Author Topic: Изграждането на отсечка Младост1-Цариградско шосе  (Read 409018 times)

Offline Дженгала

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
Браво за снимките :)
Само ми е интересно дали ще направят и булеварда до откриването, защото тези подлези по средата на полето ..... малко са ми постни :)
Едва ли. Остават само 5 месеца до откриването. Не виждам никакви признаци около станцията и в полето за изграждане на бул.Копенхаген. Предполагам, че най-много ще възстановяват уличната връзка между Младост 1А и 3. Може би защото няма средства и отлагат изграждането на булеварда за по натам, което е тъпо...

Все пак аз живея само на 200м от метростанцията и имам директна видимост към нея. Ако има някакво раздвижване в тази насока, ще ви информирам.
 :)

Offline Дженгала

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
Каква е идеята ескалаторите да са от ниво терен до касова зала?

Това предполага ли, че входовете на подлезите ще ги покрият в по-голяма степен, за да не вали върху ескалаторите?

Благодаря за снимките.

Не знам с точност, май четох някъде по назад, че при височина по-малка от 4м не се поставят ескалатори. Предполагам, че тук височината от кота касова зала до кота терен е по-голяма от тази от кота перон до кота касова зала и е логично са избрали ескалаторите  да бъдат от вестибюлите до повърхността.

А за входовете на подлезите, разбира се, би трябвало да бъдат добре покрити заради ескалаторите. Като се поставят навесите на входовете, ще ви информирам със снимков материал.
 :)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Днес се опитаха да монтират ескалаторите на МС Младост 3, но успяха само да ги разопаковат и в момента ги вали дъжда ...  :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Както ще са от вестибюла до повърхността, да не ги мислим отсега на какви климатични условия ще бъдат. Имам, но на хартиен носител снимки от Цюрих, където пак има подлези до повърхността и нямат грам навес, също. ;)

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Както ще са от вестибюла до повърхността, да не ги мислим отсега на какви климатични условия ще бъдат. Имам, но на хартиен носител снимки от Цюрих, където пак има подлези до повърхността и нямат грам навес, също. ;)

Условията са метеорологични, а не климтични - климат е състоянието на атмосферните показатели за период от 30 години, а предвид, че ескалаторите са от не повече от седмица там, става въпрос за метеорология
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
@difian си е урбанистче, в ЗУТ и прилежащите му нормативи се говори предимно за климатични влияния, условия и т.н., правилно или не метеорологията е подценена в строителния бранш (като термин/дума) :)
Мисля, че 100% ще има навеси. Не мога да си представя, какво ще се случи с ескалатора ако го навали сняг и дори замръзне.
« Last Edit: 18.12.2011, 21:48:49 by difian »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
На Младост-1 са сложили нови табели, че е последна станция

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
На Младост-1 са сложили нови табели, че е последна станция
Очевидно скоро ще започват тестовете и влаковете ще продължават без пътници към Цариградско.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Преди покривът на Цариградско напомняше на Сливница, сега обаче гледам вкарват някакви идеи там...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
На МС Младост 3 монтираха конструкциите на асансьорите, хубави са-кафяви конструкции и тъмни стъкла.

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
В петък следобед на Младост 1 приятелката ми е видяла влак (от най-новите) да минава от Младост 3 към центъра без да спира, като е бил обявен на таблото. оже би вече се правят тестове.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Как е разбрала че идва от Младост 3? Иначе да се надяваме тези дни да има снимков материал. ББ май няма да огрее и там, за разлика от нас!  :P

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
В петък следобед на Младост 1 приятелката ми е видяла влак (от най-новите) да минава от Младост 3 към центъра без да спира, като е бил обявен на таблото. оже би вече се правят тестове.
Ще попитам тези дни и ще ви кажа дали е имало тестов пробег към новото трасе. :)

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Тестовете ще почнат към края на февруари

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Как е разбрала че идва от Младост 3?

Наистина, как е разбрала? Нали всеки път след крайната засега станция Младост 1 влакчетата отиват в нищото и идват от там. Или поне аз имах такива наблюдения на Младост 1.

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
В края на нищото обикновено се виждат 1 или 2 състава.  8)
Иначе въпросът е добър - присъединявам се към него.

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
Тя изобщо не се е замисляла над този въпрос (не е като нас  :D), исках просто да уточня посоката. Влака е идвал от там и е минал транзит към центъра с горе долу висока скорост.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Всички влакове след станцията отиват в двата тупикови коловоза или тези към Младост 3 и после се връщат. Не може да сме сигурни, че влакът идва от новите станции, а не е някакъв служебен или резерва... Елби твърди нещо, не знам до колко е вярно, но е контрапункт на това с този влак... ;)

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Не забравяйте, че тупикът е реално основното трасе за Младост 4, а за Летището са двата еднопътни тунела и отклонителните коловози.  Първите цялостни обходи най-вероятно ще се направят с маневрения локомотив като изкарат дрезините, а после и с влаковете.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
То дори влакът да е дошъл от единия страничен коловоз (който е трасето към Младост 3), все още не означава, че идва от там.
Тупикът също вече не е точно тупик, защото и в неговия край направиха отбивката към Младост 4 и може вече да не го ползват за тупик.
Може вече влаковете да се насочват от стрелките по  трасето към Младост 3, а след станцията да спират - т.е. тунелите към Младост 3 да се използват за тупик.

Дифиане, ти ако можеш промъкни се в Хан Кубрат само да видиш дали са монтирали релси вътре в станцията - та да разберем доколко ББ има основание, че дрезината ще дойде от Надежда (най-вероятно точно станция "Надежда".)
« Last Edit: 23.01.2012, 15:25:04 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !