Author Topic: Линия София - Карлово - Бургас/Варна инфраструктура и влаково движение  (Read 26754 times)

pantulov

  • Guest
Да, но остава факта който увеличава времепътуването заради увеличаването на разстоянието и ниската скорост на движение през участъка Пловдив-Карлово :)  :(

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
днес пътувах от софия да пирдоп и обратно. на отиване със сименса в 13:29, а на връщане с карловския двувагонен празен влак в 17:57. Значи между златица и пирдоп и в двете посоки влаковете се движеха с до 40 км/ч. наскоро ремонтирания участък при гара макоцево (или камарци забравих коя беше)ми се видя доста по-добре от предния път когато пътувах (баш след пускането на ремонтираната отсечка). видя ми се, че на всякъде сигнализацията беше сменена (светофорите), както и при прелезите.

pantulov

  • Guest
Ся и като затворят "Гълъбец", април месец, че стане мазалото по пловдивската линия

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
До 23 юни се удължава срокът, до който няма да се движат влаковете между гарите Долно Камарци и Пирдоп, макар че предварително обявената дата беше 16 юни, съобщи от БДЖ. За пътниците от всички гари в участъка ще бъдат осигурени автобуси.

Бързите влакове "Чайка" (София - Бургас - София), два бързи влака също между София и Бургас, два нощни бързи влака между София и Варна ще продължават да пътуват по обиколен маршрут до 23-и. По съкратен маршрут ще продължават да се движат пет пътнически влака между София и Карлово, два пътнически влака от София за Копривщица и два пътнически влака между Златица и Карлово. Влаковете, които заминават от София ще пътуват само до Долно Камарци, а влаковете от Карлово в посока към София ще се движат само до Пирдоп. С изменения в графика ще продължават да се движат и седем пътнически влака между София и Долно Камарци.

За периода на ремонта са отменени общо три пътнически влака (два пътнически влака от Копривщица за София и един пътнически влак от Карлово за София). За да се осигури транспортното обслужване на клиентите на БДЖ, два пътнически влака между Карлово и Копривщица ще продължават да се движат по удължен маршрут между Карлово и Пирдоп. Железопътният превозвач ще запази движението и на шест допълнително назначени пътнически влака от Долно Камарци за София, както и на два пътнически влака от Пирдоп за Карлово.

За подробна информация пътниците могат да се обръщат към гишетата "Информация" и билетните каси в съответните железопътни гари.


Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Близо с месец ще се удължи периодът на прекъсване на влаковото движение по част от Подбалканската железопътна линия
22/06/2009

Прекъсването на влаковото движение в участъка от Подбалканската железопътна линия между гарите Долно Камарци и Пирдоп, което влезе в сила за периода от 27-ми март до 23-ти юни във връзка с извършването на ремонтни дейности по железния път, ще продължи в два съседни участъка между гарите Долно Камарци и Златица. До 16-ти юли ще продължи ремонта по жп линията в участъка между Долно Камарци и Мирково, а в участъка между Мирково и Златица ремонтните дейности ще се извършват до 2-ри юли. Влаковото движение в тези два съседни участъка няма да бъде възможно през периода на ремонтите. За пътниците от всички гари в участъците Долно Камарци - Мирково и Мирково -Златица ще бъдат осигурени автобуси.

Поради удължения период на ремонта, ускорените бързи влакове „Чайка” (София – Бургас – София), два бързи влака също между София и Бургас, както и два нощни бързи влака между София и Варна ще продължават да пътуват по обиколен маршрут. В участъка между София и Карлово тези влакове се движат през Пазарджик и Пловдив, вместо през Копривщица. След Карлово посочените влакове продължават да се движат по обичайното си трасе, но с променено разписание, поради по-дългия обиколен маршрут на пътуване.

През удължения период на ремонта пътническите влакове, които заминават от София по Подбалканската железопътна линия ще продължават да се движат само до Долно Камарци, а влаковете от Карлово в посока към София ще пътуват само до Златица и съответно до Мирково. Ще се въведат и допълнителни промени в разписанията на някои от тези пътнически влакове, за да могат клиентите на „Български държавни железници” ЕАД да имат удобна връзка с автобусите в участъците на ремонтите. Информация за разписанието на автобусите е поставена във всички гари между Долно Камарци и Златица.

За да осигури транспортно обслужване на своите клиенти „Български държавни железници” ЕАД ще запазят движението на допълнително назначените пътнически влакове от Долно Камарци за София. Националният железопътен превозвач ще пусне и допълнителни пътнически влакове от Златица и Мирково за Карлово.

Във връзка с промените в движението на споменатите по-горе влакове се запазват измененията и в разписанията на още 14 пътнически влака, които се движат по други железопътни линии в различни направления на страната, за да могат клиентите на железопътния превозвач да имат удобни влакови връзки при пътувания в други региони. „Български държавни железници” ЕАД запазват движението и на двата допълнителни пътнически влака между Тулово и Плачковци, за да осигурят на своите клиенти връзка с железопътните направления към Северна България.

За подробна информация клиентите на “Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
Татра кажи как ще пътуваме до Пирдоп   :P

До 30-ти ноември ще бъде прекъснато движението на влакове в участъка от Подбалканската железопътна линия между гарите Долно Камарци и Мирково, поради удължаване срока на ремонтните дейности, съобщиха от "Български държавни железници" ЕАД. Национална компания "Железопътна инфраструктура" започна ремонт в този участък на 27-ми март. За клиентите на БДЖ ЕАД от всички гари в участъка между Долно Камарци и Мирково ще бъдат осигурени автобуси. През целия предстоящ петмесечен период на ремонтните дейности в този участък ще се запази досегашната схема за движение по обиколен маршрут на ускорените бързи влакове "Чайка" (София - Бургас - София), два бързи влака също между София и Бургас, както и два нощни бързи влака между София и Варна. До 30-ти ноември пътническите влакове, които заминават от София по Подбалканската железопътна линия, ще продължават да се движат по съкратен маршрут само до Долно Камарци, а влаковете от Карлово в посока към София ще пътуват само до Мирково.


Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Татра кажи как ще пътуваме до Пирдоп   :P

До 30-ти ноември ще бъде прекъснато движението на влакове в участъка от Подбалканската железопътна линия между гарите Долно Камарци и Мирково, поради удължаване срока на ремонтните дейности, съобщиха от "Български държавни железници" ЕАД. Национална компания "Железопътна инфраструктура" започна ремонт в този участък на 27-ми март. За клиентите на БДЖ ЕАД от всички гари в участъка между Долно Камарци и Мирково ще бъдат осигурени автобуси. През целия предстоящ петмесечен период на ремонтните дейности в този участък ще се запази досегашната схема за движение по обиколен маршрут на ускорените бързи влакове "Чайка" (София - Бургас - София), два бързи влака също между София и Бургас, както и два нощни бързи влака между София и Варна. До 30-ти ноември пътническите влакове, които заминават от София по Подбалканската железопътна линия, ще продължават да се движат по съкратен маршрут само до Долно Камарци, а влаковете от Карлово в посока към София ще пътуват само до Мирково.


Е тея са по-зле и то ненормалниците в ЦГМ(там поне няма такива дълги удължавания на срокове). Поне още в началото като знаеха, че сроковете са неизпълними, да бяха казали.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Аз така и не мога да разбера какво толкова им правят на тези релси. За толкова време са построили цялата линия Волуяк - Перник.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Аз така и не мога да разбера какво толкова им правят на тези релси. За толкова време са построили цялата линия Волуяк - Перник.
От години се говори за сериозни проблеми поради трафика на вагони с руда от Бургас за Кремиковци. Все пак е похвално, че ремонтът изпреварва евентуални злополуки. Пък и със захранването на Кремиковци е приключено.
Още от студентските години (преди 20 г.) избягвах пътуването със спален влак за Варна и Бургас през Карлово поради убийственото странично клатене.

Вероятно не си дават много зор, тъй като все пак има алтернативни решения за трафика изток-запад.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2665
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
За толкова време са построили цялата линия Волуяк - Перник.
Нещо си в грешка. Строена е 8 години.
А на релсите нищо не им правят. Всичко се строи наново.
Все пак е похвално, че ремонтът изпреварва евентуални злополуки.
В тунела скоростта беше намалена на 40 км/ч, но затова пък злополуките се случваха на всеки 3-4 месеца по други части на линията, където по вина на вагоните бяха унищожени километри съвсем нов железен път.
« Last Edit: 06.07.2009, 11:55:57 by bdz43r »

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
Преди години, да съм бил на не повече от 10 години баба ми ме прибира с  влака от Пирдоп. Тогава още пътническите влакове бяха с по над 4 вагона и бяха през 1 час. Та заминахме от Горна Малина, вече започна да се вдига скоростта и влака започна да се тресе, но яко да се тресе...Започна да пуши (прахуляк) и влака леко по леко спря. Наклонен на дясно (посока София). Седиме ние, хората напоскачаха, гледат, чудат се какво става. Една лелка се показа на прозореца и каза, че първия вагон заедно с локомотива е изпаднал от релсите...
След малко мина машиниста или помощника. Каза влака е до тук, друг няма да има но като излезнете на пътя ще ви съберат с коли (нещо такова). Излизаме на пътя (много хора бяха) няма коли, няма рейсове (тогава все още ги нямаше рейсовете дето сега пътуват за Антон през два часа). Седяхме, чакахме но нищо не идва. После целия народ в колона завървяхме към Столник. Там ни чакаше червена електричка и ни прибра до София. В същото време наще са ни чакали на гарата и е нямало никака информация за дерейлиралия влак!
Но за този случай после се чуваше, че било работа на Доган.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
За толкова време са построили цялата линия Волуяк - Перник.
Нещо си в грешка. Строена е 8 години.
А на релсите нищо не им правят. Всичко се строи наново

Явно наистина нещо съм останал с грешни спомени. Но въпреки всичко темповете ми се струват прекалено бавни. Но може би са открили някакъв по-голям проблем и са решили да го отстраняват и него из основи.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Вече ги няма ЕМВ ДЕЗИРО по участъците София-Долно камарци и Мирково-Карлово. Пунати са разпадащи се стари електрички, непочиствани от месеци, сигурно седяли някъде неизползвани. Пътуването е меко казано ужасно. Атмосферният въздух се ароматизира не само от нужниците, но и от братята роми.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
Вече ги няма ЕМВ ДЕЗИРО по участъците София-Долно камарци и Мирково-Карлово. Пунати са разпадащи се стари електрички, непочиствани от месеци, сигурно седяли някъде неизползвани. Пътуването е меко казано ужасно. Атмосферният въздух се ароматизира не само от нужниците, но и от братята роми.
Електричките от доста време се движат до Камарци. А до Пирдоп с какви рейсове се стига?
Другата седмица може да се разходя да огледам

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2665
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
И по другите участъци е същото.

Online difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15659
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email

Online KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Липса на масло за мазилната инсталация на дезирата и на някои надпробег.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2665
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
При нас се започва дадено действие, едва когато се разбере, че без него не може.
В случая на всеки е ясно, че това масло някога ще свърши, но ново се поръчва след като свърши и влаковете откажат да се движат.
Маслото идва до 1-2 дни, но положението няма да се подобри, защото спират други 4 влака.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Вече ги няма ЕМВ ДЕЗИРО по участъците София-Долно камарци и Мирково-Карлово. Пунати са разпадащи се стари електрички, непочиствани от месеци, сигурно седяли някъде неизползвани. Пътуването е меко казано ужасно. Атмосферният въздух се ароматизира не само от нужниците, но и от братята роми.
Електричките от доста време се движат до Камарци. А до Пирдоп с какви рейсове се стига?
Другата седмица може да се разходя да огледам
Айде да си направим една форумна екскурзия до Камарци с влака и от там ще поснимаме състоянието на трасето и ремонта, може да отидем и до Пирдоп да видим до къде вървят другите композиции от Карлово , ще похапнем ще се поопознаем и тн. За някоя събота или неделя.

pantulov

  • Guest
Вече ги няма ЕМВ ДЕЗИРО по участъците София-Долно камарци и Мирково-Карлово. Пунати са разпадащи се стари електрички, непочиствани от месеци, сигурно седяли някъде неизползвани. Пътуването е меко казано ужасно. Атмосферният въздух се ароматизира не само от нужниците, но и от братята роми.
Електричките от доста време се движат до Камарци. А до Пирдоп с какви рейсове се стига?
Другата седмица може да се разходя да огледам
Айде да си направим една форумна екскурзия до Камарци с влака и от там ще поснимаме състоянието на трасето и ремонта, може да отидем и до Пирдоп да видим до къде вървят другите композиции от Карлово , ще похапнем ще се поопознаем и тн. За някоя събота или неделя.
Аз мисля тази седмица като си ходя към Казанлък да мина по подбалканската пътна мрежа и да поснимам малко :)
Пък и имам едно приятелче, което е технически от РВП-то, ако има време момчето ще го накарам да направи фотосесийка на "Гълъбец". :)  :bb: