Author Topic: Изграждането на отсечка Младост1-Цариградско шосе  (Read 409033 times)

Offline Крюшо

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
В понеделник се поразходих малко из т.нар. София аутлет център (до Метро и Техномаркет). Най-важното - има чудна гледка от магазина за обувки Мандарин на 2-рия етаж към всички направления на строежа!!! На който му се занимава да поснима - да действа!

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Какво общо има паркингът с пускането на отсечката? Има ли въобще нещо общо?

Това ме подсеща, че паркинтъг при стадиона май съвсем го забравихме.
Мисълта ми беше дали довършването на паркинга би пречил на експлоатирането на метростанцията,ако е пусната преди той да е завършен.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ти как мислиш? На ниво груб строеж трябва да са завършени едновременно. В такова състояние беше този при Юнак като пуснаха метрото, сега не знм докъде са стигнали. Този при Сердика също го пуснха малко по-късно. Сигурно могат да леят бетона и при работеща станция, но едвали. А и конструктивно, станцията и паркингът май ще са едно цяло и ще си се изградят така.

Offline PeTT

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 152
    • View Profile
    • Български железници
    • Email
Паркингът на Цариградско е от огромно значение за станцията, защото нали идеята беше хората, които идват от провинцията с коли, да си ги оставят на паркинга и да се качват на метрото. Без този паркинг станцията ще бъде доста слабо използвана.

Този паркинг не е ли за 1000 автомобила само ? А идват десетки хиляди от провинцията...Да не говорим, че и много хора от района ще ходят с колите си до него и после с метрото...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Този паркинг не е ли за 1000 автомобила само ? А идват десетки хиляди от провинцията...Да не говорим, че и много хора от района ще ходят с колите си до него и после с метрото...
1500, отделно под Експо центъра има за още 440. Всичките сгради, които се строят наоколо също ще притежават собствени паркинги.

Offline EuroDance

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EuroDance @ YouTube
    • Email
Някой може ли да ми обясни откъде точно ще преминава трасето след Цариградско шосе? Чух някакви абсурдни неща, че щяло да бъде прекарано над езерото в Дружба. И въобще - през панелното гето не виждам как ще мине НАДЗЕМНО, та ще се радвам някой да сподели какви са последните идеи за маршрута.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Паркингът на Цариградско е от огромно значение за станцията, защото нали идеята беше хората, които идват от провинцията с коли, да си ги оставят на паркинга и да се качват на метрото. Без този паркинг станцията ще бъде доста слабо използвана.

Този паркинг не е ли за 1000 автомобила само ?
Споко, и без това никой няма да го ползва.

Offline buzpedsed

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
Паркингът на Цариградско е от огромно значение за станцията, защото нали идеята беше хората, които идват от провинцията с коли, да си ги оставят на паркинга и да се качват на метрото. Без този паркинг станцията ще бъде доста слабо използвана.

Този паркинг не е ли за 1000 автомобила само ?
Споко, и без това никой няма да го ползва.
Aко направят влизането в центъра 10 лева примерно, да видим дали няма да го ползват.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Паркингът на Цариградско е от огромно значение за станцията, защото нали идеята беше хората, които идват от провинцията с коли, да си ги оставят на паркинга и да се качват на метрото. Без този паркинг станцията ще бъде доста слабо използвана.

Този паркинг не е ли за 1000 автомобила само ?
Споко, и без това никой няма да го ползва.
И защо мислиш така ? В момента всички паркинги на метростанциите не побират желаещите автомобили. Бъди сигурен че не си прав.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Паркингът на Цариградско е от огромно значение за станцията, защото нали идеята беше хората, които идват от провинцията с коли, да си ги оставят на паркинга и да се качват на метрото. Без този паркинг станцията ще бъде доста слабо използвана.

Този паркинг не е ли за 1000 автомобила само ?
Споко, и без това никой няма да го ползва.
И защо мислиш така ? В момента всички паркинги на метростанциите не побират желаещите автомобили. Бъди сигурен че не си прав.
Да,но са малко още тези,които мислят рационално. Мен например ми се смеят колегите,че си оставям колата на метростанцията в Люлин и си пътувам с метрото до университета,вместо да пътувам по 1ч-1ч 30 мин в час-пик от Люлин до Унсс.. И въпреки това,че им обяснявам,че така пътувам макс 30 мин те не ме разбират и си предпочитат да киснат в колите двойно повече....Докато е толкова масово това мислене(Аз съм гъзар,не ползвам градски транспорт,защото си пътувам с колата навскяъде) няма да има много хора на паркингите и ще си има същите,че и по-големи задръствания в центъра.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Но за хората с акъл си я има алтернативата! Така че се спрете, доста се отдалечихте от идеята на темата!

Някой може ли да ми обясни откъде точно ще преминава трасето след Цариградско шосе? Чух някакви абсурдни неща, че щяло да бъде прекарано над езерото в Дружба. И въобще - през панелното гето не виждам как ще мине НАДЗЕМНО, та ще се радвам някой да сподели какви са последните идеи за маршрута.
Най-подробно е означено в ПУП-а. Схемите на ОУП са по-общи. "М" в кръгче е метростанция.

http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=podrobni/PRZ_DRUJBA_1-I_II/
« Last Edit: 14.04.2010, 00:06:35 by difian »

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
това мислене(Аз съм гъзар,не ползвам градски транспорт,защото си пътувам с колата навскяъде) няма да има много хора на паркингите
Именно! И като добавим такса за паркиране от 2 лева на час, която някой общински умник ще лепне, то този паркинг ще стане най-голямата обществена тоалетна на Балканите.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Тя рибата още е в реката, вие вече слагате тигана. Нека първо го построят, пък ще видим

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Това го имам от асистентката по Урбанистични политики към темата за подземната инфраструктура. Като го гледам, е станция "Цариградско шосе".  :)
« Last Edit: 22.04.2010, 02:24:48 by difian »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Предполагам, че това няма да е единственото ниво на подземния паркинг. Някак си не ми се съборат 1500 автомобила само на това което се вижда.

ПП: сега ги преброих на губо - около 650 ги изкарах.
« Last Edit: 22.04.2010, 08:46:57 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Виждат се рампите за връзките между нивата... Иначе не гарантирам за никаква автентичност и от кога са чертежите.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз като гледам от една от схемите се оказва, че МС Цариградско шосе няма да има свободна зона за прехвърляне от единият на другия перон във вестибюла, защото има турникети около ескалаторите. Аз очаквах тази станция да е по-дълбока :)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
В какви мерни единици са чертани чертежите - м, см, мм???

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
В какви мерни единици са чертани чертежите - м, см, мм???
Поне на разпределението има една квадратна вентилационна шахта/решетка с площ 1 кв.м., т.е. размера и 1х1 м. Следователно вземаш линийка и си изчисляваш мащаба в зависимост на какво си принтирал или колко си зумнал адоба. То така става, като се конвертира от dwg на pdf, половината, че и повече инфо от оригинала се губи. Иначе въпроса ти е малко неясен...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Изкараха тунела или по-точно тавана му до МС Младост 3, в момента активно копаят за самата станция