Друг вариант е МС 17 да е около сегашният технополис или спорт депото, след което с крива да завива на север, и да има МС18 около Биллата. Така ще се получи идеално обслужване, защото наистина така цялата долна част на Младост 3 и 4 остава доста далеч, би било доста по-добре отколкото да правят МС17 и 18 нагоре из полето към Икея и лифта.
Според мен ако остане в сегашния вариант до МС 16 наистина може да мине и без 113, даже тогава може да останат единствено 305 и 76, единия да обслужва долната част на Младостите, да прави връзка с Цариградско и южните квартали, а 305 да прави връзката на долната част на Младост 3 с Цариградско и Ситняково. Освен това и двете линии в сегашния си заобиколен вид са идеални и за довозване, но да са станат истински редовни линии, а не както сега 76 в определени интервали да е на половин час.
То ясно, че винаги ще има недоволни-един ще мрънка, че станцията му е точно пред входа, няма къде да си спре колата и всички хора му минават под прозорците, друг пък ще мрънка, че е много далеч и трябва да ходи пеш много. Според мен за това първият вариант, който предложих е най-добре.