Author Topic: Изграждането на отсечка Младост1-Цариградско шосе  (Read 409076 times)

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Като гледам до Цариградско шосе няма да стига метро, а подпаважен трамвай 

Тук не разбрах? :lol:

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Като гледам до Цариградско шосе няма да стига метро, а подпаважен трамвай  :D Ай дано не се налага после да се бута за да се правят някакви други комуникаци...
:D Не се подвеждай: изградено е най-горното ниво, а надолу ще изградят още:
Quote
Предвижда се кота "долен ръб" на долна плоча да е -16.80 м от терена.
Самата станция под Цариградско би трябвало да  стане по Миланския способ.
Иначе: хубав ъпдейт, с добри новини за напредъка и на този участък.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
През Яго/пътеките е много тегаво минаването и го избягвам. През твоя блок пък са много завои  :P
Да бе! Винаги съм се чудил, защо един комплекс, строен в празно равно поле, е с такива тесни и криви улици.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
За да принудят шофьорите да карат винаги в ограничението и да бъдат безопасни за живущите?

Offline brank

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 63
    • View Profile
    • Email
Като гледам до Цариградско шосе няма да стига метро, а подпаважен трамвай  :D Ай дано не се налага после да се бута за да се правят някакви други комуникаци...
:D Не се подвеждай: изградено е най-горното ниво, а надолу ще изградят още:
Quote
Предвижда се кота "долен ръб" на долна плоча да е -16.80 м от терена.
Самата станция под Цариградско би трябвало да  стане по Миланския способ.
Иначе: хубав ъпдейт, с добри новини за напредъка и на този участък.

Според мен не си прав.

Това не ми прилича на тунел, а на южният край на станцията, просто май наистина ще бъде доста схлупена.


Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ами, цитирах началната информация от "Строителство и градът" за станцията.
А и самият тунел преди станцията, който вече се копае по Миланския дълбае доста на дълбоко - едва ли после внезапно ще изкочи нагоре, още повече, че веднага след станцията следва понижение в максимално допустимите граници. Това изключва "качване" станцията с ниво нагоре и съответно промяна в строителните планове.
Ако това е от южния край, по-скоро прилича на пешеходен подлез над станцията, през булеварда.
« Last Edit: 28.09.2010, 23:04:06 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ами, цитирах началната информация от "Строителство и градът" за станцията.
А и самият тунел преди станцията, който вече се копае по Миланския дълбае доста на дълбоко - едва ли после внезапно ще изкочи нагоре, още повече, че веднага след станцията следва понижение в максимално допустимите граници. Това изключва "качване" станцията с ниво нагоре и съответно промяна в строителните планове.
Ако това е от южния край, по-скоро прилича на пешеходен подлез над станцията, през булеварда.

Toва е подлезното ниво - станция е под него

Offline brank

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 63
    • View Profile
    • Email
Ами, цитирах началната информация от "Строителство и градът" за станцията.
А и самият тунел преди станцията, който вече се копае по Миланския дълбае доста на дълбоко - едва ли после внезапно ще изкочи нагоре, още повече, че веднага след станцията следва понижение в максимално допустимите граници. Това изключва "качване" станцията с ниво нагоре и съответно промяна в строителните планове.
Ако това е от южния край, по-скоро прилича на пешеходен подлез над станцията, през булеварда.

Toва е подлезното ниво - станция е под него

Да бе-верно,  то си се вижда че продължават да си копаят по миланският.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Точно. Пък и на повечето снимки е северната страна, а там се вижда веднага след подлеза горната част на шлицовите стени - а върху тях горната плоча ще легне на равнището на пода му..
« Last Edit: 28.09.2010, 23:20:18 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Предсрочно пробиха първия тунел от метродиаметър 1
http://news.ibox.bg/news/id_1941333261  :fan:

За съжаление не ставя яско кой точно тунел са пробили (дали при Малинов или при Ц.шосе), но 90 дни по-рано е добра новина :)

ББ да ходи да реже лентата:)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Браво - в статията се споменава тунела между станции 18 и 19, значи става въпрос за двупътният тунел преди МС Цариградско шосе :)  :fan:

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Напротив:
375 метров е пробивът под Малинов след станция "Младост1".
Добре са се справили. Браво! :rolleyes:
« Last Edit: 27.10.2010, 18:00:02 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Напротив:
375 метров е пробивът под Малинов след станция "Младост1".
Добре са се справили. Браво! :rolleyes:
Напротив - казва се, че тунелът които е завършен е със сечение 75 кв.м., а тези двата еднопътните под Малинов са със сечение 35 кв.м. Нека да се базираме на фактите :
http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=931335

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ти не гледай сеченията (от които журналята бъкел не разбират), а логиката: Пробив може да има в посока Младост 1 (под Малинов), защото "пробив" в посока "Цариградско шосе" е нонсенс: там и самата станция ще я продължават по новоавстрийския.
Така че няма какво да пробиват... :D
Пък и от страна Младост 3 тунелът вече е двупътен - какво му пречи да е 75 кв м. (А от страна Младост 1 - да са два еднопътни със сечение 35 кв м.)
« Last Edit: 27.10.2010, 18:17:55 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Не желая да споря с тебе - в статията ясно е казано -
Quote
Тунелът е част от отсечката на Метро диаметър І между станция 13 - Младост І и станция 19 - Цариградско шосе и свързва Метростанциите 18 и 19.
- т.е. между станция Младост 3 и Цариградско, единичните тръби са дълги 400 м. впрочем,а двупътният тунел е 375 м., коментирах и сечението, така че според мен статията си е написана много правилно. Аз нямам за фикс-идея само да търся грешки на журналистите и да се впечетлявам като малко дете на всяка една тяхна грешка.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Аз също нямам подобна фикс-идея!
Впрочем, ти потърси грешка, а не аз - аз само си дадох тълкуванието. (А и отговорих на човека преди теб, просто писахме по едно време - не знам защо се обиждаш и палиш.) ;)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз също нямам подобна фикс-идея!
Впрочем, ти потърси грешка, а не аз - аз само си дадох тълкуванието. (А и отговорих на човека преди теб, просто писахме по едно време - не знам защо се обиждаш и палиш.) ;)
Първо - аз коригирах твоето твърдение и разясних кой тунел с какво сечение е и т.н. А това, че ти си си променил поста е друго - последно кой тунел е прокопан според теб, защото то много ясно си е написано ;)

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Както искаш, така го тълкувай... ;)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Да кажа и моето тълкувание:
Началото на строителството на пробива под Малинов беше ня 12.07.2010, т.е до сега са изминали грубо 107 дни. В статията, пусната от Диковец работата е свършена за 190 дни, т.е от това би следвало да става въпрос за пробива на Цариградско!
« Last Edit: 27.10.2010, 18:51:42 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Тунела в полето преди Метро е 375 метра, а станцията няма да я правят по новоавстрийския, а по миланския - вече са изляли шлицовете на стените, остава да покрият с плочата и тунела като стигне тялото на станцията ще почнат сигурно през него да извозват земната маса. Така че, честито - вече имаме непрекъсната тунелна конструкция от Младост 1а до Цариградско...
« Last Edit: 28.10.2010, 02:02:49 by boleroto »