Author Topic: Подвижен състав 2006-2017  (Read 3050632 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #100 on: 07.06.2006, 13:35:37 »
Quote from: CKD
3101 е трайно сдал. Трябва само да се радваме, защото ако беше успешен експеримента щяха да сложат метан на всичко що е с гуми - зелени мерцедеси, БМЦ-та, Конекта и т.н.

 Пази Боже
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #101 on: 07.06.2006, 19:24:36 »
Днес 3551 пак го видях на линия.Предполагам,че от Хюлиезите на ОР в Омуртаг е 3556,него не съм го виждал от известно време.Или пък са пратили на ремонт някои от бракуваните 3607,3602 или 3609,както преди време ремонтираха бракувания 3601 и сега е на линия,но поради неизвестни причини отиде в Малашевци и стана 2503.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #102 on: 07.06.2006, 20:01:32 »
аз се сетих да ви питам нещо - 3800 е на ремонт в Омуртаг и понеже в първия момент си мислех че това е БМЦ доста се учудих, ама сега не съм сигурен-БМЦ ли е ? нз дали беше в Омуртаг или Дупница но е на ремонт 100%

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #103 on: 07.06.2006, 20:47:22 »
Днес мернах една от Кобрите по единицата, явно им става навик ... Ама по-добре по 2 или 9, че минават през повече болници (по скоро 9, по 2 няма как вече)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #104 on: 07.06.2006, 22:15:01 »
Quote from: Repcho
аз се сетих да ви питам нещо - 3800 е на ремонт в Омуртаг и понеже в първия момент си мислех че това е БМЦ доста се учудих, ама сега не съм сигурен-БМЦ ли е ? нз дали беше в Омуртаг или Дупница но е на ремонт 100%
Да 3800 е ВМС.От месец-два е на ремонт в Омуртаг.Дано като се върне да са махнали нудобните тесни седалки,и да са сложили от новия тип като в 3666 и 3675,и вместо тези плоскости да сложат като в Икарусите,които ремонтират там като в тези които се движат по А120 и като в 3311 например.
Значи от дружбенските в момента на ОР ремонт в Омуртаг са-3667,3669-Мерцедес О 305 Г,3695  ( и 3556???)-Хюлиез О 305 Г,и един ВМС-3800.
« Last Edit: 07.06.2006, 22:16:35 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #105 on: 07.06.2006, 22:31:19 »
Да - 3556 е в Омуртаг а шест газови икаруса са в Дупница.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #106 on: 08.06.2006, 13:36:56 »
Quote from: Ivo
Да 3800 е ВМС.От месец-два е на ремонт в Омуртаг.Дано като се върне да са махнали нудобните тесни седалки,и да са сложили от новия тип като в 3666 и 3675,и вместо тези плоскости да сложат като в Икарусите,които ремонтират там като в тези които се движат по А120 и като в 3311 например.
Значи от дружбенските в момента на ОР ремонт в Омуртаг са-3667,3669-Мерцедес О 305 Г,3695  ( и 3556???)-Хюлиез О 305 Г,и един ВМС-3800.

БМЦ-тата едвам направиха година и почнаха на ремонт да ги пращат.Каква е причината?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #107 on: 08.06.2006, 14:18:59 »
Тази сутрин бях свидетел на доста интересна случка по тролей 9 с коли 2703 и 2053.Първо 2703 остана да изчака светофара на моста-това никога не става,той е направен така че от Сливница веднага да е зелено и тролеите да продължават по Раковска, без да правят задръствания на моста полу(-)завили.А другото любопитно беше,че зад него плътно се движеше 2053,а сутрин (наблюденията са ми от 07:00 до 07:40) няма задръствания и колите се движат в график(+/- една-две минути).
« Last Edit: 08.06.2006, 17:23:12 by difian »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #108 on: 08.06.2006, 21:43:18 »
Quote from: borosport
БМЦ-тата едвам направиха година и почнаха на ремонт да ги пращат.Каква е причината?
Незнам и аз това се чудя.Трябва да попитам.На мен като ми казаха преди месец отначало не повярвах,но се оказа,че наистина има ВМС в Омуртаг.Възможна причина е например скъсване греда от носещата конструкция на каросерията.
Всъщност това е вторият ВМС на ремонт.Другият май беше 3708 на който нещо му се беше повредил двигатеря и са го карали на ремонт някъде в Турция.Може и други да има на ремонт за тези знам.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #109 on: 08.06.2006, 22:00:07 »
Нали знаете- евтиното винаги излиза скъпо. Лошото е, че тези турски боклуци не бяха никак евтини, ама нали трябваше да са нови, нископодови и да отговарят на Екостандарт 3, явно не са имали голям избор за тези пари...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #110 on: 08.06.2006, 22:23:50 »
Quote from: Ivo
Незнам и аз това се чудя.Трябва да попитам.На мен като ми казаха преди месец отначало не повярвах,но се оказа,че наистина има ВМС в Омуртаг.Възможна причина е например скъсване греда от носещата конструкция на каросерията.
Всъщност това е вторият ВМС на ремонт.Другият май беше 3708 на който нещо му се беше повредил двигатеря и са го карали на ремонт някъде в Турция.Може и други да има на ремонт за тези знам.
3708 дори не му ли смениха целия двигател?И това беше станало още на първия-втория месец?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #111 on: 08.06.2006, 22:34:55 »
3800 катастрофира и пострада тежко. Затова е в Омуртаг.
3709 а не 3708 имаше проблеми с ДВГ. Тъй като този автобус е в контакт-листа ми ще проверя какво е положението като го видя.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #112 on: 08.06.2006, 22:54:10 »
Quote from: CKD
3800 катастрофира и пострада тежко. Затова е в Омуртаг.
3709 а не 3708 имаше проблеми с ДВГ. Тъй като този автобус е в контакт-листа ми ще проверя какво е положението като го видя.
Има ли тежко пострадали конструктивни елементи,или основно ще е козметичен ремонт?Кога,къде и как е станал инцидента?Дано вземат оригинални части от Турция.Дано изпитат страхопочитание пред  творението на студиото Пинифарина и все още не го тунинговат в стил землянските Кенти.Ако сложат от предницата на варненските нископодови Кенти няма да е чак толкова зле!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #113 on: 08.06.2006, 23:01:59 »
Не помня какъв беше инцидента с 3800. Ще гледаме като се върне какво са направили. При 2918 нямаше неприятни изненади.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #114 on: 09.06.2006, 15:14:56 »
Макар че няма много смисъл да споменавам подобни неща в този форум,все пак да се оплача,че втори ден ми се налага да пътувам с Тр9 сутрин и за жалост гратис.  Вчера в 2903,а днес в-2907 или 2707 май беше, шофьорите нямаха билети.От нас до спирката толкова рано сутрин никъде не се продават.Някои от вас са по-навътрев в предприятията,ако познавате шофьорите,кажете им че е по-добре да са с билети!
« Last Edit: 09.06.2006, 15:15:27 by difian »

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #115 on: 09.06.2006, 20:42:38 »
И така, настана прословутата дата 9 юни. Откриха световното, отвориха Mall of Sofia. Но "Опълченска"- не  . Едно голямо БРАВО! Още не са доасфалтирали при пресечките, маркировка няма, довършваха тролейбусната мрежа. Интересно ми е какво ще каже Бат' Бойко пред камерите, когато най-накрая прележе лентата...

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #116 on: 09.06.2006, 21:56:35 »
Да, всъщност срока на Опълченска вече го промениха 3 пъти. Първо трябваше да стане на 31 март, после решиха, че е редно да не се бърза, защото е важно да се посрещне братския празник на труда (1 май) с булевард, и видяха, че това няма да стане с магическа пръчка, и го преместиха до днес, 9 юни. Като гледам обаче, поне още седмица им остава.... Все още се монтира светофара на ул. Охрид, преките се асфалтират, а работниците си свирукат "Целувката на Ана" :lol: и пият бира. Може би до края на юни ще я пуснат

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #117 on: 09.06.2006, 23:21:13 »
Дифиане, цялата система по снабдяването и продажбата на билети от шофьорите е пълна порнография така че това което ти искаш - 100% от водачите да имат билети не може да стане. Евентуално надежда има когато се направи билетчето 0,80 и в следствие заниженото търсене билетите да се изразходват по-бавно и съответно да ги има постоянно.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #118 on: 10.06.2006, 00:13:07 »
Quote from: CKD
Дифиане, цялата система по снабдяването и продажбата на билети от шофьорите е пълна порнография така че това което ти искаш - 100% от водачите да имат билети не може да стане. Евентуално надежда има когато се направи билетчето 0,80 и в следствие заниженото търсене билетите да се изразходват по-бавно и съответно да ги има постоянно.
Не,аз не настоявам,а само ми направи впечатление,защото досега по 9 не ми се е случвало да няма билети и то два поредни дни.А и става въпрос за рано сутрин,когато не се предполага,че може да са двършили.Гадно ми стана,че трябваше да пътувам гратис.Но ще купя два билета и ще си ги скъсам сам

  А шофьорите откъде си набавят билетите и печалбата като при продавачите на улицата ли се разпределя?
« Last Edit: 10.06.2006, 00:15:35 by difian »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Подвижен състав 2006-2017
« Reply #119 on: 10.06.2006, 00:35:54 »
Дават им ги в гаражите но стават проблеми с отчитането. Някои имат заеми и им налагат удръжки върху заплатата съответно има опасност сумата за получаване след отчисленията да е по-малка от взетите кочани и предприятието не е сигурно че водачът може да отчете платените билети. Освен това в служебната характеристика не влиза задължението продажба на билети. Само по себе си това означава че водачът заема две длъжности - да управлява превозното средство и да продава билети което по принцип е задължение на кондуктор или друг служител.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите