Author Topic: Изграждането на отсечка Младост1-Цариградско шосе  (Read 312249 times)

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1016
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Утре сутринта все пак ще отида да си взема разрешителното за снимки от Метрополитен, въпреки че цялото ми желание се изпари след простотиите, които ми наложиха..Ще се възползвам да попитам кога и къде ще могат да се намерят проектите за всички нови станции по диаметър 2 , както и за тези 2 от първия диаметър.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Братоев каза, че архитектурните проекти за МД2 не са готови, в турската отсечка ще са дело на МетроПроект, в следващия участък на Рикат + още една фирма, забравих коя
НЕ на хейтърството!

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1016
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Братоев каза, че архитектурните проекти за МД2 не са готови, в турската отсечка ще са дело на МетроПроект, в следващия участък на Рикат + още една фирма, забравих коя

Това означава ли, че и проектите за двете станции на първи диаметър също не са..

И бтв, тези от първи диаметър с каква номерация се водят. На всички карти станцията в Младост се води номер 13..Само аз ли не мога да броя или както и да го гледам я изкарвам с номер 14 ако бройм от Обеля. И съответно станциите до Цариградско 19 и 20 ли са?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2017
    • View Profile
Обеля се брой за нулева, номерата 2-те са така  ;)

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1016
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Обеля се брой за нулева, номерата 2-те са така  ;)

Нулева?? WTF??? Тоест станциите в Младост и Цариградко са под номерация 18 и 19?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Обеля се брой за нулева, номерата 2-те са така  ;)

Нулева?? WTF??? Тоест станциите в Младост и Цариградко са под номерация 18 и 19?
точно така
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Така разположена, станцията би обслужвала толкова Дружба 2, колкото бъдещата под Лъвов мост би обслужвала цяла Банишора + Фондови жилища...  :bb:

 Наистина Дружба 2 остава в страни, но затова пък бъдещата станция ще има 2 автобуса(204 и 404) и  един ТБ(4) довозващи хората от Дружба 2. Впрочем и в момента тези линии имат спирки на мястото на бъдещата станция, а хората от западната част на Дружба 1 пък ще се довозват с ТБ11 при нужда. Въобще с удължаването на метрото с още една станция в Дружба квартала ще бъде обслужен много по-добре отколкото безмисленото удължаване и наливане на пари в ТМ20. Аз от Дружба 1 никога няма да се клатя 20 минути през гара Искър за да стигна до станцията на Цариградско, нито пък ще си губя времето с 88 в задръстване по Малинов и после още 10 минути пеша до МС Младост 1. И двата варианта са неудобни и недомислени, но в Со не им увират кратуните. Ще трябва да се тъпча поне още 5 години минимум при сегашните планове и темпове докато видя метро. Е как да не си взема кола и да не се тъпча в задръстване с тази глупост. Ама важното е за гостите на София да има метро...
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14677
    • View Profile
    • Email
Като гледам схемата, се чудя за друго нещо:
Смяната на посоката ще трябва да е след МС Цариградско шосе, иначе влакчетата ще трябва да се изчакват, както сега на МС Сердика. Няма да има и лъч до Младост-4, който да разпредели потока.
Но непосредствено след МС Цариградско шосе започва стръмно спускане. Дали е допустимо обръщането на посоката да е в сериозния наклон и ако не е - дали това няма да доведе по необходимост изграждане на трасето до МС Цветан Лазаров?

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
Ами, по досегашните планове наистина изграждането на отклонението беше предвидено две по две станции.
Т.е. следват 20 и 21.
Днес беше спомената само една, но би трябвало да са две.
(Ако пак няма промяна в плановете.)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Освен това разбрах за бадземна станция в Дружба. Бях останал с впечатлението, че станциите в Дружба ще са подземни, както и трасето, особено заради жп линията от гара Искър, но пък наклона от Цариградско към Дружба е прекалено голям май за да вкарат станция 20 под земята.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2017
    • View Profile
От схемата на МС Младост се вижда, че МС Царифрадско шосе е под самият булевард. Интересно как ще се построи тя - ще се затваря ли булеварда или не?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12548
    • View Profile
Може да го затварят на части или пък да го изкопаят като тунела при Карфур.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14677
    • View Profile
    • Email
Затваряне на Цариградско е абсурден вариант. Но пък има големи локални платна от двете страни, т.е. има мегдан за временни отклонения.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Имам два въпроса:

1. На предишната страница има схема на разположение станцията под 'Цариградско' (под и до булеварда, между 'Билла' и сградите на БАН). Някъде има ли скица и на станцията между Младост 3 и Младост 1А?

2. Над метротрасето от бул. 'Александър Малинов' до 'Цариградско', предвижда ли се изграждане на булевард и ако да, някой има ли информация с по колко ленти в посока ще е и каква ще е връзката му с 'Цариградско шосе'?

Питам за над сега строящата се отсечка на метрото от 'Младост 1' до 'Цариградско', т.е. от бул. 'Александър Малинов' до 'Цариградско', дали се предвижда изграждане на булевард и ако да с по колко ленти в посока и каква би била връзката му с 'Цариградско шосе'.
« Last Edit: 17.05.2009, 10:27:33 by LG_ »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Предвижда се, но се включва май по-назад, а не на кръстовището Малинов/Сахаров

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Доколкото знам от нашия надежден информатор "Строителство градът" ще има пробив на Андрей Ляпчев от Малинов до Цариградско във формат 2х2 ленти. Но той няма да минава 100% върху трасето на метрото. Ще има трамвай посредата в участъка от Цариградско до МС Младост 3
 ето на тази схема се вижда бъдещата ситуация на пътен възел Горубляне и част от въпросния булевард, както и отклонениоето на метрото покрай Метро



Надявам се сега да съм могъл да ти отговоря
« Last Edit: 17.05.2009, 10:28:12 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
...
Надявам се сега да съм могъл да ти отговоря

Мерси :)

Странно ми е само, че до метростанцията на 'Цариградско', с кола може да се стигне само по него, а няма предвидена директна улица и от посока, перпендикулярна на булеварда.

Иначе някъде, където съм я сложил ли ще бъде горе-долу станцията между Младост 1А и Младост 3, до която се предвижда изграждане и на трамвайно ухо за трамваите от Дружба?

Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
    • View Profile
Май е някъде там...

Имам спомен, че и Сахаров ще бъде продължен, може би до вливането си в продължението на Ляпчев... всъщност може би просто можем да видим ОУП  :D

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Май е някъде там...

Имам спомен, че и Сахаров ще бъде продължен, може би до вливането си в продължението на Ляпчев... всъщност може би просто можем да видим ОУП  :D

Според плана, ако няма промени, булевардът до Горубляне е продължение на 'Ляпчев', а от към 'Сахаров' няма нищо:

Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14677
    • View Profile
    • Email
Имам спомен, че и Сахаров ще бъде продължен, може би до вливането си в продължението на Ляпчев... всъщност може би просто можем да видим ОУП  :D

От горецитираниая ПУП на Младост-1:
ПУП на Младост
се вижда добре, че кръстовището Малинов/Сахаров е предвидено като Т-образно на 2 нива. Продължението на Сахаров към Младост-1А е по-малка улица, свързана само с източното локално платно на Малинов.
« Last Edit: 14.05.2009, 21:36:54 by blagun »