, но вършат работа.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6340
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #3 on: 03.12.2008, 20:36:06 »
Всички зелени, в които съм се возил последните няколко седмици, парното работи много добре. На прима виста се сещам за 3587 и 3597

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #4 on: 03.12.2008, 21:40:03 »
В мановете (SG262) също отоплението е на много високо ниво. Не са редки случаите на мрънкания и скандали на пътниците с шофьора заради жегата в салона(особено ако има задръстване вътре става направо сауна) :fan:

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #5 on: 03.12.2008, 23:23:09 »
Всички зелени, в които съм се возил последните няколко седмици, парното работи много добре. На прима виста се сещам за 3587 и 3597

A в 3592 е студено, ама то не еучудващо той и салона му е обор... или беше 3295? Кара го един череш дългокос

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11159
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #6 on: 03.12.2008, 23:35:09 »
3295 няма, затова предлагам да го изключим от списъка, 3592 пък няма дългокос водач  :rolleyes:
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12241
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #7 on: 03.12.2008, 23:35:34 »
От зелените мисля че точно в 3592 не работи парното, в 3582 май работи само един калорифер в целият салон. Помня, че в един от двата се возих по-миналата неделя сутрин, когато беше минус 10 градуса и чак стъклата бяха замръзнали. В ремонтираният 3598 също май не работи, даже липсва един от калориферите. В останалите в повечето работи.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #8 on: 03.12.2008, 23:42:25 »
3295 няма, затова предлагам да го изключим от списъка, 3592 пък няма дългокос водач  :rolleyes:

Хм - други отличителни белези - изключително мръсен салон, две дупки в тавана, срещу 4та врата дупка е шперплата, в коридора между 3та и малко преди 4та врата на пода има парче от черния балатум ...  :angel:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11159
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #9 on: 03.12.2008, 23:57:33 »
казваш все неща, характерни за 80% от подвижния състав
НЕ на хейтърството!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #10 on: 04.12.2008, 00:46:40 »
Aбе тоя се отличава по степента на разруха, а да - има табела 204 в приятна розово-жълта гама  :P

Пу, оспамихме темата.. дано не види някой модератор  :P

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17744
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #11 on: 04.12.2008, 11:06:33 »
Aбе тоя се отличава по степента на разруха, а да - има табела 204 в приятна розово-жълта гама  :P

Пу, оспамихме темата.. дано не види някой модератор  :P

3293. Май именно той беше пострадал след някакъв мач. Все пак е от колоната на 204, а отличителният белег - табелата го имат поне 7 автобуса от 204, но мисля, че намекваш за 3293.

Значи в повечето стари чешки трамваи 2001-2004 половината реотани не работят и това не е отсега. Миналата седмица правих замерване в 2024, на което беше пуснато цялото парно - пипах като малоумник всички сектори и установих, че отляво работят 2 от около 6, а отдясно 3 от около 4. Подобно е състоянието и в много други трамваи, но въпреки това чешките остават с много силно отполение на фона на всички превозни средства в София и с най-силното от всички тролеи и трамваи(само Т6Б5 май са с по-силно).
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12241
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #12 on: 04.12.2008, 15:37:47 »
Във вагоните България 1300-3ХХ напоследък, както и някой друг писа също работи отоплението, даже ми направи впечатление, че работи чак до най-отзад в третата секция и е горещо като котлон. Незнам дали за всички, но на 307, 317, 319, 322, 311 и др.парното е топло и най-отзад. Но както писахме, остава проблема с лошата изолация, поради което не може да стопли кой знае колко. В О 305 Г и Хюлиезите в повечето работят всички калорифери, ясно защо-защото са с водно охлаждане и като загрее двигателя винаги има парно.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #13 on: 06.12.2008, 20:41:33 »
 Както и във всички други автобуси в София с изключение на Икарус ;)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4298
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #14 on: 06.12.2008, 20:44:23 »
Много съм доволен от Малашевските съчленени МАН-ове. Във всички, които ползвах по време на студения период, парното работеше - смятайте 2150, 2141, 2142, 2143, 2144, 2145, 2146, 2147, 2150, 2160 и др.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #15 on: 10.12.2008, 20:02:53 »
Има ли такова "животно" като икарус с парно?
Сутрин в икарусите по 310 е по-студено и от навън...

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #16 on: 10.12.2008, 22:11:30 »
Е нали същите икаруси (от 310) ги пускат и по 85, имат парно( сега незнам дали по 310 пускат парно но на 85 има). Само няколко пъти съм мръзнал в 85 и то в 2431(който в момента е в Омуртаг) и 2231.
Единствения Малашевски икарус, който не е за возене на нормални хора (а само за цигани) е 2309.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4298
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #17 on: 12.12.2008, 21:29:12 »
Днес се возих в 2153 - ей страшно парно има този рейс, освен това и шофьорите му карат много професионално. Въобще един отличен пример за европейски автобус!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12241
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #18 on: 12.12.2008, 21:36:40 »
Мда, в съчленените МАН-ове има много добро отопление. Също много силно е отоплението в дизел-електрическите рейсчета-направо да умреш от жега, парното е водно по цялата дължина на автобуса в тръби. Освен тях има и обдухване с вентилатори, и като се пуснат и вентилаторите вътре става като в сауна. Мисля, че при тах температурата се наглася, като основно се отоплява от водното парно, а климатика помага за поддържане на точните градуси-вкарва въздух отвън, охлажда ако парното е по-силно или дозатопля.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11980
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #19 on: 30.12.2008, 21:35:32 »
За пръв път от доста време видях Икарус с работещо парно - 3464. Жалко само, че след завоя към Дървеница шофьорът го изключи...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община