Author Topic: Отоплението на возилата  (Read 164495 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #40 on: 07.01.2009, 21:27:32 »
Няма никаква връзка с отоплението на автобусите

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #41 on: 08.01.2009, 02:04:16 »
Да, но в 2159 беше студено...

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #42 on: 08.01.2009, 11:17:24 »
В мановете е много топло. Днес 2134, 2137 и 2156 бяха доста топли и беше много приятно.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #43 on: 08.01.2009, 16:04:07 »
 Става дума за пестене на електроенергия бе народе, следователно би трябвало да се отнася само за електрото. И въпреки всичко идеята е абсолютна тъпотия и не знам кой му я е снесъл на кмета. да не говорим, че само две превозни средства в целия парк на СКГТ не могат да се движат без метан :), а и Тедомите също :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #44 on: 08.01.2009, 16:59:25 »
Каквото и да си говорим - возилата са студени! В момента съм настинал и то е 100% по вина на СКГТ.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #45 on: 08.01.2009, 18:32:54 »
Quote
Отново топло в градския транспорт
08 Януари 2009 | 17:50
 
Кметът на София Бойко Борисов нареди да се възстанови отоплението в градския транспорт. От 16.00 ч днес колите на градския транспорт ще се движат с включено парно отопление. Решението на кмета е във връзка с много ниските температури в София . От намеления брои осветителни тела и фасадно осветление градът пести по 1 мегават на час
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #46 on: 08.01.2009, 18:33:28 »
Аз се возих преди малко в 216*, беше празен автобуса и температурата вътре си беше достатъчно висока. Преди това и в 3588. Не знам ти в кои автобуси си се возил, но хипотетично мога да предположа, че си прекарал и известно време на открито, където и вулкан не може да те стопли.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #47 on: 08.01.2009, 19:06:01 »
Quote
Отново топло в градския транспорт
08 Януари 2009 | 17:50
 
Кметът на София Бойко Борисов нареди да се възстанови отоплението в градския транспорт. От 16.00 ч днес колите на градския транспорт ще се движат с включено парно отопление. Решението на кмета е във връзка с много ниските температури в София . От намеления брои осветителни тела и фасадно осветление градът пести по 1 мегават на час
хахахахахахахахахахахаха, не мога да не се засмея, за колко време си промени мнението кмета - 12 часа ? или му казаха да не говори глупости, в каквото той е доста силен

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #48 on: 08.01.2009, 19:41:54 »
Менят се градусите на термометъра, мени се е и мнението Бойково...
« Last Edit: 12.01.2009, 09:45:04 by difian »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #49 on: 08.01.2009, 23:29:02 »
Да, но в 2159 беше студено...
В 2159 май от много време не работи парното-явно има някакъв проблем, колкото и пъти да го видя или да се возя на него при ниски температури, винаги е замръзнал. Шофьора кара обикновено с дебело зимно яке, а при него само работи едно малка духалка, която нищо не може да стопли, като не работи останалото отопление, защото постоянно навлиза студ.

Иначе в 3651 вече работят всички калорифери и днес беше прилично топло вътре, в 371 също си работеше парното и беше топло.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #50 on: 08.01.2009, 23:36:33 »
Е то те кога пуснаха парното в трамваите,кога решиха да го спрат.Всеки път когато ми се наложи да пътувам с трамвай с изкл. на чкд-та във всички останали е кучешки студ.На моменти дори се колебая на спирката,докато ги чакаш по 20-30 мин не ти ли е по-топло.В тролейте парното се усеща малко повече само,ако си седнал или застанал до калорифера,но сравнение с трамовете си е направо екватор.Незнам само как си позволяват да ми искат по 1лв за пътуване в хладилници,които на всичкото отгоре ще се разпаднат,но тва е друга тема на разговор.

Като цяло освен в новите автобуси и тролеи никъде другаде неможе да усетиш прословутото парно.

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #51 on: 08.01.2009, 23:58:58 »
Като цяло освен в новите автобуси ...
Тук не съм съгласен. От началото на отоплителния сезон поне в 95% от случаите автобусите са били отоплени. Както сравнително "новите" манове, мерцедеси и BMC -та по 280 и 72 , така и добрите стари 0305Г по 413 почти няма момент, в който да не е топло. Доволен съм  :)

Offline carrie

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #52 on: 09.01.2009, 09:53:09 »
В интерес на истината вчера се возих в едно 213, Икарус, рано сутринта от Орлов Мост до Бизнес парка и отопление нямаше. Пътувах много комфортно, не се изпотих както обикновено и след това да се скова на улицата като сляза. Просто облечен човек като за -10 е крайно неприятно да влезе в помещение в което е 20 градуса, според личното ми мнение. Освен това не смърдеше както обикновено.
Мнението ми не е ирония или заяждане, ако зависи от мен бих се возила в неотоплен транспорт зимата. Единствено кабината на шофьора трябва да е отоплена според мен.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #53 on: 09.01.2009, 12:22:43 »
Quote
ВЪВ ВРЪЗКА С РАЗПОРЕЖДАНЕ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА:

- ОТ 05:00 НА 09.01.2009 СЕ ОТМЕНЯ ТЕЛЕКС 12/08.01.2009 НА "СКГТ - СОФИЯ" ЕООД И СЕ ВЪЗСТАНОВЯВА ОТОПЛЕНИЕТО В ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА НА ТРАМВАЕН И ТРОЛЕЙБУСЕН ТРАНСПОРТ.

НА 10.01.2009 УЧЕНИЧЕСКИТЕ КУРСОВЕ НЯМА ДА СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ.

ВЪВ ВРЪЗКА С НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ИКОНОМИЯ НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ И РАЗПОРЕЖДАНЕ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА:

- ОТ 08.01.2009 ЗА ВРЕМЕТО ОТ 10:00 ДО 16:00 ЩЕ СЕ СПИРА ОТОПЛЕНИЕТО В ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА НА ТРАМВАЕН И ТРОЛЕЙБУСЕН ТРАНСПОРТ

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #54 on: 09.01.2009, 12:43:06 »
Става дума за пестене на електроенергия бе народе, следователно би трябвало да се отнася само за електрото. И въпреки всичко идеята е абсолютна тъпотия и не знам кой му я е снесъл на кмета. да не говорим, че само две превозни средства в целия парк на СКГТ не могат да се движат без метан :), а и Тедомите също :)

Е това е. Отнасяше се само за електрото. Идеята е много проста - след като парното е супер слабо, то трябва да се намали максимално използването на ток, т.к. ел.системите няма да издържат. При мен 3 пъти спира токът за последните 3 дни точно поради претоварване.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Re: Отоплението на возилата
« Reply #55 on: 09.01.2009, 14:23:33 »
А защо не изгаснат и билбордовете? Тези дето се слагат по външните стени на блоковете си светят нощно време - на 55 блок в Хаджи Димитър не е спирал въобще!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #56 on: 09.01.2009, 14:49:31 »
При мен 3 пъти спира токът за последните 3 дни точно поради претоварване.

Да но това със сигурност няма общо с глобалното потребление в БГ или спестяването на ток от ГТ. Проблемът ви е в трафопоста който пренатоварвате. Особено в централната част на София положението е тежко - те са стари и сдават багажа

А защо не изгаснат и билбордовете? Тези дето се слагат по външните стени на блоковете си светят нощно време - на 55 блок в Хаджи Димитър не е спирал въобще!


Логичен въпрос. Явно че няма начин (а може и да не са поискали) да накарат рекламните фирми да пестят ток.

Междудругото през Укайна вече ще потича газ и проблемът с доставките още при следващата по-важна новина или скандал, ще е скорострелно забравен.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #57 on: 11.01.2009, 21:42:10 »
Днес си работеше парното в 3364, 1531, 1547, 3667 беше екстра. В 3594 пък има липсващи калорифери и е бая прохладно вътре. 2 обаче работят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #58 on: 11.01.2009, 23:32:05 »
Само не разбрах къде го усетихте това парно в гробниците 0305/Хюлиез/Икарус. Хората масово се возят прави, за да не се вкочанят. Топло е единствено в новите автобуси и част от чешките трамваи, от време на време и в някой тролей Икарус се усеща лека топлина.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Отоплението на возилата
« Reply #59 on: 12.01.2009, 08:38:02 »
Ами колко по-топло да е вътре. Като навън е минус 10 градуса и на всяка спирка се отварят вратите, повече от 10-15 градуса трудно може да стане вътре. Все пак това са цели 20-25 градуса разлика, всравнение с отвън. То за това са измислени и бутоните на всяка врата, да не се проветря от всички врати на всяка спирка, а да се отваря, само където има хора за слизане и само по една врата.
Иначе във всеки автобус, ако се движи продължително без спиране ще стане достатъчно топло, да седиш и без яке вътре, дори навън да е минус 10 градуса. Пример с излетна линия 66, където се движат автобуси Мерцедес О 302 Т и Чавдар, който като тръгне от Хладилника отваря вратите чак след един час, като стигне до хотел Морени, и вътре след 15-тина мин.става много топло. Същото се наблюдава и при 98, където има преходи по 15-20 мин.без спиране, между Симеоново и Бистрица и Бистрица и Железница.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР