Author Topic: Опасни за движението дупки и неравности  (Read 112944 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Не, имам предвид оттук напред към „Сливница“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Улиците в София са в толкова плачевно състояние, че по-лесно е да изброим кои са читавите останали такива. Не съм от хората, които възхваляват миналия строй, но специално в това отношение, смятам че улиците правени тогава, са строени много по-качествено. 

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
кои са читавите останали такива.
Като си замислиш всички главни трасета са в добро или сносно състояние. Булевард „България“, „Цариградско шосе“, „Акад. Иван Гешов“, „Александър Малинов“, „Пейо Яворов“, „Никола Вапцаров“, „Сливница“ до „Орион“, „Черни връх“, „Ломско шосе“, „Царица Йоана“ между тунела на „Люлин“ и „Панчо Владигеров“ беше ремонтиран през 2005 г. и 16 години по-късно героично се държи в почти отлично състояние, „Възкресение“, „Константин Величков“, „Никола Мушанов“, „Овча купел“, „Тодор Каблешков“, „Васил Левски“ между кино „Одеон“ и „Сточна гара“, „Опълченска“ между „Княгиня Мария Луиза“ и „Сливница“, „Андрей Сахаров“, „Драган Цанков“, в общи линии всички или поне една голяма част от всички важни булеварди и улици, макар и да има много сериозни изключение като „Ситняково“, „Сливница“ след „Орион“ на запад, „Свети Климент Охридски“ и „Г. М. Димитров“ са във форма. В кварталите обаче масово е леш, особено западнали като ж.к. „Захарна фабрика“, след „Царица Йоана“ 2005 г. в „Люлин“ не се е правил нито един цялостен от до ремонт на който и да е главен булевард или улица, „Проф. Цветан Лазаров“ е в разпад, „Димитър Пешев“ също и всички останали средностатистически главни улици и булеварди по кварталите, са на ръба или дори под него, като например „Захари Стоянов“ и „Проф. Александър Станишев“ в „Люлин“ и „Хан Кубрат“ и „Христо Силянов“ в „Надежда“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Ботевградско шосе между Подуяне и Витиня има неравности и изразено мрежовидно напукване, платното на Владимир Вазов между Острово и Черковна посока мост Чавдар също има подобни проблеми.  :rolleyes: Можеше да се направи цялостен ремонт на въпросното платно и кръстовището с Черковна след завършването на МС Хаджи Димитър.  :rolleyes:

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
кои са читавите останали такива.
Като си замислиш всички главни трасета са в добро или сносно състояние. Булевард „България“, „Цариградско шосе“, „Акад. Иван Гешов“, „Александър Малинов“, „Пейо Яворов“, „Никола Вапцаров“, „Сливница“ до „Орион“, „Черни връх“, „Ломско шосе“, „Царица Йоана“ между тунела на „Люлин“ и „Панчо Владигеров“ беше ремонтиран през 2005 г. и 16 години по-късно героично се държи в почти отлично състояние, „Възкресение“, „Константин Величков“, „Никола Мушанов“, „Овча купел“, „Тодор Каблешков“, „Васил Левски“ между кино „Одеон“ и „Сточна гара“, „Опълченска“ между „Княгиня Мария Луиза“ и „Сливница“, „Андрей Сахаров“, „Драган Цанков“, в общи линии всички или поне една голяма част от всички важни булеварди и улици, макар и да има много сериозни изключение като „Ситняково“, „Сливница“ след „Орион“ на запад, „Свети Климент Охридски“ и „Г. М. Димитров“ са във форма. В кварталите обаче масово е леш, особено западнали като ж.к. „Захарна фабрика“, след „Царица Йоана“ 2005 г. в „Люлин“ не се е правил нито един цялостен от до ремонт на който и да е главен булевард или улица, „Проф. Цветан Лазаров“ е в разпад, „Димитър Пешев“ също и всички останали средностатистически главни улици и булеварди по кварталите, са на ръба или дори под него, като например „Захари Стоянов“ и „Проф. Александър Станишев“ в „Люлин“ и „Хан Кубрат“ и „Христо Силянов“ в „Надежда“.
По повечето от изброените минавам често и задължително на зиг заг, ако не искам да вляза в пропадналите шахти. Това според мен е голям проблем в града, защото дори новоасфалтирани улици почти винаги са с неравни шахти.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Надлез Надежда е в разпад, изглежда по-зле от "преди ремонта", по Сливница около Сточна има цепнатини и някъде май и дупка имаше, на Цариградско май също видях дупка.......  :help: :help:  :help:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Надлез Надежда е в разпад
Коя точно част на надлеза?
Видео
Видео
Не е много добре, има много кръпки, виждат се, но със сигурност е доста далеч от онова състояние, в което беше до преди строителството на метрото.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Бул. Климент Охридски е с влошаващо се състояние. По широката част все едно караш лодка в бурно море. В тясната част се берат плодовете на големия ремонт преди 15-тина години, който беше изпълнен без бордюри и логично платното сдаде багажа по краищата. Много му се зарадвахме на този ремонт, защото преди него пътят беше близо до непроходим. Но след като така или иначе се намериха пари, можеше поне бордюри и канали за оттичане да изпълнят.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
На мен ми е неясно как може такъв главен булевард да бъде без тротоари. Ходенето пеша нагоре е истинска мъка и една от причините Фандъкова да трябва да си ходи.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Citaro

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Едно от най-трагичните места в западна София е бул.Ломско шосе след разклона за Обеля.Особено след някой по-обилен дъжд става малък ад ,особено в участъка между жп моста и складовете на нестле.
Огромни кратери са се оформили и на околовръстното на Трейс между моста на Царица Йоана и пътя за Филиповци в активната лена-при движение с някоя по-малка кола в рамките на ограничението си е сериозна предпоставка за ПТП...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Агенте, Надлезът не изглежда на ремонтиран преди няколко години
 Изкривено, прашно, с цепнатини, има и обрушен бетон на гредите при кръговото.....

Видеото ти ми напомни, че и Мария Луиза също е пълна мизерия, където за едноимената метростанция оставиха на кръпки. А там година или месеци преди да почнат, правиха от псевдоремонтите на Борисов с преасфалтиране - тотално безмислено, като след това разкопаха....


Ломското се канят да го разширяват, и то не чак толкова далече в бъдещето... Това не значи, че не трябвя да се поддържа. За сметка на това по Слатинска река миналата седмица бяха изровили места, където нямаше дупки, ама важното е да е здраве.....
« Last Edit: 26.05.2021, 22:45:55 by difian »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Аз съм колоездач и доста често минавам по Ломско напът за костинбродските села. Докато мина надлеза, си моля да не ме блъсне камион, докато заобикалям хилядите дупки. На спускане се моля шосейката да не се разпадне :)

Трагедията е пълна.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Огромни кратери са се оформили и на околовръстното на Трейс между моста на Царица Йоана и пътя за Филиповци в активната лена-при движение с някоя по-малка кола в рамките на ограничението си е сериозна предпоставка за ПТП...
Там го кърпиха миналата година, но основата е зле и пак е на вълни. Иначе бул. Петър Дертлиев е зле в тясната част, миналата година преасфалтираха едни 100 метра и дотам. Боян Магесник също е зле, част от дупките ги изкърпиха, но друга част са ги оставили за догодина...

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Какви вълни, дупки си има.
Разчу се че гаранцията била изтекла, вече няма да е за сметка на неназоваемия изпълнител, ще си плащаме я от данъци, я от свинетки.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Абсолютно целия надлез Надежда е на цепнатини, пропдания и дупки! Най-вече в посока от Надежда към центъра по цялата си дължина. За Ломското към Обеля няма какво да коментирам - положението е плачевно. Ами какво ще кажете за Каменоделска - там има поне 5 компрометирани места, най-вече около Малашевска, шахтите са доволно пропаднали и по Козлодуй.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Какви таратайки карате? След като на Каменоделска се компрометирате 5 пъти, как изобщо минавате нататък по Мара Бунева и Лазар Михайлов?

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Минава се на слалом, нещо като изпълненията на Стенмарк, Томба и Хиршер взети заедно.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Ето още едно видео от надлез „Надежда“ от „Опълченска“ и „Княгиня Мария Луиза“ до „Ломско шосе“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Минавам всеки ден от там и ти гарантрам, че пътя е силно нацепен и то от няколко години. Периодично запълват цепнатините, но пак се отварят. Имай предвид, че това е сравнително скоро ремонтиран участък. Ломското между надлеза и Връбницасъщо е масово с пропаднали шахти. Всеки, който мине от там с кола, може да се убеди лично.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Мостът на „Рожен“ над ж.п. линиите е без делатационни фуги и там асфалтът непрекъснато се напуква и разкъртва, след което се ремонтира ежегодно. Има и много надлъжни пукнатини, виждат се и не давам положителна оценка на всичко това, но не виждам автомобилното трасе там да е голям проблем, поне не и към момента и с изключение на трасето през тунела под кръга, което не беше преасфалтирано изцяло с ремонта на кръга през 2012 г. Специално в кръга няма никакви щети.
« Last Edit: 28.05.2021, 21:47:37 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!