Author Topic: Изграждането на отсечка Младост1-Цариградско шосе  (Read 409060 times)

Offline Lubomir

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 71
    • View Profile
    • Email
Това в Прага наистина е много красиво.Дано и нашето метро като го строят към Дружба да е толкова красиво.  :P

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Мен лично ми е абсолютно все едно дали ще е под или над земята. Стига да стане бързо. Е, че ще е шумно ще се преживее. :)

Ще го преживеят онези, които не са в непосредствена близост!
Ако ти е под прозореца друга песен ще пееш  :D

 На 150 метра ще минава, даже имам пряка видимост и въпреки всичко не ми пречи, че ще е надземно. Да не говорим, че по цялото протежение на улицата има само стари 5 етажни тухлени блокове, да не говорим, че има звукоизолация. Проблема е нулев!

П.П. Старите блокове са 3-4 етажни, няма 5-етажни :)
« Last Edit: 08.06.2009, 18:53:08 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Забелязва се повишаване на активността на площадката зад Билла, вече има 2 верижни багера, които копаят в посока Метро, докаран е и челен товарач, автокран. Изградиха си доста големи къщурки за офиси, а в полето зад Метро трасират усилено. Хвала, но още може  :D

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Е, когато вече с невъоръжено око и без да прибягваме до въображението си можем да виждаме станциите, тогава ще да се радваме хахаха :)

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
има ли някакво развитие...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
има ли някакво развитие...
Излели са три кубика бетон, но същевременно са изпили два кубика ракия, изкопали са 30 кубика пръст, но са се натъкнали на мравуняк и са спрели работа.Ракията са изпили от мъка по смазаните мравки при натъкването на мравуняка... (съжалявам, това е в тон със сериозноста на въпроса ти  ;) )

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
не обичам да многословя, затова се опитах да задам кратък въпрос за това дали "струпаната" техника и се е активизирала... 2 верижни багера (ако са такива, каквито си ги представям) могат да прокопават до 10-тина метра напред по новото трасе... аз за ракията не се съмнявам иначе ;)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
не обичам да многословя, затова се опитах да задам кратък въпрос за това дали "струпаната" техника и се е активизирала... 2 верижни багера (ако са такива, каквито си ги представям) могат да прокопават до 10-тина метра напред по новото трасе... аз за ракията не се съмнявам иначе ;)
Насипват чакъл по протежение на бъдещото трасе. Същевременно извърват и някакви изкопни работи, но не се преуморяват много, 1 багер почива на сянка, както и болшинството от работниците  :bb:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Гена в това новото блокче има ли настанени хора вече :D ?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Гена в това новото блокче има ли настанени хора вече :D ?
1 апартамент, с интерес следя живота на тези хора  :D :D :D

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Браво.
С темповете, с които са се разбързали, следващите 20 години може и да им стигнат да я завършат... :D
(Е, няма лошо : поне ще проверят доколко ще се скапе конструкцията, преди да подпишат приемателния протокол) .  ;)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile
Браво.
С темповете, с които са се разбързали, следващите 20 години може и да им стигнат да я завършат... :D
(Е, няма лошо : поне ще проверят доколко ще се скапе конструкцията, преди да подпишат приемателния протокол) .  ;)

Да, защото в догвора им пише 39 месеца. А реално работата може да бъде свършена за три пъти по-кратко време.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Е, това беше само ирония... 8)
Но, в действителност не бива и много да се разтакават :
Новоастрийският метод е доста бавен и времето не е чак толкова много. (Имам предвид най-близкия участък до Цариградско.)
Но най-много време може да отнеме съоръжаването на конструкцията под Цариградско шосе.
Нямам представа как ще я изграждат, но щом искат да е без цялостно спиране на движението по булеварда - ще е бавно.
Така че време само на пръв поглед има. Не е лошо да си работят без успокоение, защото (не дай боже) изскочи нещо непредвидено...
« Last Edit: 19.06.2009, 19:12:34 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Под Цариградско сигурно ще е някакъв метод подобен на миньорския. Нали при Карфур направиха нещо подобно там на всичкото отгоре минаваха и тръбите и тунелите на топлофикация.
 Иначе Гена не им завиждам на хорицата като се разработят до тях :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Не мога да ги разбера тия хора, денем се подмотват и не правят кой знае какво, а сега (23.43 часа) изливат бетон  :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Не мога да ги разбера тия хора, денем се подмотват и не правят кой знае какво, а сега (23.43 часа) изливат бетон  :rolleyes:
Жега им е...

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
Не мога да ги разбера тия хора, денем се подмотват и не правят кой знае какво, а сега (23.43 часа) изливат бетон  :rolleyes:
Жега им е...

На работниците със сигурност им е жега, но според мен причината е друга - бетонът трябва да съхне бавно, за да не се напуква. Може би затова го правят вечерно време при по-ниски температури и без да е огрян от слънцето. Това би трябвало да успокои тези, които се притесняват за качеството на конструкциите - поне за здравината се мисли.

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile


На работниците със сигурност им е жега, но според мен причината е друга - бетонът трябва да съхне бавно, за да не се напуква. Може би затова го правят вечерно време при по-ниски температури и без да е огрян от слънцето.

Това е причината: неслучайно в Дубай също изливат само нощем и охлаждат (при строежа на Хувър Дам също са имали охлаждане през специални тръби в конструкцията).

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
На работниците със сигурност им е жега, но според мен причината е друга - бетонът трябва да съхне бавно, за да не се напуква. Може би затова го правят вечерно време при по-ниски температури и без да е огрян от слънцето.

Това е причината: неслучайно в Дубай също изливат само нощем и охлаждат (при строежа на Хувър Дам също са имали охлаждане през специални тръби в конструкцията).

 :D :D :D
Като ви гледам и ми става мило как разсъждавате. Все още няма подобна разпоредба която да регламентира детайлите при бетониране при жега. (поне на мен не ми е известно)

Причината за въпросното нощно бетониране най-вероятно е организационно-технологическа. Така се е получило. През деня подготовката и вечерта бетона.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!