Author Topic: Пътища и съоръжения  (Read 297676 times)

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #160 on: 15.08.2009, 21:16:55 »
Аз се надявам да стават повече такива скандали, белким се усетят че така не става и да вземат да оправят смотаните процедури по отчуждаване.

Между другото, ако са изправяли някои участъци и тях трябва да ги затворят по тая логика, защото и за тях трябва парцеларен план.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #161 on: 16.08.2009, 15:55:27 »
Ето как върви при Бяла. Снимките са от завоя излизайки откъм град Бяла наляво посока Търново и София. Надясно към Русе е затрупано и не може да се мине.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #162 on: 16.08.2009, 20:33:05 »
Ето как върви при Бяла. Снимките са от завоя излизайки откъм град Бяла наляво посока Търново и София. Надясно към Русе е затрупано и не може да се мине.

Извинявам се за встранниа въпрос,може би не се досещам сам защото сте го казвали преди,но н съм обърнал внимание.За коя Бяла става дума (Посока Русе или посока Варна) ?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #163 on: 16.08.2009, 21:18:12 »
За коя Бяла става дума (Посока Русе или посока Варна) ?
Бяла, Русенско. Конфликтното място е кръстовището, на което с предимство е главният път София/Търново-Русе, а второстепенният е единствената връзка между жилищния и промишления район на Бяла. При това спускащите се в посока север-юг тежки возила са трудно управляеми, особено при аварии.
Колата идва от източната страна (пътят Попово-Бяла и града) и завива наляво - точно по маршрута на злополучния автобус. На кръстовището на юг е Търново, София и гара Бяла, мостът над Янтра е на броени метри. На север е Русе - пътят започва като дълъг и стръмен баир. Там в момента е затворено, като скатът се разбива, за да се отвори място за разширение и кръгово движение. До момента около километър беше двулентов път, после става трилентов. Направо на запад е селско пътче за село Стърмен - единствената връзка на селото със света.

Според мен затварянето на пътя би трябвало да се използва и за корекция в горния край на баира. Там най-горните 2 завоя са с мръсен обратен вираж. Шосето е умишлено нарязано, за да не се вдигат високи скорости в началото на спускането, но с големината на нарезите е прекалено.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #164 on: 17.08.2009, 13:21:31 »
Ние от В.Търново писахме за ПВ Качица в темата в папката на града ни.Възела е част от републикнската пътна мрежа затова ще си позволя да постна новината и тук :)

Пътен възел “Качица” ще е готов през ноември
Пътен възел “Качица” ще бъде готов до края на месец ноември. Това заяви пред “Янтра ДНЕС” народният представител и областен председател на ГЕРБ Христо Христов. Както областният всекидневник пръв съобщи, през миналата седмица Христов организира спешна среща с министъра на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев и вицепремиера Цветан Цветанов.
 Като мажоритарен кандидат от ГЕРБ за великотърновския регион съм наясно с проблема, е заявил на срещата Цветанов. Предстои обсъждане с финансовия министър Симеон Дянков, който трябва да даде своята благословия за финансирането на обекта, каза Христо Христов. Той припомни, че предишното правителство е отпуснало над 5 млн. лв. за изграждането на съоръжението, но за неговото финализиране са нужни още 9 млн. лв.
Сумата е изключително сериозна и ще бъде гледана от новото правителство перо по перо, уточни Христов. Според него само ако администрацията и фирмата изпълнител успеят да докажат количествено-стойностната сметка за всяка една дейност, парите ще бъдат преведени. Обектът е с национално значение, защото от тук минава трафикът София- Варна, както и половината от местното движение за търновските квартали, припомни народният представител. Христов уточни, че ако в крайният сбор на парите влизат безсмислени разходи, те ще бъдат редуцирани. По думите му съвсем скоро самият министър и хора от неговия екип ще посетят пътен възел “Качица”, след което ще стане ясен окончателният размер на парите, които правителството на Бойко Борисов ще отпусне за обекта.

ЕДИТ: този пост май небеше за тази тема ,а за Пътища и съоръжения (моля модератор да я премести)
Извинявам се за грешката
« Last Edit: 17.08.2009, 13:28:30 by handstake »

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #165 on: 17.08.2009, 13:41:33 »
До октомври покрай Велико Търново ще се минава с 40 км/час

Заради изграждането на пътна връзка между новия хипермаркет „Технополис” и главния път 1-4 София – Варна, над жп гарата, е въведена временна организация на движението от вчера, информираха от Областното пътно управление в старата столица. В участъка скоростта е ограничена до 40 км в час и е наложена забрана за изпреварване. Извънредните мерки са сигнализирани за преминаващите и в двете посоки. Временната организация е до началото на октомври. Районът е един от най-натоварените, а от тук минават и всички, които пътуват или се връщат от морето.
 

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #166 on: 19.08.2009, 10:31:28 »
 Между другото да ви кажа моите премеждия в отсечката на Подбалканския от Сливен до разклона за Мъглиж. Понеже имам навика да минавам от там тъй като сите балъци се влачат до Стара Загора по късия маршут, а въпросния път е почти винаги свободен, широк и в сравнително добро състояние и въпреки че е малко по-дълъг се стига по-бързо до Стара Загора и от там по магистралата. Та реших и тази година да мина от там обаче не съобразих, че цялата отсечка е в ремонт и след първите 15 км, където настилката беше прясно подменена, даже нямаше маркировка, но затова пък беше качествена колкото магистралата от Карнобат до Бургас, се почна ужаса. На всеки няколко стотин метра мостче и стеснен път наполовина със зверски прагове. След това пак идеален асвалт и пак мостче. После прибавяме спиране на движението заради колона машини и разминаване с изчкване и накрая дълга отсечка нарязан асвалт, ама по български, на кръпки осеяно цялото трасе и никакъв шнас да вдигнея повече от 20 км/ч ако искаш да стигнеш с 4 гуми. И в крайна сметка пътуването се удължи с час и половина. Затова пък догодина там пътя ще е по-добър от по-голямата чст от магистрала Тракия :)
 А после като стигнах в Пловдив и без GPS и следване на табелките за Смолян, че отивахме към Чепеларе и там още час изгубихме. В пловдид табелите, поне за Смолян са ужасни, за малко пак да хвана пътя за Бургас. Ама грешката си е моя трябваше или на първата, или на последната отбивка за Пловдив да хвана, а не на втората през града. Добре, че поне таксидвиите ни упътиха.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #167 on: 24.08.2009, 13:23:44 »
Малко снимки от "ново"-открития Проход на Републиката:









Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #168 on: 24.08.2009, 18:39:58 »
Изглежда чудесно.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #169 on: 24.08.2009, 19:23:46 »
Супер е!

Offline naster1

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #170 on: 24.08.2009, 19:38:24 »
На една от другите ти снимки, които си позволих да пусна в другия форум(със съответните референции) забелязах delineator posts !!!  :fan:
http://i51.photobucket.com/albums/f371/naster11/hainboaz8.jpg

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #171 on: 09.09.2009, 09:50:52 »
Quote
Ремонтът на моста край Бяла отново спря
Отчуждителните процедури на земи от горския фонд и частни имоти продължават да спъват ремонта на печално известния мост край град Бяла. Проблемните петна са част от скалата, която в момента се взривява, за да се разшири подхода към съоръжението и да се изгради кръгово движение. То ще намалява скоростта на спускащите се към града автомобили.

Промяната на собствеността на имотите, намиращи се в непосредствена близост с моста, не е единственият проблем. Нередовното плащане от страна на Националната агенциа „Пътна инфраструктура" на изпълнителя - консорциум „Пътно поддържане" - Бяла, застрашава да блокира разчистването на терена. От фирмата, извършваща взривните работи, заявиха, че няма да продължат работата си, ако не получат полагащата им се по договор сума. Изходите от тази ситуация са два. Или главният път 1-5, който свързва Южна със Северна България, да остане затворен през зимния период, или намалената видимост, заради неразрушената скала и падналите мъгли, да се превърнат в капан за преминаващите автомобили.
Източник: БНТ - Север   

Ей едно кръгово колко години ще го правят бе! Който е минавал по заобиколния маршрут знае какво е там... Ненормална държава сме.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #172 on: 09.09.2009, 15:57:43 »
Който е минавал по заобиколния маршрут знае какво е там... Ненормална държава сме.
Знае, знае! А в какво състояние е пътчето Бяла-Борово?

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #173 on: 09.09.2009, 16:11:22 »
Тясно, но добро. Аз оттам минах посока Русе - Търново. Излизаш си директно от Бяла на моста и няма как да не те пуснат. Обаче на връщане откъм Търново няма как да хванеш Бяла - Борово. Спират те още преди да си стигнал Бяла и те отбиват.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #174 on: 09.09.2009, 21:00:10 »
Спират те още преди да си стигнал Бяла и те отбиват.
Как ще ме отбият? Казвам, че отивам в Попово или в Копривец - мога поне 10 села да им изредя по пътя.

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #175 on: 09.09.2009, 23:30:33 »
Пробвах :) Рече ми "вие съвсем за канарчета ни взехте, на табелата си пише за Русе накъде е...". И така. Явно нямахме вид на отиващи на село.

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #176 on: 15.09.2009, 08:42:01 »
А защо не се предвижда магистрала до Видин, респ. Дунав мост 2?
Така и не разбрах.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #177 on: 15.09.2009, 12:07:43 »
А защо не се предвижда магистрала до Видин, респ. Дунав мост 2?
Така и не разбрах.
За такава никога и не се е говорило. Приоритетните магистрален пръстен, Марица и Струма виж докъде са, а да не говорим за нещо, за което не са се и замисляли. А и пътят до Ботевград на места е във формат 2х2, като миналата годино последно откриваха някаква реконструкция. Засега това му е бъдещето- 2х2, но ще видим и това, кога ще бъде осъществено!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #178 on: 15.09.2009, 20:39:19 »
 Пътя до Видин може да се мисли във формат 2*2 ленти. Не вярвам някога да има нужда чак от магистрала. Пък и със магистрала Струма до никъде се обезмисля.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #179 on: 15.09.2009, 21:26:14 »
Трябва и ломско шосе да го направят 2х2 поне от Костинброд до Монтана кръговото и околовръстно на монтана в посока север юг и тунел под Петрохан, Берковица също може да се направи околовръстно на изток от града.