Author Topic: Изграждането на отсечка Младост1-Цариградско шосе  (Read 409053 times)

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Имаме нова строителна площадка  :fan: Започнали са изкопните работи на Цариградско шосе в локалното до метро:)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
то от 1-2 седмици си ровичкат нещо, местят комуникации

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Това е хубаво, че са почнали и там! А някои може ли да направи снимки от Цариградско, стига да има възможност?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Аз на това метро ще си помисля дали ще се возя  :D В момента температурата е около -8, -9 градуса, а бетоновозите не спират да правят курсове, не е нормално това за мен

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Аз на това метро ще си помисля дали ще се возя  :D В момента температурата е около -8, -9 градуса, а бетоновозите не спират да правят курсове, не е нормално това за мен

Ако използват специални бетонни смески не е проблем.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Аз на това метро ще си помисля дали ще се возя  :D В момента температурата е около -8, -9 градуса, а бетоновозите не спират да правят курсове, не е нормално това за мен

Ако използват специални бетонни смески не е проблем.
да се надяваме, че използват

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Има и още един начин:
 С покриването му с временни покрития, а отвътре се полага проводник в бетона, по който тече ток и го затопля.
Впредвид на това, че у нас минусовите температури не са толкова големи, специалните смески са по-подходящи.
Доста строителни организации наливат  бетон при подобни условия, така че опитът у нас го имат.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Слагат се специални добавки които да пречат на замръзването на бетона.Но те не са панацея,след това задължително трябва да се полагат грижи за бетона и да се задържи по дълго време по високата температура която се получава при химическите процеси от направата на бетона.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Това ми е ясно, недоумявам само защо когато имат 40 месеца за 2 километра решиха точно сега да изливат бетон ?

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Това ми е ясно, недоумявам само защо когато имат 40 месеца за 2 километра решиха точно сега да изливат бетон ?
Процеса е непрекъснат.Бетон се лее целогодишно,а не 6 месеца леем бетон а през другото си чоплим носа.Да се надяваме че спазват технологията и няма да има проблеми.А 40 месеца са срок за пълното завършване а не за изграждане на пътните тунели.Така че всеки месец трябва да леят бетон за да спазват графика.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Мчи, айди да одиме да лейме...
Впрочем, дали мислят вече за това на каква височина ще са пероните? Че дотук нито една станция не е с еднаква височина на перона, спрямо влакчетата...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Това ми е ясно, недоумявам само защо когато имат 40 месеца за 2 километра решиха точно сега да изливат бетон ?
Процеса е непрекъснат.Бетон се лее целогодишно,а не 6 месеца леем бетон а през другото си чоплим носа.Да се надяваме че спазват технологията и няма да има проблеми.А 40 месеца са срок за пълното завършване а не за изграждане на пътните тунели.Така че всеки месец трябва да леят бетон за да спазват графика.
Съгласен съм с теб, но наблюдавам този строеж целодневно и знам каква е интензивността на работата през цялото денонощие. Наблюденията ми са изцяло субектвни и са, че когато времето беше топло работата вървеше едва-едва, затова се и учудвам от активността им през нощните часове на най-студените месеци...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Доколкото знам (не разбирам от бетонолеене, но от обща култура) знам, че бетон не бива да се лее в много горещо време и хладните и студени части от годината са най-подходящи?

Offline eko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
Новина от Братоев, публикувана във в-к "Стандарт", днес:
"Европейската комисия може да осигури по-ранно финансиране за участъка на метрото до летище София, съобщи шефът на метрополитена. Вероятно към тази отсечка, за която има проектна готовност, ще бъдат прехвърляни европейските пари, отпуснати за интермодалния терминал на София. Причината е, че по този проект няма движение..."

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Как няма, докараха го до избор на изпълнител, има изработен проект!?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Едно за сметка на друго. Ами не се прави така. Досега реваха, че нямало пари само за отчуждаването, сега хич нямало пари.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Егати, по тази оперативна ос са одобрени проектите, финансирането ЕС не са го спирали, както и да е... Да не се заяждам, нека и да се уредите по-скоро с по-функционална станция в Дружба!  ;)

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile
Стига с тая Дружба, линията е до Летището.
« Last Edit: 14.03.2010, 01:46:24 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Стига с тая Дружба, линията е до Летището.
Ако ще го караме така, вбъдеще линията ще е до Кремиковци, така че стига и с това Летище! Водили сме го този спор вече, и ако смяташ, че ще сме много цивилизовани, че ще имаме метро до Летището, повечето хора тук във форума смятаме, че то ще има по-цивилизоваща роля в Дружба, за да не се бутат хората в Икаруси и други подобни...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Аз все повече се убеждавам, че тази линия не е и за Летището, а че стига до там, само, за да обслужва новото отроче на Дружба - бизнес паркът до Летището. Той + Дружба + околните, които ще се довозват до него ще генерират трафик, който нашето мило Летище с 1 000 000 превоза на две години няма даа може да достигне и за 200 години ревностна конкуренция хахахаха