Author Topic: Изграждането на отсечка Младост1-Цариградско шосе  (Read 409046 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
За мен таванът е най-доброто попадение. В напречните греди ще има пури, като светне и цветовете ще се виждат по-добре и ще грейне всичко. Много яко са направени извивките, вижте и в последните снимки, как колоните във вестибюла се падат в най-изпъкналата част. Ще е интересна заигравката, малко и на дървета приличат. Да видим как ще ги облекат и самите колони. Изразявам си мнението, влизането в спор е излишно както знаем, но писах, че и на Гарата ме кефи мозайчното синьо по плочките. Тук има шарка, която дава някакъв такт и не пречи, че дефакто стените са плоски, докато на ЦГ това определено ме дразни, можеше да поразместят нещо в дълбочина и стените да са по релефни.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
А в самият подлез как го планират преминаването от единият на другият перон - т.е. ще има ли безплатно прехвърляне, защото както знаем вестибюла е точно под платното, а ще се ползва и като подлез под Цариградско :?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Това и преди малко попита, аз се замислих, но нямам отговор. Във вестибюла всичко ми се видя доста разхвърляно, а аз и не правих опит да се ориентирам какво къде и защо. Сега гледам пак снимките си, гледам и това дето съм прикачил в това мнение. Според него няма май да има възможност за безплатно прехвърляне. Но и не го видях този широк преход между подлезите от двете страни. Правят някакви магазини, има вече сложен таван и латексирани страни. Бях паркирал на паркинга на метро, през подземния паркинг отидох от другата страна и влязох през стълбището, което съм снимал. И сега ми е малко каша с ориентацията. От метро май има един подлез, но вторият ми се губи правили ли са го въобще...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
И аз се сещам за тази схема и за това попитах :)
Надявам се тя да претърпи корекции - то се и вижда, че схемата не е вече толкова актуална - дадено е на нея 4 ескалатора на перон, а всъщност ще са стълбище и перон, коментирах и това, че стълбите на единия перон са в едната посока, а на другият в друга, ще има и ескалатори до повърхността, та може да са измислили и нещо относно вестибюла.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Не знам, от видяното досега ми се струва че Банишора и Централна гара са сто пъти по-хубави от тази МС19. Вярно че донякъде копира Западен парк, но там поне оформянето е направено с поне малко вкус. Дано след като я дооформят да изглежда по-добре.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
И трите станции са петдесет години назад във времето, с покъртителна липса на въображение, но както и да е. Имаме си достатъчно хубави станции, да си се радваме на тях. А и мнението се променя. В началото Г.М. Димитров ми изглеждаше доста постна, сега я смятам за приятна и ненатрапваща се. Разбира се, никога не е била откровено грозна като плочките за баня на споменатите три станции, но все пак...

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
На Цариградско шосе плочките ми харесват за разлика от Западен парк. Ако има станция, коятооткровено да не ми харесва е Западен парк!
Има само 1 подлез до Софсток. само от там ще се влиза от южната страна. Той е с 2 входа. За от другата страна ми е по-трудно да ви кажа.
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
И трите станции са петдесет години назад във времето, с покъртителна липса на въображение, но както и да е. Имаме си достатъчно хубави станции, да си се радваме на тях. А и мнението се променя. В началото Г.М. Димитров ми изглеждаше доста постна, сега я смятам за приятна и ненатрапваща се. Разбира се, никога не е била откровено грозна като плочките за баня на споменатите три станции, но все пак...

Е, все пак Банишора обещава един вид мозайка в плочките, Централна гара също предвижда някакви сини и светлосини орнаменти по стената, а на Цариградско и това го няма. Но да видим крайния резултат де.

Quote
На Цариградско шосе плочките ми харесват за разлика от Западен парк. Ако има станция, коятооткровено да не ми харесва е Западен парк!
Има само 1 подлез до Софсток. само от там ще се влиза от южната страна. Той е с 2 входа. За от другата страна ми е по-трудно да ви кажа.

Обаче в този форум, както и на небостъргачния, има доста привърженици на тази станция. Вардар, Константин Величков и Люлин ми харесват много повече, но не бих казал че Западен парк е грозна. Интересното е, че на Цариградско тавана наподобява този на Люлин и Сливница. Станция в ретро стил, може би? :laugh:

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз за това предлагам следващите станции, които ще се строят да ги направят в бяло и по една линич по средата на перона - като цвета на линията (червено за МД1, син за МД2 и зелено за МД3), за да няма недоволни от оформлението. Не стига, че пак се влага някаква мисъл, а ние пак мрънкаме! Вие видяхте ли в Алжир новите им станции - всички с бели плочки и една синя линия и това е!
Така че да се радваме и на малкото разнообразие, което ни предлагат.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Иване, идеята ти може да бъде приложена за МД3, тъй като половината му ще бъде надземна, а там обичайната практика е станциите да си приличат. И недей ми говори за Алжир, виж че почти навсякъде се стараят да направят новите станции разнообразни.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Иване, идеята ти може да бъде приложена за МД3, тъй като половината му ще бъде надземна, а там обичайната практика е станциите да си приличат. И недей ми говори за Алжир, виж че почти навсякъде се стараят да направят новите станции разнообразни.
Путник надявам се че разбираш, че поста ми е с ирония и критикувам мрънкалата тук ;)

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Путник надявам се че разбираш, че поста ми е с ирония и критикувам мрънкалата тук ;)

Схванах иронията ти, ама истина е че при лекото метро станциите си приличат. Пък и при нас някои станции които са съседни си приличат. То да мрънкаш не е хубаво, ама и аз не съм възхитен от това което видях.

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Предлагам модераторите да организират конкурс в сайта за дизайн на следващата станция и който спечели да се яви на следващата обществена поръчка за стания. Така хем ние доволни, хем и различно гражданско предложение!
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Поздрав за фетишистите на тема "фуги". Иначе при стълбищата и ескалаторите станцията си е тесничка по нашите разбирания, на останалите места е ОК. Вече може да се каже, че съм пипал захранващата трета релса с голи ръце!  :rolleyes:

А знаеш ли каква е функцията на бетонния куб, който се подава от тавана над коловозите?

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Няй-вероятно акустична :D
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Не, нямаше и кой да попитам. В края на перона, където ще се монтират вентилаторите по всяка вероятност, двата работника нищо не знаеха, какво точно правят. Нека има загатка. А какви са  тези конструктивните питания, да се върнем на "това така ми стои, онова като примижа не толкова"!  :P
« Last Edit: 11.11.2011, 20:52:12 by difian »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
А какви са  тези конструктивните питания, да се върнем на "това така ми стои, онова като примижа не толкова"!  :P

Ок, хахахха
Нека тогава попитам как мислиш ти - ще поставят ли окачен таван, с който да прикрият този куб или ще го оставят така, защото тогава ще ми стои повече от ужасно хахах Как се справих? :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Според мен ще го скрият с окачен таван, няма какво друго да го правят.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Съдейки по оформлението на вестибюла, сигурно и той ще е с извивки...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Съдейки по оформлението на вестибюла, сигурно и той ще е с извивки...
Може и плосък да е, нали над перона пак е къдравто, но ще видим. Причина за съществуването на тези неща така и не съм открил, а са част от таванната плоча на станцията, която я изливаха неотдавна, сравнително. Отгоре са магазини...