Author Topic: Съоръжения за сменяне на посоката по Метродиаметър 1  (Read 18011 times)

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Благодаря!
Да кажеме че горе долу ми стана ясно.

Цитат на: Blago84

Quote
Искам да кажа, че след като пътниците слязат на перон "ИЗХОД", съставът се изтегля в изтеглителния и от там - на коловоз "ВХОД", и коловозът за пристигащи влакове остава свободен и следващия влак може да пристигне, докато първият качва пътници на другия перон. И на Сердика и на Обеля, това не е възможно.

чакайте, изкате да кажете че влака сменя посоката на движение след МС Младост?, както навремето между К.Величков и Опъллченска!
« Last Edit: 10.04.2009, 12:39:32 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Quote from: LG_
чакайте, изкате да кажете че влака сменя посоката на движение след МС Младост?, както навремето между К.Величков и Опъллченска!
Явно схемата ми не е била достатъчно ясна, защото тя показваше точно това - смяната на посоката става СЛЕД метростанцията, тоест докато обръща, влакът освобождава приемния коловоз за друг влак.
UPP@UIC

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4474
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: LG_
чакайте, изкате да кажете че влака сменя посоката на движение след МС Младост?, както навремето между К.Величков и Опъллченска!
[/size]

Quote from: greg
МС Младост I е с два перона, но влаковете ще могат да се разминават, след станцията под Сахаров тунелът продължава, където е мястото за смяна на посоката и влизане в другия коловоз на метросъстава.


Quote from: Repcho
така е, от пазара до бившия Оазис има място за 2 влака
[/size]

Това го уточнихме вече
« Last Edit: 05.11.2007, 21:03:36 by conecto »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Е, за някой неща загрявам по-бавничко!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Според мен и да искат не могат да пуснат метрото от Младост до Университета по простата причина , че там няма съоръжение за смяна на посоката, а и не виждам къде може да се изгради такова при тази метростанция  :bb:

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14065
    • View Profile
    • Email
Според мен и да искат не могат да пуснат метрото от Младост до Университета по простата причина , че там няма съоръжение за смяна на посоката, а и не виждам къде може да се изгради такова при тази метростанция  :bb:
Съоръжението за смяна на посоката не е ли връзка между двата коловоза? Ако връзката е като буквата N, съставът отива в южния коловоз, кара до СУ и се връща. Ако пък връзката е като буквата И, използва се северният коловоз между Юнак и СУ. И в двата случая проблемът е изчакването, т.е. съставите ще са на по-голям интервал.

Offline Vladimircho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • И дълъг да е един трамвай, винаги ще се напълни
    • View Profile
    • Email
Няма ли подобно съоражение за смяна на коловоза в тубата при КАТ както е преди мс Сердика

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Няма ли подобно съоражение за смяна на коловоза в тубата при КАТ както е преди мс Сердика
Има да , но няма да се използва , защото Интерпред вече няма да е краина станция .

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 540
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
На мен ми е интересно как ще се сменя посоката на метровлаковете на последната станция в жк. Младост? Там коловозите за посоките на движение са един до друг и няма място за междинен коловоз, каквито има в изградената западна част на метродиаметъра.
« Last Edit: 20.03.2009, 20:24:13 by Unicode »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Не е необходимо да има междинен коловоз , за да се сменя посоката - просто с една стрелка от единия коловоз се взиза в другия подобно не Сердика !

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6340
    • View Profile
Аз пък снощи докато си мислех нещо, ми стана интересно как пък ще се сменя посоката на движение. Първото което си помислих е, че влакчето спира на станция "Младост 1", слизат пътниците, после продължава навътре, за да смени коловоза, но как тогава човекът, който кара влакчето, ще отиде до другата кабина? Другия вариянт, за който си мислех е, да спира влакчето на станцията, машинистът отива до другата кабина, но след това трябва да се движи назад. То и в двата случая се получава, че ще има движение назад спрямо кабината, в която се намира машиниста. Това не е ли опасно?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8416
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
ами машиниста ще мине през влака нали между вагоните има врати които се заключват просто ги отключва и минава до другата кабина, като пак ги заключва след това

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Изгражда се специално съоръжение като остров , за да може машиниста от едната кабина да се прехвърли в другата , то е между двата коловоза и незаема почти никакво място .

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1161
    • View Profile
......Първото което си помислих е, че влакчето спира на станция "Младост 1", слизат пътниците, после продължава навътре, за да смени коловоза, но как тогава човекът, който кара влакчето, ще отиде до другата кабина?  .......
Точно така ще бъде, достатъчно дълъг е готовият тунел под Сахаров, източно от метростанцията. Предвидено е място да слезе и да се прехвърли. Когато метростанция К.Величков и Сливница бяха последни, никой не виждаше как става преместването на машиниста.

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 270
    • View Profile
Има и друг вариант с двама машинисти (виждал съм го в чужбина). Влакът спира, пътниците слизат, в задната кабина влиза втори машинист. После влиза в тунела, сменя коловоза и тръгва обратно каран вече от втория машинист. След като се върне на спирката, нали винаги има млако време преди да потегли, първия машинист излиза отзад и се мести на "новото" отпред.
Просто и ефективно!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2842
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Просто и ефективно!
И също толкова скъпо, защото на този втори машинист трябва да му се плаща нещо.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Да, но пък така се скъсява много интервалът.

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 507
    • View Profile
    • Email
Слезлият от първия влак машинист просто поема следващия. Така за всеки машинист би имало 5 минути почивка. Не са двойно повече машинисти, а с един повече за целия ден.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2842
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Да, но пък така се скъсява много интервалът.
Не се скъсява особено, защото първия машинист така или иначе трябва да мине от единия край на влака до другия.
Слезлият от първия влак машинист просто поема следващия. Така за всеки машинист би имало 5 минути почивка. Не са двойно повече машинисти, а с един повече за целия ден.
Къде ще почива? На перона? Те и сега си имат достатъчно почивка - по няколко часа на свяна се почива.
Въпросът е решен радикално - има перони в тунелите, по които се минава от единия край на влака до другия. Такъв е изграден и след Интерпред между двата пътя.
« Last Edit: 20.03.2009, 20:29:35 by bdz43r »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Да де, но по принцип системата с двата машиниста може да се приложи в случай на нужда - ако няма съоръжение. И за каква почивка говорим, ако интервалът е 90 секунди. Машинисът слиза, други се качва и потегля. Тоя дето е слязъл, докато стигне до другия край на станцията следващият влак вече ще е пристигнал, качва се и заминава.