Бях на обсъждането, заедно с @blagun и @Repcho. Като цяло Братоев не каза нищо ново. Освен него на срещата присъстваше местната кметица от ГЕРБ + общинския съветник от транспортната комисия Йордан Господинов, отново от ГЕРБ. Основните критики са ми насочени именно към тях, защото, след като Благун поде въпроса и направо ги разкости, се оказва че грам не са помислили за изграждането на байпаси на Малинов, който ще остане с отворена по една лента в посока. Визирам липсващите 50 метра на ул. Бъднина. На кметицата и трябваха три пъти да й се повтори и покаже на картата за какво става дума, за да вдене...
Главния архитект на Младост - също младо момче се оказа не в час и му трябваше доста време да осъзнае идеята пешеходния светофар на Хепито да се измести 10 метра към Малинов и когато свети зелено за пешеходците - да се позволи левия завой от уличката, идваща зад сивата офис сграда. Така ще се появи още един начин да се избегне Малинов в участъка между Филип Аврамов и Балан, който ще се затваря на първо време.
Метрото ще е плитко заложено - 6-8 метра дълбочина. Изграждане по миланския метод.
При станцията на Деница подлезът на кръстовището на Аврамов с Малинов, където ще е единият изход, е триклонен (Липсва преходът Макдоналдс - Деница). Подлезът на Билата ще е само с два изхода и клон между тях.
А! И най-важното - Малинов няма да се прави на две нива, а само ще стане 2х3 ленти и то само в засегнатия от метрото участък. Това ще стане без да се изменя регулацията, тоест - ще се свие от разделителния остров и от тротоара. "Умували" дали да се опитат да вместят някъде и велоалея.