Author Topic: Изграждането на отсечка Младост 1 - Младост 4  (Read 133170 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Някой може ли да сподели дали ще има метростанция 17, която трябва да е до технополис в Младост 4. Видях няколко карти и всяка показва различни положения. Веднъж гледам 3 станции, друг път гледам 4 станции. Благодаря предварително! :)
Ще има 17-та станция някой ден, въпросът е, кои ще са силните на деня... При Технополис по ПУП има заделен имот за нея. Но с мащабните инвестиции около Икеа и молът до нея, инвеститорите се опитват да отклонят метрото в тази посока с още 2 станци...

Защото инвеститорите са тъпоглави и късогледи: Втори метродиаметър е далеч по-логичен за достигане до моловете и лифтовете: прави директна и по-бърза връзка с гарата, центъра и Студентски град...

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 898
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Какво общо има МД2 със Студентски град? Ще извива натам след новата станция на мола ли? Ще стане готино, ако продължат МД1 към икеа, МД2 също и да затворят осмицата с двете линии директно.
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Какво общо има МД2 със Студентски град? Ще извива натам след новата станция на мола ли? Ще стане готино, ако продължат МД1 към икеа, МД2 също и да затворят осмицата с двете линии директно.
Повдигаме стара дискусия, водена и тук и в небостъргачевия форум... Не знам какво е готино и въобще дълновидно, да затворим изкуствено диаметрите и те да нямат възможност да се развиват. Такава осмица не се управлява и синхронизира лесно, а не води до никакви реални ползи!

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 898
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Като се замисля разбирам, че не е правилно да се затварят така краищата, освен на московската околовръстна линия. Единствено хората в моя регион имат полза от подобно нещо, защото Сливница се явява последна спирка и за двете линии и е лесно и в двете посоки
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1740
    • View Profile
Пускат метрото до Бизнес парка следващия май

Новата линия е с дължина 3 километра


Възможно е три нови метростанции да бъдат пуснати за Деня на Европа (9 май) през 2015 г., заяви изпълнителният директор на „Метрополитен“ ЕАД инж. Стоян Братоев. По думите му това са станциите на бул. Александър Малинов, на Балан и при Бизнес парка.

По план те трябва да бъдат завършени на 26 април 2015 г. На станцията при „Александър Малинов“ вече има изградени четири входа, а конструкцията е изцяло изпълнена. Остава архитектурното оформление.

На метростанция „Балан“ са поставени част от релсите и се очаква трасето да е готово до края на септември. Най-назад в изграждането е станцията при Бизнес парка. Причината за това е, че различните екипи работят последователно по станциите. Така трите обекта се изграждат с около 15 дни един след друг. Очаква се релсите там да бъдат поставени през октомври.

Освент това метростанцията в Младост 4 е най-дълбоко в земята. Поради очакването тя да бъде и най-натоварената от трите, на нея има изграден гараж за около 100 коли.

Всички, пътуващи по бул. "Александър Малинов", вече нямат търпение трасето да бъде пуснато, тъй като в момента в Младост 1 се заформят големи задръствания в пиковите часове. Булевардът трябва да бъде асфалтиран и отворен на 15 септември, информира TV7.

Разклонението на метрото от бул. "Александър Малинов" до Бизнес парка е с дължина близо 3 км. Всеки километър струва 17,5 млн. евро. Очаква се с пускането на новите метростанции по линията да пътуват по 54 00 пътника всеки ден. Към момента всекидневно с метрото се придвижват между 280 и 300 000. пътника.

Репортаж на ТВ7 : http://tv7.bg/%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE-%D1%83%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-/%D0%A2%D1%80%D0%B8-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%94%D0%B5%D0%BD%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B0_l.102_i.10173028.html#.U-yY_eN_tBk
« Last Edit: 14.08.2014, 14:11:59 by bonbon »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Следющият репортаж е доста постен, затова го бях оставил да повтаса малко и е чак от 14.08. (когато бонбон е копирал/а тук по-горната статия) и е само от виждащото и изграденото над земята...  :angel: Напоследък съм зает, а и няма организация да ходим да снимаме по-сериозно далеч по-интересните неща под земята! Карам го от Младост 1 към Младост 4, макар че снимките са снимани по доста раазличен ред! ;) Всичките ги има и ето ТУК с обяснение към всеки кадър откъде е и какво показва!

Зарито е от Малинов към Ляпчев, от западната страна изходите са напреднали, от страната на Билла не съм ходил и не се вижда много от снимките, но след изместването на временното движение вероятно и оттам ще изградят нещата:













Тук вече може и да са на асфалт:









« Last Edit: 29.08.2014, 14:47:52 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email






Обектовият офис от страната на градината пред бившата Деница:













Всъщност, реших се да снимам, заради тази гледна точка и смятах с нея да си остана, но в крайна сметка обиколих целия участък:

« Last Edit: 29.08.2014, 14:52:18 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Кадри от бившия технологичен отвор, през който изнасяха пръст и вероятно може и релси да са вкарали, чието бъдеще е на авариен изход (може би и вентилационна шахта):









Връщаме се назад до кръстовището на Малинов и Авромов и на задна скорост ще стигнем до Москов: :D











« Last Edit: 29.08.2014, 15:00:47 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Случващото се около кръстовището на Малинов и Москов към 14.08.:

















Тук трябва да се изгради северозападния изход:



И вече снимки от случващото се над станцията:


Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
От южната страна са почти готови, с излети стълбища, но от север са по-назад и тепърва има да се пресича Москов:











До южния край на станцията стигаме по Малинов и паркинга на ХИТ, пак на задна:  :crazy:





Изгражда се малка подпорна стена, на която много-много не схващам смисъла. Факт е, макар че реших да не го показвам на подбраните снимки, че паркингът на ХИТ е пропаднал, но сега, като изкопът за станцията го няма, нивата ще се изравнят и няма нужда от нея:









« Last Edit: 29.08.2014, 15:11:29 by difian »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email






Пренасяме се зад ХИТ-а, където започва т.нар. широка част на Малинов:














Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Последно:













Чуваше се шум вътре и прахоялкът показва, че все още чистят стените от пръстта. Нямаше бетоновози, за да кажем, че пръскат торкрет за крайната облицовка на тунела:









Край!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13806
    • View Profile
    • Email
Браво, добър репортаж! Значи дошъл си чак до нашия квартал и не звънкаш за по бира  :) Иначе пропадания има и на  Атанас Москов, точно преди кръстовището с Малинов, също и  на други места, но като всичко стане готово ще ги направят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16062
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Най-малкото, бях с кола...  :angel:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12579
    • View Profile
Дано успеят преди зимата да пуснат по-голямата част от булеварда. Иначе в другия форум видях една снимка, на която се вижда, че надеждите на Благун, да направят по-плавен завоя на 213 от Филип Аврамов към Малинов, са били напразни. В общи линии, в района между Ляпчев и Аврамов, булевардът се запазва в съществуващото положение, което няма да доведе до никакво облекчение на трафика  :(
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13806
    • View Profile
    • Email
Абе то е ясно, че пак ще е всичко задръстено, но поне ще има бърз и безконфликтен траспорт вече. Все се надявам да направят и БУС ленти като разширят с по 1-лента Малинов, дано да се сетят. То ще е грехота такива нови модерни автобуси и да седиш в задръстването. Ако направят ще стане просто супер, преасфалтиран Малинов, перасфалтирано Цариградско, отделни бус-ленти то ще си е направо кеф да пътуваш.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2871
    • View Profile
преасфалтиран Малинов, перасфалтирано Цариградско, отделни бус-ленти то ще си е направо кеф да пътуваш.
А разписанията същите, скоростта - убийствена.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14721
    • View Profile
    • Email
Ремонтът на бул.Малинов отива към своя край. Но все пак около Деница остават неща, които ме съмнява, че ще бъдат завършени до 22.09.:
- югозападният ъгъл на кръстовището Малинов/Киприян откъм Младост-2 е още разкопан
- доста работа има по кръстовището Малинов/Ляпчев, особено в източното платно откъм Билла. Има незавършени нища и в югозападната му част откъм Шел и се надявам поне те да приключат.
- малко от действащото сега източно платно между Ляпчев (паркинга на Билла) и Сахаров трябва да бъде реконструирано, тъй като има бордюри от предната двулентова организация.
- Ляпчев в посока Билла надали ще бъде приключен

Предполагам, че другата седмица ще бъдат открити двете платна на Малинов от Балан до Ляпчев, като между Ляпчев и сегашната временна връзка ще действа само западното платно (откъм Младост-1).

За съжаление десният завой от Аврамов към Малинов не е изпълнен с голяма дъга и мъките на А113 и 213 ще продължат...

P.S. Току-що излязоха промени за маршрутните линии в целия участък Балан-Ляпчев отложени за уикенда 27/28.09. Явно мъките няма да свършат през този уикенд...
« Last Edit: 18.09.2014, 21:40:30 by blagun »

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2877
    • View Profile
И в началото на Аврамов има един разкопан участък по дължина, но хваща малка част от платното за движение и тротоара и велоалеята. Днес следобяд иначе асфалтираха и двете платна на Малинов точно пред Макдоналдс и Шел.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2877
    • View Profile
Днес направих една обиколка на Малинов от кръстовището с Ляпчев до Бизнес парка. Правих и снимки, но с телефона, затова са и с не много добро качество както ще видите. Иначе се напредва доста по-бавно отколкото ми се иска. Има много работа още по тротоарите, бордюрите, а нагоре към Вероната и Хит-а почти нищо не се е променило от месец насам. И все пак на байпаса зад Шел и Макдоналдс му се вижда края, пред тях булеварда е асфалтиран, остава да положат само най-горния износващ слой асфалт:


В южна посока нещата изглеждат така:


Мръднах малко към кръстовището с Ляпчев, но отдалеч успях само да видя че са подготвили ескалаторите на станцията за монтиране. Самото кръстовище не е оформено все още, а асфалт все още няма:


Върнах се към кръстовището с Филип Аврамов, където освен че са наредени бордюрите, които го очертават, друго не е свършено. Тази яма, която преди 2-3 седмици я разкопаха, не изглежда като да я зариват скоро:



Южните изходи на станцията, както винаги от тясни по-тясни:



Булевардът в посока юг:



Електронното табло на сп. Блок 222:


Още малко по-нагоре:




Тук се вижда дъгата, която описва Малинов, за да поеме от източната страна на ХИТ-а:



Интересно ми е как ще бъде оформено кръстовището с Балан и Москов и старото продължение на Малинов западно от ХИТ-а. Очертава се разширение (или може би изместване) на Балан, поне в последните метри преди кръстовището, тъй като са изровили доста стабилно в южна посока:


Грубия строеж на станцията иначе изглеждаше готов, вече даже я зариваха отстрани:


Тук ми изглежда като да асфалтират направо върху покрива на станцията, доста е висок:


По-нагоре развитие над земята почти няма. Под земята кой знае какво се случва :rolleyes: Тунелът изглежда да е готов, щом е зарито всичко:



Новото паркче с детски площадки до Лидл:


Още по-нагоре станцията до Бизнес парка изглежда да е готова на груб строеж:


Поредния порой е предоставил възможност за тест на хидроизолацията на тунела  :D



А тук трябва новият булевард да се включи във вече съществуващия: