Пробвах днес и аз новата отсечка. Впечатленията ми са противоречиви. Младост 3 е прекрасна станция, поне гледана от влака
Но горе-долу това е единственото добро нещо, което може да се каже.
Редуващите се влакове до Младост1 и до Ц. шосе биха били ОК, ако за това имаше НЯКАКВА сигнализация. Реално разполагаме с една табелка отпред на локомотива - кой видял видял, кой не видял, да чака да му обяви машинистът две спирки преди финалната, че влакът не ходи до края. Айде в случая е ОК, макар и дразнещо, но като тръгнат да се разделят Ц. шосе и Младост 4, пак ли ще разчитаме на една табелчица отпред и на гласа на машиниста пет спирки по-късно?
Как се прави в белите държави - табелките, които описват колко остава до идването на влака, включват и дестинацията. Допълнително на влаковете има на всеки вагон табели докъде ще ходи влакът.
В София имаме едни убер-объркващи табелки за идването на следващите влакове, нулева сигнализация докъде ще ходи влакът, освен една табелчица отпред на състава и не на последно място - НУЛЕВ ориентир на английски какво се случва.
И цялата тая картинка е допълнена стратегически от принтираната на Уърд и залепена с тиксо табелка "ВХОД" на касовата зала на станция Цариградско шосе.
Адската евтиния и некадърност, ако трябва да съм честен.
Всичко това е поправимо с изключително минамално усилие и средства, като изключим че трябва да бъдат модернизирани безкрайно неориентиращите табла по пероните. Като са тръгнали, не е зле да оправят и изобщо сигнализацията кой перон за къде е, кой изход къде те изкарва и т.н. тъй като има безкрайно много какво да се желае.