Author Topic: Изграждането на участък "Надежда"-НДК  (Read 524574 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Защо наистина някой е махнал снимката на Nico, която се появи днес? Според мен точно тук й е мястото. В коя тема е преместена?
Преди и след снимките се отвори дискусия за имената на метростанциите и снимките заминаха в тема "Имена на метростанции"

Offline s_o_kv_v_zp_l_s_o

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 119
    • View Profile
    • Email
Искам да попитам нещо.
2МД. през 2012 ще върви от Обеля, през Надежда, Централна гара, центъра, НДК до Лозенец. Обяче нали през 2012 целия МД ще заработи. От станция Обеля (1) до станция 11 ?
И какво ще стане със станции 12,13 и 14 от 2 МД ? Кога ще заработят и те ?

Offline serafim-ivo

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
  • маглев-влакове
    • View Profile
    • Email
като гледам колко много се овъртяха с построяването на мд1 до младост1, не съм много голям оптимист ,че за 4години ще успеят да пуснат метрото от надежда до хемус...
надявам се да го построят в срок 8)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Изпълнителите са двама, има го и предишния опит- определено има условия и да не се повтаря ситуацията.

Offline mobiles

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Ето две снимки от 5та градска. Работят с пална сила, махнали са релсите и къртят бетона. В локалното вече има изкоп поне 2-3 метра.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Темата се заключва поради реорганизацията в раздела.

Моля да коментирате развитието на МД2 в новосъздадените теми по подучастъци
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Хубаво е , че вече започнаха самото строителство , но тази станция трябваше да я изградят по закрития способ , за да не се причинява такова не удобство в раиона . Според мене станциите трбяваше да се построят по закрит способ , за да не се причиняват толкова много проблеми , но този вариант нали е по-евтин ! При усилена работа до края на годината котлована при 5-та градска може да е завършен и в началото на следващата година да започнат и тунела с щита от надлез Надежда !

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
ето от първа работническа (5-та градска) болница:
« Last Edit: 17.03.2009, 23:21:15 by blagun »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
При усилена работа до края на годината котлована при 5-та градска може да е завършен и в началото на следващата година да започнат и тунела с щита от надлез Надежда !
Пепел ти на езика!
Цяла година да чакаме да тръгне къртицата!
Вярно че, тя ще се монтира по-бавно, но до три месеца трябва да е тръгнала (най-много до лятото).
Зависи кога ще пристигне, де. 8)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Днес минах покрай строителната площадка и ми направи впечетеление, че има огромни парчета разкъртен бетон по цялата дължина на насипите на надлеза от уличката, минаваща през Триъгълника до Рожен, до подлеза на Тм11,12 и 19. Някакви идеи?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Искренно се надявам и аз по-бързо да започнат копането със щита , но докато направят стартовата шахта до надлеза и до кото изкопаят котлована ще мине доста време .

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Циментената площадка, която е сега построена е много интересна и май я готвят за кран, защото зад нея (откъм надлеза) за подготвили нещо като дълъг ров, който тепърва ще се копае и май там ще е началната шахта на котлована.

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 590
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Аз се чудя защо всички новостроящи се станции от втория метродиаметър трябва да бъдат непременно с двупътни тунели и със станции с два странични перона?!? Ако бяха разкопали по-широки изкопи на бул. "Ломско Шосе" и на бул. "Княгиня Мария Луиза"  в участъка от надлез Надежда до Централна Гара и в този участък метрото се строеше по открит способ, можеше поне в този участък да се направят отделни тунели за всяка посока на движение на метросъставите и на практика пет метростанции - на надлез Надежда, на Централна гара и трите метростанции в жк. Надежда да се направят с централен перон.
« Last Edit: 21.03.2011, 22:05:40 by Unicode »

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Много просто: за да копае една голяма къртица, а не две малки.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ако се копаеше по открития способ, означава да се разкопаяе открай до край цялата главна улица на София...
Така че, това определи копаенето с щит.
Изпълнението с двупътен тунел няма нишо общо с това, че станциите са със странични перони.
Централен перон може да се изгради и при двупътен тунел. Просто двупътният участък ще свърши малко по-рано, ще премине в два еднопътни и ще подходи раздалечено към станцията.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
И тогава котлована за станцията трябва да се предвиди малко по-дълъг, за да се изградят преходите от двете му страни.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Циментената площадка, която е сега построена е много интересна и май я готвят за кран, защото зад нея (откъм надлеза) за подготвили нещо като дълъг ров, който тепърва ще се копае и май там ще е началната шахта на котлована.
А може би на тази площадка ще построят "цитаделата" ?

Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Поогледах се, и според набързо проучване Доуш работят с машини на LOVAT, така че предполагам и Софийската ще е произведена от тях. В линка пуснат от Драгон се споменава, че машината е поръчана и се произвежда.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Поогледах се, и според набързо проучване Доуш работят с машини на LOVAT, така че предполагам и Софийската ще е произведена от тях.
Тогава това ще бъде отклонение от сключения договор, в който се казва :
Quote
За изграждане на метрото в София е предложена технология на строителство на двупътни тунели с от водещата немска фирма Херенкнехт уникална тунелопобивна машина с диаметър 9,35м.
Справка :Информация за сключените договори за изпълнение на проекта за разширение на метрото в град София
Дано, обаче, все пак да бъде "Херенкнехт", защото те копаят по-бързо, а и са лидер в производството на къртици.
« Last Edit: 20.03.2009, 22:42:09 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз също се надявам "Херенкнехт" да произведът новият щит , защото има доста добри отзиви за тях , макар че и "Ловат" правят добри и качествени продукти . А някои има ли информация кога ще доиде новият щит ?