Author Topic: Съоръжения за сменяне на посоката по Метродиаметър 1  (Read 21036 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
и нека все пак да казваме на управляващите метровлакове машинисти
НЕ на хейтърството!

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
и нека все пак да казваме на управляващите метровлакове машинисти
Иначе ги приравняваме на Сергей Дмитриевич.

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
мерси за отоговора, но ме интересува по конкретно като тръгнеш по релсите след младост достигаш до бетонена стена или има някакав изход (съединение) с външния свят?
а може би влизаш в склада на била ;)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Бетонна стена е. Тунела го правиха с идеята, че не знаят точно кога ще продължи строителството на отсечката...

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
не видях да има и никакви шахти и изходи. искаш да ми кажеш че машиниста от тупика до станцията варви пеш през тунела.

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3477
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
искаш да ми кажеш че машиниста от тупика до станцията варви пеш през тунела.
За какво му е на машиниста да върви до станцията? И ако реши да го прави, в тунела си има перон и пътечка с тази цел.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14677
    • View Profile
    • Email
мерси за отоговора, но ме интересува по конкретно като тръгнеш по релсите след младост достигаш до бетонена стена или има някакав изход (съединение) с външния свят?
а може би влизаш в склада на била ;)
Тунелът е готов до участъка след пазара в Младост 1 в посока бившия "Оазис". Натакък няма начин да е отворен, тъй като вече е в експлоатация и не може току-така да има достъп.
Участъкът от края на Сахаров под Малинов и северно от бензиностанция Темпо и от Билла още не е започнат.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Има си служебен пеерон, по който машиниста сменя кабинките и после на стрелките сменя коловозите и се появява на другия перон.
Много ме е яд, че още не съм влязъл да видя отсечката, утре ще мина да я видя :)

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
да то се вижда от станцията. интересното е обаче че на този служебен перон между сердика и обеля има аварийни изходи от където да се спаси машиниста ако нещто стане а на този на младост няма. недоизмислено според мен

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Това е пътека за персонала - бъркаш нещата.
Аварийните изходи се разполагат по трасето между станциите, като пътеката, която наричаш "служебен перон" не е само за машиниста, а и за тотална евакуация на ссъстава, в случай на авария.
Служебен перон има на естекадата между Кюри и Г.М.Димитров. Това е служебен перон, който обслужва само и единствено машинистите, които сменят посоките.

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
да има почиващ влак на младост.

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3477
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
На Младост стои един влак резерва и 4 се движат.
Не знам какво е коловозното развитие след Младост, но би трябвало да са 3 коловоза, значи могат да се съберат два влака на гараж.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
След Младост коловозите са 4 - 2 за Младот 4, 2 за към Летището. От снимките на стрелките си личеше, че са изпълнили и четирите...

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
между обеля и сливница има тупик в който почива извънреден влак, нали така. там съотвтно има и авариен изход които се пада в страни на изхода за тунела за депото. по същата логика не би ли трябвало да има също авариен изход в близост до тупика в младост.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7102
    • View Profile
2 глухи коловоза и 2 за продължението към Деница значи 4.

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3477
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Не знам да има подобно нещо между Обеля и Сливница, а и е безсмислено, при положение, че е пред депото.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7102
    • View Profile
Човекът не прави разликата между тупик и подход към депото. Там такъв тупик НЕ СЪЩЕСТВУВА.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Да - точно такива са - единия глух се ползва сигурно за резервата, другите - за маневрата.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9250
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
а къде обръщаше посоката състава когато сливница беше крайна? не е ли тупик това между двата тунела

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
ok.
иначе на величков не я ползват от когато отвориха следващите станции след нея.