s_o_k_o.. нещо си...
Така:
1. Има наземни станции с островни перони - при тях вестибюлите са качени на мостови конструкции... Мусагеница също можеше да е решена така.
И тона,който използваш, сякаш сме някакви плиткоумници не ми харесва...
2. Двата перона се обслужват от ЕДНА касова зала... качваш се в касовата зала, пресичаш ПЛАТЕНАТА ЗОНА и слизаш на другия перон...
3. При ОБЕЛЯ е различно, защото платената зона почва СЛЕД СТЪЛБИЩЕТО ЗА СМЯНА НА ПОСОКАТА...
4. Системата на билетите на метрото помни баркода в рамките на един час... можеш да излизаш N на брой пъти, стига да е в точното време;
5. Отляво надясно... и ако си за пръв път в метрото ще се ориентираш ли? Аз даже не бях го забелязал... Под светлинна сигнализация имах предвид напречно на дължината на влака да има светлинни табели, посочващи страната на перона, а и... На ОБЕЛЯ вратите се отварят от едната страна,а на СЛИВНИЦА... от другата, така че аргумента ти пак не важи...
6. Асансьорите са задължителни според изискванията на ЕС за достъпност на инвалидите, така ЧЕ ОПЦИОНАЛНИ ОСТАВАТ САМО ЕСКАЛАТОРИТЕ, ПОНЕЖЕ ТЕ СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ПРИ ДЪЛБОЧИНА ПО-ГОЛЯМА ОТ 12 МЕТРА.
marik, не знам кога е страшно и кога не, но аз лично смятам,че стълбищата трябва да си ги има...