При изграждането на западната част на МД1 се създаде бул. Царица Йоанна/Тодор Александров. Да, наистина това се случи за предълго време. В следващия етап паралелно се откри и бул.Марко Семов.
За съжаление лотовете, започнати през 2009, включват само метро. Така и останаха за светлото бъдеще: разширението на бул.Панчо Владигеров в Обеля, кръстовището на 3 нива на Лъвов мост, бул. Ляпчев-Копенхаген, та и злополучното дружбенско трамвайно трасе. Вероятно толкова са били парите, но един интегриран проект с гореизброените обекти би имал далеч по-голям ефект.
След като непрекъснато метропроектът се изтъква като проект-еталон едва ли не в европейски мащаб, защо се допусна закъсняването на процедурата с изграждане на Сахаров-Ляпчев-МС Младост-3 - нали парите са пак от метропроекта? А и е спорно, защо въпросният пробив забива в кьорсокаците Ресен-Радко Димитриев вместо да се доизкара до Кауфланд?
Дано поне направят читаво осветление на пешеходните подходи. Може би има гениален замисъл да направят само по една пешеходна пътека: идат топли и сухи дни, хората ще си утъпчат пътеки на най-добрите места и после на тези места просто ще проектират постоянните асфалтови пътеки.