Author Topic: Опасни за движението дупки и неравности  (Read 112965 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Изглежда е сериозен проблема, разораха цялото платно на новия булевард зад ХИТ-а всичко е пропаднало, чак една лампа се е наклонила. Другото платно пък цялото е станало на вълни но не са спряли движението по това посока центъра. Явно не може да се направи, колкото и пъти да го правят постоянно пропада, вече сигурно има 10-ти път. Да видим дали ще върнат старата част двупосочно или ще го мъчат до последно.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Няма какво да връщат. За този булевард е платено и този, който не си е свършил работата следва да я свърши на ново. Същата "хубава" фирма има да си оправя и Цариградско.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Аз що останах с впечатление, че ще ги оставят да минат метър с фугиране на наставите на релс... да де, цепнатините по платното...
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Другото платно пък цялото е станало на вълни но не са спряли движението по това посока центъра.
Ами като направят западното платно, ще пуснат посоката към центъра по него и ще направят и източното.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Трябва да се направи качествено новото платно. Двупосочно движение по старото с тесния участък между 7 РПУ и АМВР е пълно безумие. :help:

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Трябва да се направи качествено новото платно. Двупосочно движение по старото с тесния участък между 7 РПУ и АМВР е пълно безумие. :help:
Ами правиш обратен и се спасяваш през пряката между ХИТ и Принцес. Иначе вчера към 16:30 опашката по продължението на стария Малинов изглеждаше безнадеждна.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Склонен съм да си мисля, че проблемът на въпросния участък е некачествено строителство. Ако проблемът беше разместената земя във връзка с изкопното строителство на метрото то няма причина само там да има системни размествания и пропадания. 

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Ами лошото е че то май не може да се оправи. Колко пъти опитват вече, насипват, подлагат, кърпят мине се не мине 1-2 месеца и пак пропадне всичко. На всичко отгоре, явно от засиления трафик от старата част към новата и новата връзка която направиха малко преди реновирания подрез също пропадна...сега ако от дъждовете пропадне още и оттам не може да се мине не знам какво ще правят.

Много тъпо стана, какво модерно новичко изглеждаше при откриването, с хубавите офисссгради и новото паркче, с окосената трева и новозасадени дръвчета около булеварда, а сега изглежда голяма мизерия, все едно всичко е изоставено като в кризата през 90-те...
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Според мен си е чисто мърляво изпълнение още от началото на фирмата изпълнител. Защо долната част на булеварда не пропада? Там още в края на 90-те се направи качествен ремонт и реално само трябваше да се подмени износващия слой асфалт както и направиха. Горе, точно до ХИТ-а обаче е друга работа, там реално всичко е изцяло ново и за да се получава така само на това място, едва ли причината е в самото място.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Няма какво да връщат. За този булевард е платено и този, който не си е свършил работата следва да я свърши на ново. Същата "хубава" фирма има да си оправя и Цариградско.
Коя е фирмата?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Легендарната „Trace Grup“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Легендарната „Trace Grup“.
Не е Трейс. Александър Малинов не са го асфалтирали те. А за Цариградско те правиха ремонт от Яворов до 4 км  и от Брюксел до Околовръстното. Дефектите на Цариградско които ги даваха по телевизията бяха в участъка от 4-ти км до Брюксел. Този участък беше ремонтиран през 2014 година от друг изпълнител и той ще си поправя грешките.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Точно Трейс правиха "новия" Малинов.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Защо долната част на булеварда не пропада?
Защото няма метро под нея?
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Не е свързано с метрото - плочата е достатъчно дълбоко за да се направи качествена настилка върху нея. Проблемът е в калпаво строителство и може би калпави материали. :rolleyes: Между Сахаров и Балан също има метро под булеварда, но няма пропадания. :rolleyes: Няма пропадания и по Сахаров в участъка с подземно метро. :rolleyes:
« Last Edit: 26.07.2017, 17:48:48 by V.Peichev »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Имало е стар недовършен булевард пред „Princess“, но той е бил зарзурешн при строежа на метрото. Нещо не разбирам каква е логиката този участък да и по-различен от този при „ХИТ“, където нямаше нищо построено.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
То тая фирма ако трябва да го оправя по 5 пъти в годината за своя сметка накрая ще фалират :D А и надали някой ще иска да работи с тях.

Има пропадания и по старата част, но са на новоизграденото платно, където го разширяваха. Например преди кръстовището с Балан в най-дясната лента посока Младост 2 има.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Да фалират ако трябва. Такива фирми изобщо не трябва да се допират повече до каквито и да било ремонти и строежи. Днес привечер като заваля поредния дъжд забелязах че в бус лентата на Малинов има вече леки коловози и водата си тече по тях, вместо да ходи към шахтите. Да не говорим пък че самите шахти на много места по булеварда вече са или пропаднали или асфалта около тях е напукан и разбит. Питам се, как след ремонта в края на 90-те булеварда издържа повече от 15 години и до края преди да го разкопаят за метрото си беше в съвсем задоволително състояние, а сега за 2 години откакто го пуснаха и вече започва да се руши.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Днес привечер като заваля поредния дъжд забелязах че в бус лентата на Малинов има вече леки коловози и водата си тече по тях, вместо да ходи към шахтите...
Коментирах това пролетта на предната страница:
В крайната дясна лента на „Александър Малинов“ между „Андрей Сахаров“ и „Андрей Ляпчев“ са започнали да се оформят коловози и неправилна нивелация, което довежда до липса на адекватно оттичане, а точно до стоп линията преди „Ляпчев“ има разбита шахта, до която има два спирателни крана, също хлътнали и образували дупки. Ето и една уличаваща снимка:
3110 & 3130 by Владимир Симов, on Flickr

А и надали някой ще иска да работи с тях.
Хаха, да бе да, никой, Столична община винаги е готова да работи с „най-загубените“ фирми, за да разпилее няколко милиона обществени средства и да преасфалтира няколко километра, за да се хвали в централните новини.

Това, което ми хареса беше коментарът на г-н. Крусев по въпроса за проблемният участък на „Цариградско шосе“ от 4-ти км. до 7-ми км. пред БТВ снощи. Проблемът бил в старата основа на пътя, която е оригиналната от реконструкцията през 70-те години и се нуждае от подмяна, но това не се е включвало в ремонта от 2014 г. и тъй като не може да бъде извършена замяната ѝ без пълно разрушаване на ремонтираното през 2014 г. фирмата ще кърпи всеки проблем докато участъкът е в гаранция.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Точно Трейс правиха "новия" Малинов.
100 % не са Трейс. Александър Малинов е асфалтиран като от възстановяването след построяването на метрото от обединението "Геометтро Бизнес парк" която е съставена от Геострой, Геотехмин и Метропроект, накратко фирми на Цоло Вутов, не е Трейс. За Цариградско не се сещам май моста на 4-ти км го прави Калистратов, а асфалтирането на 4-7 км 2014 година,може и да е друг.