Author Topic: Изграждането на отсечка Младост 1 - Младост 4  (Read 176189 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Звучи сякаш са заменили трасето до Младост 4 с това до летището.
Много лошо, защото обема на трафика даже не е съпоставим... :bb:
Как така не е съпоставим. Дружба е 80 000 квартал. Тук не говорим за пътуващите от летището или приходящите към София, които никой в момента не знае точно колко са, но дори и без тях Дружба си е достатчъно съпоставим довод. ;)
 Но да не се отклоняваме от темата повече.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Михаил

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Звучи сякаш са заменили трасето до Младост 4 с това до летището.
Много лошо, защото обема на трафика даже не е съпоставим... :bb:
Как така не е съпоставим. Дружба е 80 000 квартал. Тук не говорим за пътуващите от летището или приходящите към София, които никой в момента не знае точно колко са, но дори и без тях Дружба си е достатъчно съпоставим довод. ;)
 Но да не се отклоняваме от темата повече.
Но по предложеното трасе Дружба ще се обслужва много малка част от комплексите. Колкото сега метрото обслужва Младост, т.е. почти никак - нито Дружба 1, нито дори и районите с блокове с 3**). Така че трафикът наистина е несъпоставим. Но и цената е несъпоставима, (което показва косвено кое минава през по-гъстонаселени райони) и вероятно пак (както с минаването през Интерпред) ще изберем не по-полезното, а по-евтиното.

Нищо не се е променило откакто преди 100 години са строили железопътните линии успоредно на волските пътища за по-евтино и сега тоя транспорт никой не го ползва...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Да, точно никой не го ползва, затова в събота в София-Варна до Мездра не се диша, нали? хахахха
А къде са схемите в новия участък, които дават информация за втория диаметър, защото так и не ги видях...

Offline Lubomir

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 71
    • View Profile
    • Email
Доколкото помня на новите метростанции на краткосрочните схеми пишеше,че строителството на тази отсечка трябва да започне след 2011 година и да продължи 3,5 години...  8)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Звучи сякаш са заменили трасето до Младост 4 с това до летището.
Много лошо, защото обема на трафика даже не е съпоставим... :bb:
Как така не е съпоставим. Дружба е 80 000 квартал. Тук не говорим за пътуващите от летището или приходящите към София, които никой в момента не знае точно колко са, но дори и без тях Дружба си е достатъчно съпоставим довод. ;)
 Но да не се отклоняваме от темата повече.
Но по предложеното трасе Дружба ще се обслужва много малка част от комплексите. Колкото сега метрото обслужва Младост, т.е. почти никак - нито Дружба 1, нито дори и районите с блокове с 3**). Така че трафикът наистина е несъпоставим. Но и цената е несъпоставима, (което показва косвено кое минава през по-гъстонаселени райони) и вероятно пак (както с минаването през Интерпред) ще изберем не по-полезното, а по-евтиното.

Нищо не се е променило откакто преди 100 години са строили железопътните линии успоредно на волските пътища за по-евтино и сега тоя транспорт никой не го ползва...

 Както са замислени станциите в Дружба със сегашните линии на градски9я транспорт ще има идеално довозване от всички части на Дружба. Все пак метрото не може да минава покрай всеки блок. Освен това в общината обмислят комбинирани билети за метро и наземен транспорт, които да не оскъпяват услугата. Да не говорим, че този който редовно ползва градки транспорт няма да се вози с билети, а с карта.И е крайно време да се промени тарифната политика. При преовзването с метро засичането по време е много добро решение.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Според мен гласят метрото така, за да обслужват новите комплекси откъм Цариградско, чиято плътност на застрояване и предполагаем брой население ще надвишават показателите на това, което би било покрито от пешеходната достъпност в Дружба 2.
А и да не забравяме, че трамвая гара Искър-Младост, който възкресиха от отвъдното ще е доста ефективен в довозването до метрото за Дружба 1 и 2 в началото поне...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 За ДРужба 1 никак няма да е. Аз споменах няколко пъти, че едва ли ще се намери нормален човек да се връща към гара Искър и Дружба 2 за да отиде към Центъра ;)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
За ДРужба 1 никак няма да е. Аз споменах няколко пъти, че едва ли ще се намери нормален човек да се връща към гара Искър и Дружба 2 за да отиде към Центъра ;)
Зависи, ако пътува за люлин или обеля може и да се върне.....

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Къде да се върне?
От Дружба 1, хваща трамвая, слиза на Младост 3 и с метрото към центъра.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Ами да се върне към гара Искър, да пообиколи 15 минути пущинака и Дружба 2 и от Младост да хване метрото. Ако това се осъществи лично ще направя експеримент за да ви докажа, че е непрактично и по-бавно така :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 ЗА Дружба 2 може би трамвая към Младост е решение докато се построи станция в Дружба. ЗА Дружба 1 обаче решението е 88 до пазара в Младост пак докато се построи станция в Дружба.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Да, ама забравяш, че в момента, в който трамвая почне да се люшка по новия булевард, покрай него ще се появи цяла армия жилищни сгради... Трасето там ще е автомонмо, таака че до Станция Младост 3 едва ли ще отнема повече от 5 минути, при все че се пресича трасето само 4,5 пъти по цялата си дължина...
А и ж.к. Горубляне набира скорост и според мен, след време тоя трамвай по този булевард няма да е решение и ще се налага да се отмести из ж.к. Горубляне и оттам към Младост...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Да, ама забравяш, че в момента, в който трамвая почне да се люшка по новия булевард, покрай него ще се появи цяла армия жилищни сгради... Трасето там ще е автомонмо, таака че до Станция Младост 3 едва ли ще отнема повече от 5 минути, при все че се пресича трасето само 4,5 пъти по цялата си дължина...
А и ж.к. Горубляне набира скорост и според мен, след време тоя трамвай по този булевард няма да е решение и ще се налага да се отмести из ж.к. Горубляне и оттам към Младост...
Горубляне е квартал от селски тип. При него уплътняване на усвоените територии не може да има. Единствено може да се усвояват нови теротории, което няма да се води Горубляне в никакъв случай. Аз се надявам докато построят новия булевард да дойде кадърно общинско ръководство, което да прегърне идеята местността Грамадите между Мл.3/1А и Метро да стане т.нар. Източен парк. Би било перфектно

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Източен парк се предвижда, само че по-нагоре, след Младост 3 и 4 към Горубляне и до Околовръстното.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Quote
което няма да се води Горубляне в никакъв случай.
Още от 1998, тогава 5-6 самотни блока, сега предвиден цял комплекс се наричаха ж.к. Горубляне.
Говоря за жилищно-стопанската зона, предвидена в ОУП. Ако трамвая си цепи по булеварда тя остава почти напълно изолирана...
А за парка - ето го според ОУП:
Червено - компантни съществуващи комплекси;
Жълто - комплекс с компатно застрояване в процес на изграждане и планирано разширение;
Зелено - зелени площи.

Ако трамвая минава по по-заобиколния маршрут, който (е, не си личи много де, но все пак се вижда), ще обслужва района много по-добре и ще оптимизира довозването со метрото в Младост 3 и своевременно, Младост 3 печели директна връзка към гара Искър, което ще облекчи много линиите от Младост до гарат и ще може да се орежат максимално...
« Last Edit: 31.05.2009, 06:11:13 by boleroto »

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Какво се случи все пак с идеята за връзка между кабинков лифт Симеоново и метрото? В последните планове които гледах метрото свършва край бизнес парка. Планира ли се евентуално удължаване на метрото или евентулно удължаване на лифта до бизнес парка? Втората идея все пак е по-евтина, пък и Витоша Ски АД и без това иска да подменя съоръжението и да го скъсява до финала на Витошко лале.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Какво се случи все пак с идеята за връзка между кабинков лифт Симеоново и метрото? В последните планове които гледах метрото свършва край бизнес парка. Планира ли се евентуално удължаване на метрото или евентулно удължаване на лифта до бизнес парка? Втората идея все пак е по-евтина, пък и Витоша Ски АД и без това иска да подменя съоръжението и да го скъсява до финала на Витошко лале.
Случи се като с всяка бомбастична безсмислена идея - отиде в девета глуха. В последната версия на ОУП МД2 след Хладилника ще минава чувствително по-близо до лифта от Арена-Младост.
Колкото за Симеоновския лифт, ако искаш, пиши в съответната тема, откъде и какво си чул за намеренията на Витоша ски?

Offline brank

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 63
    • View Profile
    • Email
Какво се случи все пак с идеята за връзка между кабинков лифт Симеоново и метрото? В последните планове които гледах метрото свършва край бизнес парка. Планира ли се евентуално удължаване на метрото или евентулно удължаване на лифта до бизнес парка? Втората идея все пак е по-евтина, пък и Витоша Ски АД и без това иска да подменя съоръжението и да го скъсява до финала на Витошко лале.
Случи се като с всяка бомбастична безсмислена идея - отиде в девета глуха. В последната версия на ОУП МД2 след Хладилника ще минава чувствително по-близо до лифта от Арена-Младост.
Колкото за Симеоновския лифт, ако искаш, пиши в съответната тема, откъде и какво си чул за намеренията на Витоша ски?

Добре де,пообърках се малко. В последният брой на "Строителство Градът" отново се пише за връзка м/до първи и втори диаметър през Симеоновския лифт.
Цитат:
         Предлага се развитие на метромрежата в южна посока, а именно: от бул. "Ал. Малинов" метротрасето да продължи къмлифтова станция "Симеоново", след което да тръгне по бул. "Климент Охридски", през жк "Малинова долина",кв. "Витоша" и по бул. "Черни връх" да направи връзка с втори метродиаметър. По този начин между първии втори метродиаметър се прави "примка", както и всеверното направление при жк "Обеля".

Цялата статия:
http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=794634&p

  Означава ли това че вече говорим за "Метроосморка" с непрекъснато движение и по двата диаметъра, или с други думи, един обединен метродиаметър?  Както е тук:

http://www.sofproect.com/images/web_maps/OUP_GOTOV%20(Custom).jpg

« Last Edit: 05.10.2009, 22:02:32 by brank »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
O, не. Този път осморката е още по-тъпа... ;)
Но, все едно това са просто фишеци - знаят, че нито едната идея ще реализират, нито другата. Просто имитират дейност : създават илюзията, че обсъждат различни идеи.... :angry:
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Но, все едно това са просто фишеци - знаят, че нито едната идея ще реализират, нито другата. Просто имитират дейност : създават илюзията, че обсъждат различни идеи.... :angry:

Според мен идеята за събиране на МД1 и 2 при долната станция на Симеоновския лифт е мнго добра. Ясно е че такова трасе няма да се построи в средносрочно бъдеще - 10-15 години, но ако е се заложи в ОУП за да се запазят имотите по трасето от застрояване или препродаване (ако са общински) то строителството в бъдещето ще среща по-малко пречки.
Трябва да признаем че ако в миналото (годините след 1990) са били направили сносен ОУП сега е нямало да се стигне до безумните презастроявания и градоустройствени недомислици.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!