Author Topic: Опасни за движението дупки и неравности  (Read 112937 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Брай, днес по бул.Монтевидео пререждаха паважа. Утре като мина оттам ще видя как е.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline don_angelitto

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
    • View Profile
    • Email
Много опасна яма е зейнала малко след спирката на А 102 на Южния парк, посока Иван Вазов. Дупката е по продължението на цялата лента и е дълбока най-малко 15 см.
да, вчера минах оттам, за малко да "заземя" колата :)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Дупките станаха толкова много, че не могат да се опишат в настоящата тема, някакъв ужас е

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Дупките станаха толкова много, че не могат да се опишат в настоящата тема, някакъв ужас е
То всяка зима е така, по това време на годината все се отварят нови и нови дупки.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Отсечката от Цар Борис ІІІ между Княжево и Горнобански път окончателно се спомина. Некадърно асфалтираната най-южна лента е кален черен път и дано това реши окончателно съдбата и вече никакви пломби не могат да я спасят. Северната половина на платното също е на убийствени бабуни. Колко пъти през последните години я правят тази отсечка, сигурно Драгон ще каже, но резултатът е една голяма НУЛА!

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Отсечката от Цар Борис ІІІ между Княжево и Горнобански път окончателно се спомина. Некадърно асфалтираната най-южна лента е кален черен път и дано това реши окончателно съдбата и вече никакви пломби не могат да я спасят. Северната половина на платното също е на убийствени бабуни. Колко пъти през последните години я правят тази отсечка, сигурно Драгон ще каже, но резултатът е една голяма НУЛА!

И преди съм изразявал очудването си, но просто акъла не ми побира как третата по важност входно-изходна артерия на София може да е в такова трагично състояние и то от десетилетия. Това се отнася както за общинската част на пътя, така и за отсечката след табелата за край на града та чак до Перник.
Нататъка пътя го оправиха и е добре, да се надяваме, че тази година машините ще дойдат и насам
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: dir.bg
София бори дупките с антиправителствени табели
28 януари 2009 / СЕГА
Трагичното състояние на столичния бул. “Цар Борис III“ и разпространени протестни плакати срещу кмета Бойко Борисов дадоха живот на нова идея.
За да не бъде обвинявана за състоянието на пътя, общината възнамерява да монтира указателни табели, че той е част от републиканската пътна мрежа. Това обяви зам.-кметът на София Александър Цветков на нарочна пресконференция, свикана заради публикувани в медиите снимки от шосето. Цветков хвърли вината за дупките на държавата, но така и не се разбра дали ремонт все пак ще има. За целта са нужни 2 млн. лв. Според общината "Цар Борис III" е в най-тежко състояние именно в "държавния" му участък - след кръстовището с Околовръстно шосе. "Тук текущ ремонт не може да реши проблема, защото на много места паветата са изхвърчали и има нужда от цялостна реконструкция", обясни Цветков. Той уточни, че в последните 3 години държавата не е отпускала съфинансиране за поддръжка на пътищата в София, които са част от републиканската мрежа. София търси и други 150 млн. лв. за изграждане на общо 6 кръстовища на 2 нива, съобщи още Цветков. За това се водят преговори с Европейската банка за възстановяване и развитие. 50 млн. се търсят и за ремонт на други 4 ключови артерии - бул. "Цариградско шосе", бул. "Брюксел", Ботевградско шосе и бул. "Владимир Вазов". Миналото лято кметът Бойко Борисов обеща до вдигането на естакадите да се изградят 4 временни метални мостове над тежки булеварди, но това още не е факт.
Що за глупости - държавен участък? Това означава ли, че жителите на Княжево трябва да плащат винетка, за да пътуват до София?! Кой поръча и контролира некадърните "ремонти" на ЦБ3 през последните 2-3 години?

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Колкото Цариградско шосе е държавен толков и Цар Борис.
Затова и по-горе написах до и след табелата за упазване на края на града. Там трябва да е границата община-държава.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
щом почнаха да слагат табели това си е мое, това си е твое, вадете си изводите какви хора ни управляват

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Вадя си извод, че бат Бойко не може да превключи от пожарникарско мислене на по-глобално такова. София не свършва на Горнобански път или Орлов мост :rolleyes:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Мисля, че наистина свършва до околовръстното официално. Помните ли,че преди време на всички изходи на София веднага след околовръстното бяха наслагали винетки, но по-късно ги махнаха. Сименово, Драгалевци, Бояна, Княжево и Горна Баня също се водеха села, като после уж ги обявиха за квартали на София, но не помня кога точно стана това.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Преди 50-60 години?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Преди около 15-20 по-скоро. В по-старите пътеводители на Витоша си ги водят села.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
В картата ми от 76-та Горна баня и Княжево се водят с "кв." отпред - това е преди 33 години. За съжаление на нея не се виждат Драгалевци и Симеоново. В тази от 85-та обаче и 5-те са видими. На нея също са части от София, т.е. квартали. Най-новите за София, доколкото си спомням, са Владая (дори Уики го води такъв) и един от Лозен-ите.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
ОФФ: и каква е точно разликата между това, дали е квартал или село? Може би само административна, като сложиш кв.отпред населеното мусто си оставя същото. Някои села около големите градове ги водят квартали, сигурно е нещо във връзка с градуостройствените планове, и аз не знам какво значение има всъщност. Лозен, понеже е много голямо село, едно от най-големите в България самото село има два квартала-Долни и Горни Лозен, преди са били отделни села. А защо например Банкя е обявен за град а Лозен не е, вече не знам, след като Лозен и Бистрица например са по-големи от някои градове в България, но се водят села.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
В картата ми от 76-та Горна баня и Княжево се водят с "кв." отпред - това е преди 33 години. За съжаление на нея не се виждат Драгалевци и Симеоново. В тази от 85-та обаче и 5-те са видими. На нея също са части от София, т.е. квартали. Най-новите за София, доколкото си спомням, са Владая (дори Уики го води такъв) и един от Лозен-ите.
Не че е по темата, но Бояна, Княжево и Горна Баня са първите села, около София, които в по-ново време (след 9-ти септември) са станали квартали, мисля 1958 г. или малко по-късно. Драгалевци и Симеоново са от по-късен период, но май в края на 60-те или началото на 70-те. Тогава квартали (около началото на 70-те) стават и Илиянци, и Враждебна, и Бенковски, и Горубляне, и Филиповци, и Суходол, и Обеля. Всъщност най-близките села до София стават квартали и може би най-голямата придобивка е, че вече се пътува с билети от 6 стотинки.
По същата причина, да се пътува с билет от 6 стотинки, въпреки голямото разстояние Ботунец и Кремиковци стават квартали (партийна политика).
След 1990 год. до всички села и градове на област София-град се пътува с еднакви билети.
Борбата да стане някое село от територията на голяма София квартал се обезмисля. Така или иначе някои от тях са си почти квартали, въпреки че се водят села.
Владая си е село, това че го пишат в Уикипедия квартал, вероятно е случайно. Все пак в Уикипедия не всичко е съвсем точно.
Доста често се говори и за кв.Панчарево, и за кв.Бусманци, дори за кв.Бистрица, но официално те са си села. И  може би дори това ги устройва - сигурно са по-ниски данъците.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Очаквайте скоро : ж.к. Перник /все пак им пуснаха "трамвайна " линия 30/31 ,но това е от друг форум/., и в не много далечно бъдеще : ж.к. Радомир !

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Дискусията се изметна в безсмислени разсъждения, откога са квартали. В случая това няма значение, а специално Княжево не е село от 50 години и оттам до центъра на София няма незастроени зони.

Анонсът на общинския чиновник за прехвърляне на топката е напълно безсмислен. Държавата може да помага в основната реконструкция на общински артерии от национално значение (както Околовръстното-южна дъга, Брюксел, Цариградско), но поддържането им си е 100% общинска отговорност. Не съм фен на правителството на тройната коалиция, но в случая то няма никаква вина за некадърните ремонти, поръчани и "проконтролирани" от СО. В най-добрия случай републиканската пътна мрежа започва от Черния кос.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Голяма дупка се е образувала на ул.Димо Дичев в Младост 3, по маршрута на автобус 305, горе-долу се пада срещу блок 351Б. Има пропадане в едното пътно платно и е станало почти неизползваемо.
Пропадане има и по бул.406 в Младост 4, където минават 76,213 и 214, не е много все още, дано да не тръгне ако падне по сериозен сняг или дъжд.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Пропадане има и по бул.406 в Младост 4, където минават 76,213 и 214, не е много все още, дано да не тръгне ако падне по сериозен сняг или дъжд.
Ако не се лъжа, тази улица беше преасфалтирана преди 2 години? :rolleyes: