В допълнение на снимките на Неронов, ще добавя и аз няколко, за съжаление с телефонно качество. Кръстовището на Ляпчев и Малинов може да бъде пуснато поне като Т-образно, ако си напънат малко партенките и го асфалтират тези дни.

За съжаление дъгата от Малинов към Ляпчев, която преди беше отделена с островче няма да я има, а завоят е прилично остър! Отделно ми се струва че разширението за ляв завой на Ляпчев посока Малинов и ХМС е доста по-късо от преди.


Тук до онзи ден си имаше движение и тапата не беше чак толкова голяма:


Спирката пред Деница, вижда се че има предостатъчно място за по-плавна дъга от Аврамов към Малинов:

Разкопаният участък от Ф. Аврамов може би най-накрая ще бъде покрит:

Някои от входовете на станцията са започнали да ги облицоват:

Притеснява ме обаче факта, че не изглежда да възстановяват велоалеята, която минаваше през кръстовището.
Малко по-нагоре от кръстовището:

Дъгата, с която булеварда ще излиза от източната страна на ХИТ:


Грубият строеж на метростанцията по мое мнение трябва да е завършен:

В близко (или не много близко) бъдеще от тук трябва да се минава за Бизнес парка и околовръстното:

Като цяло хубава работа, ама българска! Работи се отвратително бавно, мърляво и без много мисъл. Без да се хабят кой знае какви средства, можеше да се оптимизира доста по-добре булеварда. Визирам дъгите по кръстовищата, които са доста остри и съчленените автобуси (а предполагам и соловите) при завой ще трябва да заемат всички ленти от платното за движение, за да не закачат отзад. Отделно не съм снимал разни там мизерии, като недобре скосени тротоари, лошо изпълнение на шахти и бордюри, изчезналата велоалея и пр.